Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower szosowy ORBEA Orca M20iLTD

-11% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26 999
23 999  zł
Cena katalogowa: 33 499

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

2399.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również

Orca M20iLTD to aero rower szosowy zbudowany na bazie najwyższej jakości osprzętu oraz bardzo lekkiej ramy z włókna węglowego. Model przeznaczono dla kolarzy o wygórowanych wymaganiach wobec sprzętu i pod każdym względem oczekujących perfekcji. Połączenie doskonałej aerodynamiki z atutami takimi, jak lekkość oraz sztywność sprawiło, że jest to konstrukcja bez słabych punktów. Model Orca M20iLTD nadaje się do startowania w wyścigach o różnej charakterystyce – zarówno tych płaskich, jak i górskich.

Sekret tkwi w ramie

W najlepszych modelach z serii Orca producent zastosował ramę ze specjalnego rodzaju karbonu – OMX Carbon. Tak jest też w wersji M20iLTD. Materiał utworzono z włókien węglowych Hi-Mod, które są wytrzymalsze i lżejsze od standardowego. Dzięki laserowemu cięciu arkuszy udało się także ograniczyć ilość tworzywa wykorzystanego do produkcji ramy, co pozwoliło na dodatkową oszczędność na masie.

Karbonowa rama w rozmiarze 53 waży zaledwie 833 g, czyli jest jedną z najlżejszych na rynku. Sama niska masa to jednak dla hiszpańskiego producenta za mało, dlatego zadbał on o odpowiednie parametry aerodynamiczne. Kształty wszystkich najważniejszych elementów konstrukcji, czyli ramy, widelca oraz kierownicy zostały wyprofilowane w taki sposób, aby jak najbardziej zredukować opór powietrza.

Wyścigowa geometria roweru oraz specjalny widelec o konstrukcji Freeflow sprawiają, że Orbea Orca świetnie wypada nie tylko w tunelu aerodynamicznym, ale przede wszystkim w realnych warunkach. Ramiona widelca ograniczają turbulencje powietrza spowodowane przez boczny wiatr, dzięki czemu oszczędność energii jest podobna w różnych warunkach.


ORBEA Orca M20iLTD - wagaMasa roweru ORBEA Orca M20iLTD w rozmiarze 55

Nowoczesna integracja

Wszystkie kable schowano wewnątrz główki ramy oraz mostku, dlatego kokpit jest dobrze uporządkowany i prezentuje się minimalistycznie. Orca M20iLTD wykorzystuje elektroniczny system przerzutek, dlatego w aerodynamicznej sztycy o przekroju w kształcie litery „D” umieszczono baterie Di2.  Gumowy kołnierz skutecznie chroni ją przed zanieczyszczeniami oraz wilgocią. Sama sztyca pomimo integracji daje się łatwo regulować. 

Najwyższej jakości osprzęt 

Przy doborze osprzętu Orbea postawiła wyłącznie na produkty z najwyższej półki. Napęd 2x12 to pełna elektroniczna grupa Shimano Ultegra z systemem Di2. Jest to zestaw działający bardzo płynnie i wydajnie, a także bardzo lekki. Korbę Ultegra R8100 34x50T zestawiono z kasetą Ultegra R8100 11-30, co zapewnia bardzo uniwersalny zakres przełożeń. Hydrauliczne hamulce tarczowe pochodzą z tej samej grupy - model  Shimano R8170 zapewnia bardzo dużą siłą działania.

Koła to lekki i sztywny model z włókna węglowego, czyli Vision 40 SC. Stożek o wysokości 40 mm zapewnia zysk aerodynamiczny, bez niebezpieczeństwa niestabilności przy mocnych podmuchach wiatru z boku. Założone na obręcze opony to Vittoria Rubino Pro IV w rozmiarze 700x25c, jednak prześwit w ramie pozwala na montaż szerszego ogumienia – maksymalnie do 32 mm.

Specyfikacja

Informacja

  • Marka ORBEA
  • Płeć męskie
  • Kolor granatowy-antracytowy
  • Seria Orca Aero
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 57,5 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 57
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Orbea Orca OMX ICR fork 2020, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2 FD-R8150
  • Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 RD-R8150
  • Manetki Shimano Ultegra ST-8170
  • Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8100 50-34T
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Ultegra CS-R8100-12 (11-30T)

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Ultegra BR-R8170

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Vision 40 SC Disc Carbon TLR CL
  • Opony p/t Vittoria Rubino Pro IV G2.0 700x25c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy OC RP10 Road Performance ICR, -8º, IFC02 Computer mount interface
  • Wspornik siodła Orbea Orca OMX, SB0/25, w/Micro tilt adjustment
  • Siodło Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganese Rail
  • Pedały n/d
  • Kierownica OC RP10 Road Performance Carbon, Reach 80, Drop 125, w/Di2 hole

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD188273
  • Kod EAN 8434446919374
  • Kod producenta M12857BR

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 186-191
ST Długość rury podsiodłowej 540
TT Efektywna długość górnej rury 576
HT Długość główki ramy 186
SA Kąt rury podsiodłowej 73,2
HA Kąt główki ramy 73,2
CS Długość tylnych widełek 408
WB Baza kół 1001
Reach 398
Stack 590
BB Drop 70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.