Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Orca M20iLTD to aero rower szosowy zbudowany na bazie najwyższej jakości osprzętu oraz bardzo lekkiej ramy z włókna węglowego. Model przeznaczono dla kolarzy o wygórowanych wymaganiach wobec sprzętu i pod każdym względem oczekujących perfekcji. Połączenie doskonałej aerodynamiki z atutami takimi, jak lekkość oraz sztywność sprawiło, że jest to konstrukcja bez słabych punktów. Model Orca M20iLTD nadaje się do startowania w wyścigach o różnej charakterystyce – zarówno tych płaskich, jak i górskich.

Sekret tkwi w ramie

W najlepszych modelach z serii Orca producent zastosował ramę ze specjalnego rodzaju karbonu – OMX Carbon. Tak jest też w wersji M20iLTD. Materiał utworzono z włókien węglowych Hi-Mod, które są wytrzymalsze i lżejsze od standardowego. Dzięki laserowemu cięciu arkuszy udało się także ograniczyć ilość tworzywa wykorzystanego do produkcji ramy, co pozwoliło na dodatkową oszczędność na masie.

Karbonowa rama w rozmiarze 53 waży zaledwie 833 g, czyli jest jedną z najlżejszych na rynku. Sama niska masa to jednak dla hiszpańskiego producenta za mało, dlatego zadbał on o odpowiednie parametry aerodynamiczne. Kształty wszystkich najważniejszych elementów konstrukcji, czyli ramy, widelca oraz kierownicy zostały wyprofilowane w taki sposób, aby jak najbardziej zredukować opór powietrza.

Wyścigowa geometria roweru oraz specjalny widelec o konstrukcji Freeflow sprawiają, że Orbea Orca świetnie wypada nie tylko w tunelu aerodynamicznym, ale przede wszystkim w realnych warunkach. Ramiona widelca ograniczają turbulencje powietrza spowodowane przez boczny wiatr, dzięki czemu oszczędność energii jest podobna w różnych warunkach.


ORBEA Orca M20iLTD - wagaMasa roweru ORBEA Orca M20iLTD w rozmiarze 55

Nowoczesna integracja

Wszystkie kable schowano wewnątrz główki ramy oraz mostku, dlatego kokpit jest dobrze uporządkowany i prezentuje się minimalistycznie. Orca M20iLTD wykorzystuje elektroniczny system przerzutek, dlatego w aerodynamicznej sztycy o przekroju w kształcie litery „D” umieszczono baterie Di2.  Gumowy kołnierz skutecznie chroni ją przed zanieczyszczeniami oraz wilgocią. Sama sztyca pomimo integracji daje się łatwo regulować. 

Najwyższej jakości osprzęt 

Przy doborze osprzętu Orbea postawiła wyłącznie na produkty z najwyższej półki. Napęd 2x12 to pełna elektroniczna grupa Shimano Ultegra z systemem Di2. Jest to zestaw działający bardzo płynnie i wydajnie, a także bardzo lekki. Korbę Ultegra R8100 34x50T zestawiono z kasetą Ultegra R8100 11-30, co zapewnia bardzo uniwersalny zakres przełożeń. Hydrauliczne hamulce tarczowe pochodzą z tej samej grupy - model  Shimano R8170 zapewnia bardzo dużą siłą działania.

Koła to lekki i sztywny model z włókna węglowego, czyli Vision 40 SC. Stożek o wysokości 40 mm zapewnia zysk aerodynamiczny, bez niebezpieczeństwa niestabilności przy mocnych podmuchach wiatru z boku. Założone na obręcze opony to Vittoria Rubino Pro IV w rozmiarze 700x25c, jednak prześwit w ramie pozwala na montaż szerszego ogumienia – maksymalnie do 32 mm.

Specyfikacja

Informacja

  • Marka ORBEA
  • Płeć męskie
  • Kolor biały-czarny
  • Seria Orca Aero
  • Rocznik 2022

Rama

  • Rozmiar ramy 56 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 55
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Orbea Orca OMX ICR fork 2020, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible

Napęd

  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2 FD-R8150
  • Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 RD-R8150
  • Manetki Shimano Ultegra ST-8170
  • Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8100 50-34T
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Ultegra CS-R8100-12 (11-30T)

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Ultegra BR-R8170

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Vision 40 SC Disc Carbon TLR CL
  • Opony p/t Vittoria Rubino Pro IV G2.0 700x25c
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy OC RP10 Road Performance ICR, -8º, IFC02 Computer mount interface
  • Wspornik siodła Orbea Orca OMX, SB0/25, w/Micro tilt adjustment
  • Siodło Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganese Rail
  • Pedały n/d
  • Kierownica OC RP10 Road Performance Carbon, Reach 80, Drop 125, w/Di2 hole

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD169934
  • Kod EAN 8434446919350

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz
Tabela rozmiarów
Rama rowerowa
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy 51 cm 52,5 cm 53,5 cm 55 cm 56 cm 57,5 cm 59 cm
Rozmiar koła 28" 28" 28" 28" 28" 28" 28"
Wzrost 155 - 160 160 - 166 167 - 172 173 - 179 180 - 185 186 - 191 192 - 202
ST Długość rury podsiodłowej 440 460 480 500 520 540 570
TT Efektywna długość górnej rury 510 523 536 549 560 576 590
SA Kąt rury podsiodłowej 74,5 74 73,7 73,5 73,5 73,2 73.2
HA Kąt główki ramy 71 71,5 72,2 72,8 73 73,2 73,2
CS Długość tylnych widełek 408 408 408 408 408 408 408
BB Drop 72 72 72 70 70 70 70
WB Baza kół 972 976 980 981 991 1001 1015
Reach 370 376 380 385 391 398 404
HT Długość główki ramy 106 113 130 148 168 186 213
Stack 506 515 533 552 572 590 616
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta ORBEA

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on... więcej >> efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy. Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Rozmiar koła 28"
Wzrost 180-185
ST Długość rury podsiodłowej 520
TT Efektywna długość górnej rury 560
HT Długość główki ramy 168
SA Kąt rury podsiodłowej 73,5
HA Kąt główki ramy 73
CS Długość tylnych widełek 408
WB Baza kół 991
Reach 391
Stack 572
BB Drop 70

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Oferujemy dwa rodzaje przesyłki kurierskiej oraz odbiór złożonego roweru w punkcie.

  • Złożony rower
    Rower złożony przez specjalistę
    Odbiór w punkcie w Twoim mieście
    Koszt wysyłki do serwisu:

    Gratis!

    Cena złożenia roweru zależy
    od wybranego punktu odbioru.
    Zamów darmowe dostarczenie roweru do najbliższego punktu odbioru. Rower zostanie złożony przez specjalistę, który przygotuje go do jazdy. Koszt montażu klient ustala z serwisem, w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
  • Rozkręcony rower w kartonie
    Rower do samodzielnego montażu
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Jesteś doświadczonym rowerzystą? Potrafisz sam złożyć rower i przygotować do sezonu? Jeśli składanie roweru sprawia Ci przyjemność wybierz dostawę roweru do własnego montażu. Zostanie on przesłany w fabrycznym stanie.
  • Złożony rower w kartonie
    Rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę
    Dostawa kurierem
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Posiadasz podstawową wiedzę na temat roweru? Zamów model wstępnie złożony i wyregulowany! Wystarczy, że samodzielnie wyprostujesz kierownicę, przykręcisz pedały i mostek. Kilka prostych kroków wystarczy do przygotowania roweru do jazdy.