Cena (zł)
-
Marka
Napęd
Rozmiar ramy
Wzrost
Rozmiar koła
Materiał ramy
Kolor
Płeć
Typ hamulca
Dodatkowe parametry
Rower BURGHARDT Łabędź 2018

Brak opinii

(0)

Kolor: biały-zielony

899.00 zł 589.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 34%
Producent: BURGHARDT

Burghardt Łabędź to komfortowy rower miejski wykonany ze stali, który posiada bogate wyposażenie dodatkowe. Został wyprodukowany w Polsce.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125624
biały-zielony
Rozmiar koła: 26" Waga: 16,50 kg

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
589.00 zł Cena kat. 899.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 34%


Burghardt to polski producent rowerów, który na rynku działa już od ponad 20 lat. Szeroka oferta produktowa sprawia, że niemal każdy znajdzie rower Burghardt idealnie spełniający jego potrzeby. Na uwagę zasługują przede wszystkim: wygodne rowery miejskie i szosowe. Burghardt posiada również rowery odpowiednie dla dzieci oraz serię rowerów górskich specjalnie zaprojektowanych z myślą o młodzieży. Ciekawostką są także nowoczesne rowery w stylu retro, dzięki którym można postawić na klasyczną elegancję, nie rezygnując ze współczesnych rozwiązań. Warto przyjrzeć się bliżej ofercie Burghardt spory wybór rowerów oraz części, opinie zadowolonych rowerzystów oraz wysoka pozycja marki, gwarantują niezawodność sprzętu.

Rowery miejskie to najpopularniejsza na świecie kategoria rowerów. Jak nazwa wskazuje zostały stworzone jako środek codziennego, miejskiego transportu. Z powodzeniem można ich również używać do niezbyt długich, rekreacyjnych wycieczek. Rowery miejskie muszą obowiązkowo posiadać kompletne wyposażenie. Pełne błotniki, tylny bagażnik, oświetlenie (zasilane często praktyczną prądnicą zintegrowaną z przednią piastą), pełna osłona łańcucha chroniąca cywilne ubrania przed smarem i podpórka to absolutne minimum. Rowery miejskie mogą mieć koła w różnych rozmiarach, choć najpopularniejsze jest 28 cali. Bardzo istotną cechą (i zaletą) rowerów miejskich jest ich bezobsługowość. Wszelkie czynności konserwacyjno-obsługowe są ograniczone do absolutnego minimum. Z tego względu w rowerach miejskich napęd jest często jednobiegowy bądź oparty o wielobiegowe piasty z wewnętrznymi przełożeniami. Najczęściej mamy do dyspozycji 3, 5, 7 lub 8 biegów, co w miejskim środowisku wystarcza zazwyczaj z nawiązką. Opony rowerów miejskich konstruowane są z myślą o utwardzonych nawierzchniach. Ich bieżnik jest gładki i wyposażony zwykle w rowki odprowadzające wodę. Najważniejsze jednak, by opony były wyposażone w skuteczne wkładki antyprzebiciowe. Pozycja na rowerze miejskim jest wyprostowana. Ponad 90% ciężaru ciała spoczywa na siodełku. Z tego względu bardzo ważna jest jego amortyzacja, bądź w postaci amortyzowanego wspornika siodła, bądź sprężyn lub elastomerów. Amortyzator przedni nie jest niezbędny, choć w często występuje. Wyprostowana pozycja, oprócz komfortu, zapewnia dobrą widoczność, niezbędną w ruchu miejskim. Ceną za to są słabe właściwości aerodynamiczne, które powodują, że klasyczne rowery miejskie nie są demonami prędkości. Ale nie służą one do bicia rekordów. Przy budowie ram rowerów miejskich w dalszym ciągu z powodzeniem stosuje się stal, choć jest ona wypierana przez coraz bardziej popularne aluminium. Rowery miejskie są zwykle dość ciężkie. Przy ich projektowaniu najważniejsze są bowiem praktyczność, niezawodność i bezobsługowość.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku