Cena (zł)
-
Marka
Napęd
Rozmiar ramy
Wzrost
Rozmiar koła
Materiał ramy
Kolor
Płeć
Typ hamulca
Dodatkowe parametry
Rower CREME Molly Lady 2017

Brak opinii

(0)

Kolor: pistacjowy

2399.00 zł 1649.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 31%
Producent: CREME

Moly Lady 3 jest stylowym rowerem miejskim ułatwiającym poruszanie się w przestrzeni miejskiej, bardziej kompaktowym niż klasyczny rower holenderski.

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD105448
pistacjowy
Rozmiar ramy: S, M Waga: 16,00 kg

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
1649.00 zł Cena kat. 2399.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 31%

Rower CREME Caferacer Lady Uno 2017

Brak opinii

(0)

Kolor: różowy-perłowy

2799.00 zł 1899.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 32%
Producent: CREME

Caferacer Uno w wersji damskiej to klasyczne piękno obniżonej ramy w stylu mixte, z charakterystyczną podwójną rurą górną

Ocena klientów:

Brak opinii

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD105274
różowy-perłowy
Rozmiar ramy: S Waga: 14,80 kg

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
1899.00 zł Cena kat. 2799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 32%

Rowery miejskie to najpopularniejsza na świecie kategoria rowerów. Jak nazwa wskazuje zostały stworzone jako środek codziennego, miejskiego transportu. Z powodzeniem można ich również używać do niezbyt długich, rekreacyjnych wycieczek. Rowery miejskie muszą obowiązkowo posiadać kompletne wyposażenie. Pełne błotniki, tylny bagażnik, oświetlenie (zasilane często praktyczną prądnicą zintegrowaną z przednią piastą), pełna osłona łańcucha chroniąca cywilne ubrania przed smarem i podpórka to absolutne minimum. Rowery miejskie mogą mieć koła w różnych rozmiarach, choć najpopularniejsze jest 28 cali. Bardzo istotną cechą (i zaletą) rowerów miejskich jest ich bezobsługowość. Wszelkie czynności konserwacyjno-obsługowe są ograniczone do absolutnego minimum. Z tego względu w rowerach miejskich napęd jest często jednobiegowy bądź oparty o wielobiegowe piasty z wewnętrznymi przełożeniami. Najczęściej mamy do dyspozycji 3, 5, 7 lub 8 biegów, co w miejskim środowisku wystarcza zazwyczaj z nawiązką. Opony rowerów miejskich konstruowane są z myślą o utwardzonych nawierzchniach. Ich bieżnik jest gładki i wyposażony zwykle w rowki odprowadzające wodę. Najważniejsze jednak, by opony były wyposażone w skuteczne wkładki antyprzebiciowe. Pozycja na rowerze miejskim jest wyprostowana. Ponad 90% ciężaru ciała spoczywa na siodełku. Z tego względu bardzo ważna jest jego amortyzacja, bądź w postaci amortyzowanego wspornika siodła, bądź sprężyn lub elastomerów. Amortyzator przedni nie jest niezbędny, choć w często występuje. Wyprostowana pozycja, oprócz komfortu, zapewnia dobrą widoczność, niezbędną w ruchu miejskim. Ceną za to są słabe właściwości aerodynamiczne, które powodują, że klasyczne rowery miejskie nie są demonami prędkości. Ale nie służą one do bicia rekordów. Przy budowie ram rowerów miejskich w dalszym ciągu z powodzeniem stosuje się stal, choć jest ona wypierana przez coraz bardziej popularne aluminium. Rowery miejskie są zwykle dość ciężkie. Przy ich projektowaniu najważniejsze są bowiem praktyczność, niezawodność i bezobsługowość.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku