Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Siodełko FIZIK Aliante R1 Open Carbon Braided najwyższej jakości komponent dedykowany do rowerów szosowych, wykonany ręcznie we włoskiej manufakturze i uzbrojony w najlepsze technologie amerykańskiego producenta. Zaprojektowane specjalnie dla rowerzystów o obniżonej elastyczności ciała i większej rotacji miednicy w trakcie pedałowania, oczekujących od siedziska komfortu, połączonego z wydajnością w trakcie długodystansowego jeżdżenia. Falisty profil, został połączony z otwartym kanałem odciążającym nacisk środkowej sekcji przylegania. Ponadto wygodę wspiera elastyczność solidnej warstwy pianki Comfort Core, pokrytej trwałą powłoką Microtex. Wersja R1 Open ma wzmocnioną włóknem węglowym kompozytową nylonową skorupę z uchwytem ICS, połączoną z ultralekkimi prętami z plecionego włókna węglowego Carbon Braided.

Najważniejsze cechy:

Arione, Aliante czy Antares?

Gama modelowa siodełek szosowych FIZIK to trzy główne serie Arione, Aliante i Antares. Pytanie czy różnią się wyłącznie kształtem? A jeśli nie, to którą serię wybrać, aby siodełko w pełni spełniło oczekiwania. Arione, o podłużnym kształcie i spłaszczonym, ale wąskim profilu, to wybór ścigantów, oczekujących wielu wariantów pozycji jazdy, bez konieczności odrywania się z siedziska. Z kolei Aliante, z zakrzywionym profilem, obszerną wyściółką i zadartemu tyłowi, to wybór mniej dynamicznych jeźdźców, oczekujących długodystansowego komfortu. W końcu Antares, to połączenie dwóch światów, biorące z obu to co najlepsze. To wszechstronny komponent zorientowany na wydajność.

00, R1, R3 czy może R5? 

Przy wyborze siodełka FIZIK, warto zwrócić uwagę na istotne oznaczenie. Każde z siodełek, w nazwie posiada jeden z tych symboli – 00, R1, R3, bądź R5. Jednak co to oznacza w praktyce i na co to ma wpływ? W największym skrócie, im mniejsza cyfra, tym siodełko bardziej zaawansowane technicznie, lżejsze i z większą ilością karbonu. 00 to w pełni karbonowa skorupa połączona z opatentowaną konstrukcją zamkniętej karbonowej pętli Mobius Carbon. R1 to wzmocniona włóknem węglowym nylonowa skorupa, połączona z prętami Carbon Braided z włókna węglowego. R3 w zależności od wersji jest połączona z prętami Carbon Braided, bądź prętami ze stopu tytanu K:ium. W końcu R5 to podstawowa wersja z prętami S-Alloy.


Technologie:

ICS

Integrated Clip System, czyli zintegrowany i ustandaryzowany przez Fizik system oparty o port do montażu akcesoriów wyposażonych w pasujący zaciskowy uchwyt. Umożliwia to bezpośredni montaż akcesoriów, bez zbędnych adapterów czy przejściówek zwiększających dodatkowo masę zestawu. Kompatybilne produkty to różnego rodzaju torby siodłowe, oświetlenie tylne, czy uchwyty, na przykład w standardzie Garmin, czy GoPro.

Carbon Braided Rails

Technologia prętów o przekrojach 7x10 mm i 7x9 mm, z karbonowego oplotu, stosowanych w wyższych modelach siodełek FIZIK, m.in. w seriach Arione, Aliante , czy Antares. To rozwiązanie zostało zarezerwowane dla najlepszych i najbardziej zaawansowanych komponentów. Wykorzystanie precyzyjnie zaplecionych włókien węglowych, w porównaniu z prętami tytanowymi K:ium i przy zachowaniu porównywalnej sztywności, znacząco wpływa na masę, obniżając ją nawet do 15%.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka FIZIK
  • Kolor czarny
  • Otwór anatomiczny tak
  • Płeć męskie
  • Pręty carbon
  • Szerokość 141 mm
  • Waga produktu 199 g

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD187500
  • Kod EAN 8021890455680

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę kurierem DPD.

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

Zaklejanie kartonu
Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.