Smar do łańcucha FENWICK'S Chain Lube

44 ,99 zł
Dostawa gratis
220 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Opakowanie:

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Smar do łańcucha FENWICK'S Chain Lube - specyfikacja

Informacje

  • Marka FENWICK'S
  • Opakowanie 100 ml
  • Warunki uniwersalne
  • Zastosowanie do łańcucha

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD109274
  • Kod EAN 5060012762209
Fenwick’s Chain Lube stanowi doskonałą uniwersalną ochronę przed korozją i zużyciem. Specyficzna mieszanka składników syntetycznych powoduje drastyczne zmniejszenie korozji, odpychanie wody i przedłuża żywotność komponentów.
  • Przeznaczony do wszystkich rowerów
  • Idealna ochrona w każdych warunkach pogodowych
  • Efektywny olej syntetyczny o wyjątkowo niskich skłonnościach do przyjmowania brudu
  • Zapewnia wyjątkowo czyste warunki pracy łańcucha
  • Wydłuża okresy konserwacyjne.
  • Przyjazny dla środowiska
  • Zwiększa żywotność łańcucha
  • Pojemność: 100ml
Opinie

Smar do łańcucha FENWICK'S Chain Lube - opinie

  • Dariusz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo dobry gęsty smar. Aplikator bardzo pomysłowy.

  • Artur
    3,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Jakość smarowania ok, 300 km pomiędzy smarowaniami bez problemów można przejechać, cichy. Fajny aplikator i to na tyle z zalet. Mimo smarowania zgodnie z instrukcją - czysty łańcuch i napęd - baa do testów nawet wyszejkowałem nowy łańcuch z opakowania, potem degreaserem wyjałowiłem, smarując po kropelce na ogniwo (fajny aplikator ułatwia sprawę) następnie kręcąc 30 s, zbierając nadmiar, odstawiając na 5-6 h i znów zbierając nadmiar, łańcuch i napęd w szosie po 5 0km jest czarny. Smar ten bardzo łapie brud i syf, przez co ubrudzić się od niego to nie problem. Takiego problemu nie zauważyłem np. w czerwonym finishline, ale tam akurat jakość smarowania trochę gorzej. Mieszane uczucia z jednej strony smaruje i starcza na akceptowalny przebieg, wygodnie się aplikuje, ale z drugiej strasznie łapie syf.