Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Sztyca CANE CREEK Thudbuster ST G4 - specyfikacja

Informacje

  • Marka CANE CREEK
  • Długość 375 mm
  • Kolor czarny
  • Materiał aluminium
  • Rodzaj amortyzowana
  • Setback 0 mm
  • Skok 50 mm
  • Średnica 31,6

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD143085
  • Kod EAN 840226085647
  • Waga produktu 580 g

Thudbuster ST G4 to wysokiej jakości amortyzowany wspornik siodła sprawdzonej marki Cane Creek. Posiada konstrukcje równoległoboku, przez co nie ma mowy o łapaniu jakichkolwiek luzów.

Model ten wykonano z aluminium, a niektóre elementy ze stali nierdzewnej, przez co doskonale utrzymuje ciężar rowerzysty (maksymalny do 150 kilogramów) i nie ulega uszkodzeniom mechanicznym. Dodatkowo pozwala zadbać o kręgosłup, bowiem nie przyjmuje on aż tyle obciążeń, spowodowanych jazdą zarówno długotrwałą, jak i po nierównym terenie.

Thudbuster ST G4 za sprawą swoich właściwości doskonale nadaje się do montażu w rowerach bardziej rekreacyjnych, miejskich – także w tego typu modelach wyposażonych w silnik elektryczny. Mowa między innymi o wewnętrznym elastomerze o średniej twardości, którego zdaniem jest tłumienie nierówności (w komplecie znajdują się wymienne elastomery – miękki i twardy, więc można je  zawsze wymieniać według potrzeby). Zakres montażu wspornika wynosi od 100 do 274 mm.

W komplecie znajdują się wymienne elastomery – soft, medium, firm,

  • do 45: Bardzo miękki - #1 extra soft
  • 45-68: Miękki - #3 soft
  • 68-90: Średni - #5 medium
  • 90-115: Twardy - #7 firm
  • 115-150: Bardzo twardy - #9 extra firm

Maksymalne obciążenie, przy zastosowaniu elastomeru extra firm wynosi 150 kg.

Sztyca CANE CREEK Thudbuster ST G4 - opinie

  • Jacek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Jest super. Dotychczas miałem sztycę amortyzowaną na sprężynie. Miałem wrażenie, że wbijała się jak usiadłem i tyle. Jeżdżę często po leśnych dróżkach i czuję różnicę.

  • Aleksander
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Sztyca nie jest tania, ale warto ją zamontować wraz z dobrze dobranym do wagi rowerzysty elastomerem. Doskonale tłumi wstrząsy. Mam problemy z kręgosłupem i używałem sztycy ze sprężyną, ale nie tłumiła ona drgań tak, jak Cane Creek. Jeżdżę rowerem Cross 5 po różnych nawierzchniach i polecam sztycę do jazdy w mieście, jak i długich wypraw poza miastem po gorszych drogach łącznie z gruntowymi i leśnymi.

  • Piotr
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo funkcjonalna sztyca, szczególnie do roweru miejskiego. Świetnie amortyzuje. Sklep jak zwykle najlepszy cenowo, jak również w obsłudze.

  • Zbigniew
    2,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Produkt przereklamowany niezależnie jakiej twardości elastometr by nie założył, to licho to pracuje przy moich gabarytach 183108kg a niby do 50 mm powinno pracować i chyba by tak było ale w ogóle bez żadnego elostometru. Nadal zostaje przy SUNTOUR NCX cena o połowę niższa a amortyzacja przy odpowiedniej regulacji to bajka na mój schorowany kręgosłup i jak komuś przeszkadza zbyt duże przesunięcie mocowania do tyłu to górną część można zamontować odwrotnie wyjmując dwa górne sworznie i montując odwrotnie element z uchwytami. Na "A..z...nie" komplet naprawczy tulejki sworznie i śruby Suntoura kosztuje 134 zł, czyli w CANE CREEKA mamy sztycę SUNTOUR NCX i trzy komplety naprawcze i to chyba daje do myślenia.

  • Tomasz
    1,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Tragicznie zaprojektowane mocowanie siodełka. Ustawienie precyzyjnego kąta graniczy z cudem. Mocowanie zbudowane jest z dwóch stożków o gładkich powierzchniach wchodzących w poziomy cylinder. Problem polega na tym, że stożki po założeniu siodełka momentalnie się zakleszczają (jeszcze przed dokręceniem śruby) przez co trudno ustawić odpowiedni kąt. Na dodatek mają duży luz w stosunku do kadłubu siodełka przed dokręceniem śrub przez co siodełko strasznie się buja, co utrudnia ustawienie kąta (można to zaobserwować na filmikach na yt pokazujących montaż siodełka). Stożki potrafią się również zakleszczyć pod minimalnie różnym kątem - co w efekcie sprawia, że samo siodełko zaczyna wydawać strzelający dźwięk od naprężeń. (Ten sam efekt na dwóch różnych siodełkach). Delikatne nasmarowanie stożków powoduje, że przestają się kleszczyć i można ustawić dokładnie kąt... ale wtedy siodełko nie trzyma ustawionego kąta po dokręceniu śruby. Wystarczy kilka dziur, korzeni drzew i ustawiony kąt idzie w diabły. Na plus: amortyzacja. Rewelacyjnie wybiera delikatne dziurydrgania na twardej nawierzchni. Niemniej, nie polecam. Szkoda nerwów.

  • Grzegorz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Pierwsze wrażenie ze jadę na kapciu? Bez porównania mniej wibracji.

  • Katarzyna
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Wspaniały, gorąco polecam wszystkim.

  • Jerzy
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Super konstrukcja. Funkcjonuje jak powinna.

  • Krystian
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    U mnie sprawdza się wyśmienicie. Wcześniej po 20 km już bolało, z tą sztycą (i nowym żelowym siodełkiem) robię 50 km i jest potencjał na więcej.

  • Sławomir
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Niestety nie doczytałem się, że najmocniejszy elastomer nie jest w zestawie i trzeba było zmówić osobno. Przydałaby się taka informacja, żeby nie tracić czasu.

  • Paweł
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Polecam, większy komfort z jazdy, dobrze tłumi drgania zwłaszcza na hardtailu.

  • Robert
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra amortyzacja. Łatwy montaż