Klamkomanetka SHIMANO Ultegra ST-6800

(0)

W manetkach ST-6800 poprawiono ergonomię.  Bardziej kompaktowe rozmiary mają służyć lepszemu dopasowaniu do większej liczby użytkowników.

Zobacz więcej...
449.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD64538
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 11, Montaż: prawa
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Bestseller
Wyprzedaż
Cena: 699.00 zł 449.00 zł Cena kat. 699.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 36%

DD64518
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 2, Montaż: lewa
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Bestseller
Wyprzedaż
Cena: 699.00 zł 449.00 zł Cena kat. 699.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 36%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Grupa ULTEGRA
  • Ilość biegów 11
  • Kolor czarny
  • Montaż prawa
  • Przeznaczenie szosowe
  • Wersja opakowania standard
Marka Shimano


W klamkomanetkach ST-6800 poprawiono ergonomię pracy. Górny chwyt klamki został nieco zmniejszony, podobnie stało się z jej tylną częścią, również tą przylegającą do kierownicy. Bardziej kompaktowe rozmiary służą lepszemu dopasowaniu do większej liczby użytkowników. Profesjonalny, zaawansowany technologicznie model sprawdza się idealnie wśród zawodowych kolarzy szosowych. St-6800 wykonano w oparciu o system Dual Control, dzięki któremu w bardzo wygodny sposób jedną dźwignią obsługiwane są biegi oraz hamulce. Gwarantuje to każdemu użytkownikowi optymalny zakres pracy.

W modelu zastosowano technologię New Super SLR EV. Polega ona na redukowaniu tarcia w dźwigni, na dwuosiowych szczękach oraz w lince, poprawiając modulację. W dźwigni zastosowano mechanizm Servo Wave ułatwiający kontrolę przebiegu hamowania poprzez natychmiastowy kontakt klocka z obręczą oraz dłuższy skok dźwigni od początku procesu hamowania. Obudowa wykonana jest z lekkiego kompozytu GFRP. Dźwignie skonstruowano ze stopu aluminium CFRP pokrytego włóknem węglowym i polimerową osłoną. Dzięki temu osiągnięto niską wagę zachowując wysoką trwałość. Lepszy i wygodniejszy dostęp do klamki hamulca od góry gwarantuje bliżej zamontowany trzpień. Dźwignie hamulca są delikatnie odgięte na zewnątrz, co spodoba się osobom z mniejszymi dłońmi.

Najważniejsze informacje:

  • Poprawiona ergonomia zapewniająca większy komfort i kontrolę
  • Przeprojektowany kształt dźwigni hamulca zapewnia lepsze podparcie w pozycji pochylonej
  • Dobrze wyczuwalny indeks
  • Nowa linka przerzutki z powłoką polimerową
  • Lekki korpus z kompozytu GFRP
  • Aluminiowe dźwignie Dual Control o dobrze dopasowanym kształcie do każdych dłoni
  • Linki prowadzone pod owijką, technologia Super SLR dla lepszej współpracy z hamulcem
  • Zastosowano ambitne mechanizmy hamowania w technologii Servo Wave i Dual Pivot
  • Pancerz OT-SP41, linka pokryta Sil-Tec
  • Przednia – 2 rzędy / tylna – 11 rzędów
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku