Koszyk

Koszyk jest pusty

Klamkomanetka SHIMANO Ultegra ST-6800

-33%706,00
469,99 Dostawa gratis
28,20 zł x 20 rat Oblicz ratę
2345 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy.
  • Ilość biegów:
  • Montaż:
Dostępność: W magazynie 2 szt.
Ilość:
Opcja:Ilość biegów: 11 Montaż: prawa
Cena:469,99 zł

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis w 24h Zamawiając ten produkt do godziny 12:00 od poniedziałku do czwartku otrzymasz go następnego dnia roboczego. Dostawa jest GRATIS.

4,7 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Opis
Marka Shimano


shimano ultegra

W klamkomanetkach ST-6800 poprawiono ergonomię pracy. Górny chwyt klamki został nieco zmniejszony, podobnie stało się z jej tylną częścią, również tą przylegającą do kierownicy. Bardziej kompaktowe rozmiary służą lepszemu dopasowaniu do większej liczby użytkowników. Profesjonalny, zaawansowany technologicznie model sprawdza się idealnie wśród zawodowych kolarzy szosowych. St-6800 wykonano w oparciu o system Dual Control, dzięki któremu w bardzo wygodny sposób jedną dźwignią obsługiwane są biegi oraz hamulce. Gwarantuje to każdemu użytkownikowi optymalny zakres pracy.

W modelu zastosowano technologię New Super SLR EV. Polega ona na redukowaniu tarcia w dźwigni, na dwuosiowych szczękach oraz w lince, poprawiając modulację. W dźwigni zastosowano mechanizm Servo Wave ułatwiający kontrolę przebiegu hamowania poprzez natychmiastowy kontakt klocka z obręczą oraz dłuższy skok dźwigni od początku procesu hamowania. Obudowa wykonana jest z lekkiego kompozytu GFRP. Dźwignie skonstruowano ze stopu aluminium CFRP pokrytego włóknem węglowym i polimerową osłoną. Dzięki temu osiągnięto niską wagę zachowując wysoką trwałość. Lepszy i wygodniejszy dostęp do klamki hamulca od góry gwarantuje bliżej zamontowany trzpień. Dźwignie hamulca są delikatnie odgięte na zewnątrz, co spodoba się osobom z mniejszymi dłońmi.

Najważniejsze informacje:

  • Poprawiona ergonomia zapewniająca większy komfort i kontrolę
  • Przeprojektowany kształt dźwigni hamulca zapewnia lepsze podparcie w pozycji pochylonej
  • Dobrze wyczuwalny indeks
  • Nowa linka przerzutki z powłoką polimerową
  • Lekki korpus z kompozytu GFRP
  • Aluminiowe dźwignie Dual Control o dobrze dopasowanym kształcie do każdych dłoni
  • Linki prowadzone pod owijką, technologia Super SLR dla lepszej współpracy z hamulcem
  • Zastosowano ambitne mechanizmy hamowania w technologii Servo Wave i Dual Pivot
  • Linka pokryta Sil-Tec
  • Przednia – 2 rzędy / tylna – 11 rzędów
  • W zestawie: Klamkomanetka oraz linka przerzutki