Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

FAQ

Płatności

  • Jakie są dostępne formy płatności?

    Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Płatności.
  • W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?

    W celu dokonania stosownych zmian w zamówieniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem realizacja@centrumrowerowe.pl.
  • Mam problem z płatnością, co zrobić?

    Brak przekierowania do systemu płatności może być spowodowany błędem na stronie operatora, używanej przeglądarki lub urządzenia, z którego wykonywana jest płatność.

    W przypadku wystąpienia błędu upewnij się, że komputer, na którym składasz zamówienie, ma aktualną wersję przeglądarki internetowej. Możesz również odświeżyć stronę (kombinacja przycisków ctrl + f5) lub usunąć pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.

    Po założeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem oraz opcją opłacenia zamówienia. Następnie, aby sfinalizować transakcję, kliknij przycisk Ponów płatność.
  • Jak dokonać wpłaty własnej?

    Wpłaty własnej należy dokonać na rachunek bankowy, którego dane znajdziesz w zakładce Kontakt. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia.
  • Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?

    Choć większość kurierów posiada terminal płatniczy, może zdarzyć się, że płatność bezgotówkowa nie będzie możliwa. W przypadku preferowanej płatności kartą zalecamy kontakt bezpośredni z kurierem.
  • Co to jest PayPo?

    PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub w dogodnym systemie ratalnym. Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy – bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia i sprawdzeniu produktów, bez zamrażania swoich środków.

    Spłatę można również rozbić na 4 raty, które są oprocentowane – o czym Klient będzie informowany przez PayPo w osobnej wiadomości e-mail.

    Komplet informacji można znaleźć na stronie PayPo.
  • Jak dokonać spłaty w PayPo?

    Istnieje możliwość wyboru najwygodniejszego dla Klienta sposobu zapłaty. Klient ma do dyspozycji szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Komplet informacji otrzymasz na podany przez siebie adres e-mail.

    Spłaty można dokonać również po zalogowaniu się na stronie PayPo.

    Z tego poziomu możliwe jest także sprawdzenie statusu płatności.
  • Czy muszę płacić PayPo, jeśli zwrócę towar?

    Jeśli zwrócisz towar w ciągu 30 dni, system automatycznie zarejestruje zwrot i anuluje zamówienie w PayPo. Jeśli jednak zwrot nie zostanie zgłoszony do Biura Obsługi Klienta przed upływem 30 dni, wówczas spłata zostanie rozłożona na 4 oprocentowane raty.

    Jeśli dokonałeś zwrotu towaru, jednak nie wiesz czy przesyłka dotrze do nas w terminie, zarejestruj zwrot w panelu PayPo.

Dostawa

  • Ile kosztuje dostawa?

    Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Dostawa.
  • Jakie są opcje dostawy?

    Aktualne formy i metody dostawy opisane są w zakładce Dostawa.
  • Czy mogę śledzić moje zamówienie?

    Tak. Gdy paczka opuści magazyn, otrzymasz wiadomość mailową z numerem przesyłki, co umożliwi śledzenie jej na stronie wybranego przewoźnika.
  • Jaki jest przewidywany czas dostawy?

    Informacja o czasie, jaki upłynie od złożenia zamówienia do wysyłki towaru, jest podana przy każdym produkcie.
  • Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?

    Paczka zostanie nadana w momencie skompletowania całego zamówienia.
  • Jak mogę zmienić sposób dostawy?

    W celu zmiany sposobu dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową na adres realizacja@centrumrowerowe.pl.
  • Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?

    Obecnie dostawy realizowane są tylko na terenie Polski.
  • Jak wygląda wysyłka zamówionego roweru?

    Szczegóły wysyłki i dostawy roweru znajdują na naszej stronie w zakładce Dostawa.
  • Dlaczego nie mogę wybrać dostawy InPost Paczkomaty?

    Maksymalny dopuszczalny gabaryt przesyłki to: 41x38x64 cm, a masa całej paczki nie może przekroczyć 25 kg.
    Z uwagi na gabaryty konkretnych produktów do Paczkomatu nie wysyłamy:
    • fotelików rowerowych,
    • stelaży do fotelików,
    • trenażerów,
    • opon drutowych,
    • błotników rowerowych na pełne koło,
    • rowerków biegowych,
    • kół rowerowych,
    • amortyzatorów i widelców rowerowych,
    • ram rowerowych,
    • walizek na rowery,
    • bagażników samochodowych,
    • pompek podłogowych,
    • kierownic dłuższych niż 60 cm.
  • Co jeśli nie odbiorę paczki?

    Paczka wraca na nasz magazyn. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.
  • Czy mogę dokonać zmiany adresu doręczenia?

    Tak, jednak zależy to od statusu przygotowania przesyłki. W celu zmiany adresu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na realizacja@centrumrowerowe.pl.
  • Czy mogę wybrać konkretny termin dostawy?

    Mamy możliwość ustawienia konkretnej daty wysyłki zamówienia przed jego złożeniem.
    W celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia oraz wysyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając mailowo wiadomość na adres realizacja@centrumrowerowe.pl lub info@centrumrowerowe.pl – pamiętaj, aby zgłosić nam taką prośbę przed złożeniem zamówienia!
  • Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?

    Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika. Dodatkowo za pośrednictwem portalu mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji InPost możesz przekierować przesyłkę do odbioru w punkcie lub do paczkomatu. Numer Twojej przesyłki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.

    Jeśli masz jakikolwiek kłopot, skontaktuj się z nami.
  • Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

    Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Klient otrzymuje natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika.
  • W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?

    Wszystkie informacje na temat procedury odbioru przesyłki z Paczkomatu InPost dostępne są na stronie przewoźnika.
  • Na czym polega metoda wysyłki „InPost Paczkomaty w Weekend”?

    Ta metoda dostawy na naszej stronie oferowana jest Klientom od czwartku od godziny 14.00, do piątku godziny 14:00. Zamówienia powinny zostać dostarczone w sobotę bądź niedzielę. Nie ma możliwości wskazania konkretnego dnia odbioru. Wybrany paczkomat musi być dostępny 24/7.

    O szczegółach dostawy będziesz informowany przez firmę InPost. W momencie, gdy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu otrzymasz stosowną informację.

Zamówienie

  • Jak sprawdzić status swojego zamówienia?

    Zachęcamy do śledzenia statusu zamówienia na naszej stronie, w zakładce Sprawdź zamówienie.
  • Jak mam dokonać zmiany w zamówieniu?

    W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli zamówienie trafiło do realizacji, nie ma już możliwości jego modyfikacji. O szczegółach i dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco.
  • Czy mogę anulować zamówienie?

    W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt, wysyłając do nas wiadomość email na adres realizacja@centrumrowerowe.pl. Po dokonaniu dyspozycji otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem.
    Jeśli przesyłka została już nadana, w niektórych przypadkach nie jest możliwe anulowanie zamówienia. W takiej sytuacji podczas dostawy odmów przyjęcia przesyłki od kuriera lub nie odbieraj jej z paczkomatu.
  • Kiedy otrzymam fakturę?

    Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Przeważnie jednak dociera w czasie 48 godzin. W związku z tym, że wysyłana jest ona automatycznie przez system, prosimy o sprawdzenie folderów SPAM i Inne w skrzynce email.

    Gdyby po upływie wyznaczonego terminu 14 dni dowód zakupu nie został przesłany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Jak mogę zmienić dane na fakturze po jej wystawieniu?

    Prawo dotyczące wystawiania faktur oraz fiskalizacji z dnia 1 stycznia 2020 roku uniemożliwia edycję w jakimkolwiek zakresie powstałej już faktury.
  • Kiedy otrzymam zwrot środków?

    W przypadku płatności elektronicznej przez pośrednika Przelewy24, zwroty środków realizowane są tą samą metodą, a maksymalny czas procesowania zwrotu to 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy.

Reklamacje

  • Jak wygląda procedura zwrotu towaru?

    Zgodnie z prawem Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Można zwracać produkty, które nie noszą śladów użytkowania, montażu. Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.
    Kiedy nie można zwrócić zakupionego produktu:
    • Jeśli był on używany, nosi ślady montażu czy dokonanego serwisu. Zwrotom podlegają produkty nowe i pełnowartościowe, które nadają się do ponownej sprzedaży.
    • Gdy został zakupiony na firmę (z wyłączeniem jednoosobowych działalności gospodarczych, a zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą).
    Zwracane produkty podlegają kontroli jakości. Pamiętaj – produkt, który nie spełnił Twoich oczekiwań nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

    Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki przez nasz magazyn.

    Realizując zwrot, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną w zakładce Zwrot i wymiana.
  • Jak wygląda procedura wymiany towaru?

    Wymiana towaru w sklepie CentrumRowerowe.pl polega na wykonaniu standardowego zwrotu produktu.
    Dodatkowo w formularzu odstąpienia od umowy, prosimy zawrzeć informacje o produkcie, na który chcesz wymienić ten zwracany.
    Realizując wymianę lub zwrot prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną w zakładce Zwrot i wymiana.
  • Jak mogę złożyć reklamację?

    W pierwszej kolejności prosimy o kontakt – zgłoś nam reklamację wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W zgłoszeniu opisz szczegółowo czego dotyczy reklamacja, jeśli to możliwe dołącz fotografię lub inną dokumentację potwierdzającą usterkę/wadę – o dalszych krokach będziemy informować na bieżąco.
    Procedura reklamacji towaru opisana jest w zakładce Reklamacja.
  • Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją?

    Tak. Wszystkie produkty zakupione w CentrumRowerowe.pl są objęte 24-miesięczną gwarancją.
  • Jak wygląda procedura zwrotu roweru zamówionego do serwisu?

    W przypadku zamówienia do Stacjonarnego Punktu Odbioru (SPO), Klient ma możliwość przymierzenia roweru w serwisie. Jeśli okaże się, że nie spełnia on oczekiwań, można zrezygnować z odbioru. Klient nie ponosi wówczas kosztów montażu ani zwrotnej przesyłki kurierskiej. Pamiętaj – poinformuj Nas o tej sytuacji!

    UWAGA: Jeśli rower zostanie odebrany z serwisu, nadal istnieje prawo do zwrotu. Natomiast w tej sytuacji odesłanie paczki jest obowiązkiem kupującego. Proces polega na wykonaniu standardowego zwrotu produktu, opisanego w punkcie - Jak wygląda procedura zwrotu towaru?
  • Czy jeśli nie odbiorę paczki, otrzymam zwrot pieniędzy?

    Jeśli paczka nie zostanie odebrana, Twoje pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni kalendarzowych, tą samą metodą, jaka została wybrana przy dokonaniu płatność.
  • Czy jeśli nie odbiorę paczki, możliwa jest ponowna wysyłka?

    Paczkę możemy wysłać ponownie, kiedy do Nas wróci. Na ten sam lub inny adres. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe zawarte są w zakładce Kontakt.
  • Co jeśli otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem?

    W takim przypadku, prosimy o możliwie szybkie przesłanie zgłoszenia wiadomością e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. Należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko, informację jaki produkt został doręczony oraz przesłać jego zdjęcie. Produkt wymienimy i pokryjemy wszystkie koszty transportu.
  • Co jeśli otrzymałem niekompletne zamówienie?

    Bezzwłocznie poinformuj nas o tym fakcie, wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. Należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko, informację jakiego produktu brakuje oraz przesłać zdjęcie zewnętrznego opakowania przesyłki.

    Jeśli opakowanie było uszkodzone lub masz podejrzenie, że strona trzecia mogła ingerować w jego zawartość, np. zostało zaklejone taśmą firmy kurierskiej lub inną, należy spisać protokół szkody (przy kurierze lub na stronie internetowej firmy kurierskiej).

    Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Reklamacja.
  • Co jeśli otrzymałem uszkodzoną paczkę od kuriera?

    Jeśli jest to możliwe, odmów przyjęcia przesyłki od kuriera.

    Jeśli przesyłka została odebrana od kuriera, w pierwszej kolejności niezbędne jest spisanie protokołu szkody z przewoźnikiem. Protokół szkody należy sporządzić przy kurierze lub w przeciągu godziny od odbioru paczki, na stronie internetowej firmy kurierskiej.

    Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Reklamacja.

    Ważne – zgłoś nam tę sytuację wysyłając wiadomość na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl.
  • Co jeśli otrzymałem uszkodzoną paczkę do Paczkomatu?

    Jeśli paczka w skrytce jest uszkodzona, a skrytka nie została zamknięta, pozostaw ją w Paczkomacie i postępuj zgodnie z instrukcjami na wyświetlaczu Paczkomatu lub w aplikacji mobilnej.

    W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.

    Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Reklamacja.

    Ważne – zgłoś nam tę sytuację wysyłając wiadomość na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl.
  • Czy mogę przysłać rower lub części do odpłatnej naprawy?

    Sklep internetowy CentrumRowerowe.pl nie serwisuje odpłatnie rowerów, części i innych akcesoriów.
  • Czy muszę wykonać przegląd roweru, aby obowiązywała gwarancja?

    Warunki gwarancji, w tym wymaganych przeglądów, są narzucane przez producentów danych marek i mogą różnić się w zależności od produktu. Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji dołączonymi do roweru.

    Warunki gwarancji dla większości producentów znajdują się również w zakładce Gwarancje producentów.

    Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.
  • Czy mogę uzyskać przedłużoną gwarancję na rower/ramę roweru?

    Warunki gwarancji ustalane są przez producentów danych marek. Niektórzy producenci oferują możliwość darmowego zarejestrowania roweru i przedłużenia gwarancji. Rejestracji należy dokonać na stronie producenta.

    Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji, dołączonymi do roweru. Warunki gwarancji dla większości producentów znajdują się również w zakładce Gwarancje producentów.

    Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.

Konto klienta

  • Co to jest Konto Klienta?

    Konto klienta sklepu CentrumRowerowe.pl to indywidualna przestrzeń dla każdego miłośnika dwóch kółek. Założenie Konta jest opcjonalne, jednak umożliwia dostęp do wyselekcjonowanych ofert specjalnych oraz rabatów.
  • Jakie korzyści płyną z posiadania Konta Klienta?

    Użytkownik Konta Klienta ma wgląd w historię złożonych zamówień oraz do swoich faktur, jeśli był zalogowany podczas zakupów.

    Każdy zarejestrowany użytkownik może dołączyć do Programu lojalnościowego i płacić mniej za zakupy. Jednocześnie posiadanie zarejestrowanego konta uprawnia do udziału w specjalnych promocjach.

    Ekskluzywne rabaty, aktualne informacje o wyprzedażach i newsy rowerowe – to wszystko znajdziesz na Koncie Klienta w zakładce Newsletter.
  • Czy istnieje możliwość dokonywania zamówień bez Konta Klienta w sklepie?

    Tak. Zamawianie w naszym sklepie jest możliwe bez posiadania Konta Klienta, jednak zachęcamy do rejestracji i zyskania dodatkowych korzyści!
  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?

    Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść w sekcję „Moje dane”.
  • Czy mogę usunąć Konto Klienta?

    Tak, usunięcie konta jest możliwe. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo pod adresem info@centrumrowerowe.pl.

Program lojalnościowy

  • Czym jest program lojalnościowy dla Klientów CentrumRowerowe.pl?

    Program lojalnościowy to narzędzie pozwalające naszym Klientom zdobywać punkty lojalnościowe za dokonywanie zakupów w sklepie CentrumRowerowe.pl.

    Po uzyskaniu 2500 punktów lub wielokrotności tej sumy można wymienić je na Vouchery. Każdy Voucher to elektroniczny rabat o wartości 10 zł do wykorzystania przy składaniu następnego zamówienia w sklepie CentrumRowerowe.pl.

    Szczegóły można znaleźć w regulaminie Programu lojalnościowego.
  • Jak dołączyć do programu lojalnościowego?

    Aby dołączyć do programu lojalnościowego należy posiadać zarejestrowane Konto Klienta w sklepie CentrumRowerowe.pl. Konto założysz pod adresem: https://www.centrumrowerowe.pl/logowanie.

    Po zalogowaniu do swojego Konta Klienta należy zapoznać się z regulaminem programu lojalnościowego, zaakceptować go, a następnie kliknąć w przycisk „Przystępuję do programu” – i to wszystko! Od tego momentu po każdym zakupie zbierasz punkty, które będzie można wymieniać na Vouchery i płacić mniej za zakupy.
  • W jaki sposób pozyskiwać punkty lojalnościowe?

    Punkty lojalnościowe zyskujesz, robiąc zakupy w sklepie CentrumRowerowe.pl. Aby zacząć zbierać punkty, należy zalogować się do Konta Klienta i zaakceptować regulamin Programu lojalnościowego. Do każdego produktu w sklepie przypisana jest określona liczba punktów, które otrzymasz za sfinalizowanie zakupu.
  • Kiedy punkty zostaną przypisane do mojego konta?

    Punkty lojalnościowe naliczane są po 30 dniach od odbioru przesyłki.
  • Jak wykorzystać punkty lojalnościowe?

    Każde 2500 punktów zostanie automatycznie zamienione na Voucher o wartości 10 zł, który można wykorzystać w Koszyku do obniżenia ceny produktu.

  • Dlaczego punkty lojalnościowe nie zostały przypisane?

    Punkty nie zostały przypisane, ponieważ prawdopodobnie któryś z warunków uczestnictwa w programie lojalnościowym nie został spełniony:
    • Klient nie był zalogowany do swojego konta podczas dokonywania zakupów.
    • Klient nie zaakceptował regulaminu programu lojalnościowego, a tym samym nie przystąpił do programu.
    Jeśli warunki ujęte w regulaminie zostały spełnione, a mimo to punkty nie zostały przypisane, zapraszamy do kontaktu na info@centrumrowerowe.pl.