FAQ

Przed zakupem

  • Ile kosztuje wysyłka roweru?

    Cena wysyłki roweru uzależniona jest od sposobu jego dostarczenia.

    Dostępne sposoby wysyłki rowerów:
    1. Kurier DPD - rower w stanie fabrycznym, do samodzielnego montażu
      • 0 zł
    2. Kurier DPD - rower wstępnie złożony i wyregulowany
      • 89,99 zł
    3. Odbiór w Punkcie Odbioru Roweru
      • 0 zł za wysyłkę. Koszt złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru, w którym klient dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.

    Więcej o wysyłce rowerów dowiesz się tutaj.
  • Jaki jest maksymalny rozmiar paczki przy wysyłce do Paczkomatu InPost 24/7?

    Wybierając opcje odbioru paczki w Paczkomacie InPost 24/7 należy pamiętać, że maksymalne gabaryty przesyłki wynoszą 41x38x64 cm. Do Paczkomatu nie mieszczą się między innymi:

    • ramy rowerowe
    • foteliki do rowerów oraz stelaże do nich
    • walizki na rowery
    • bagażniki samochodowe do przewozu rowerów
    • kierownice rowerowe powyżej 600 mm szerokości
    • widelce sztywne w rozmiarze 26-29 cali
    • amortyzatory w rozmiarze 26-29 cali
    • koła w rozmiarze 28-29 cali
    • komplety kół w rozmiarze 26-29 cali
    • obręcze rowerowe w rozmiarze 26-29 cali
  • W jaki sposób wysyłane są zamówienia?

    Towar zamówiony w sklepie internetowym centrumrowerowe.pl wysyłany jest do Klienta w wybrany przez niego sposób:

    • Przesyłka kurierska
    • Paczkomaty InPost 24/7
    • Odbiór w Punkcie Odbioru Roweru (w przypadku rowerów)

    Wysyłane paczki oklejane są specjalną, firmową taśmą.
  • Jakie są dostępne formy płatności?

    W sklepie internetowym centrumrowerowe.pl dostępne są następujące formy płatności:

    • płatność gotówką przy odbiorze (za pobraniem)
    • płatność przelewem
    • płatność kartą
    • raty Santander
  • Ile kosztuje wysyłka produktów w centrumrowerowe.pl?

    Koszt wysyłki zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy. Informacje na temat dokładnych cen wysyłki produktów można znaleźć w zakładce Dostawa.
  • Jak poszukać konkretnego produktu?

    Oferta sklepu internetowego centrumrowerowe.pl podzielona jest na kategorie. Można do nich dotrzeć za pomocą menu, umieszczonego na belce na górze strony. Umożliwiają one wyszukanie konkretnej grupy produktów oraz dotarcie do listy dostępnych produktów w sklepie. W celu zawężenia wyników wyszukiwania Klient może skorzystać z dostępnych filtrów. Wyszukanie konkretnego produktu może odbywać się również przy wykorzystaniu wyszukiwarki.

Po zakupie

  • Czy mogę zmienić swoje zamówienie lub je anulować?

    Dokonanie zmian w zamówieniu możliwe jest do momentu wystawienia faktury VAT. W celu dokonania zmian należy skontaktować się z biurem obsługi klienta pod numerem telefonu 52 363 40 50, lub za pomocą wiadomości e-mail, pisząc na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl.
  • Czy mam prawo do zwrotu towaru w centrumrowerowe.pl?

    Klient kupujący towar w sklepie internetowym centrumrowerowe.pl ma prawo do jego zwrotu w czasie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez konieczności podania przyczyny. Więcej informacji na temat zwrotu towarów można uzyskać w zakładce Zwroty.
  • Czy mogę przysłać rower lub części do naprawy?

    Sklep internetowy centrumrowerowe.pl nie serwisuje sprzedawanych rowerów / części rowerowych.
  • Moja płatność on-line (przelewem, kartą, Santander Raty) nie została przyjęta. Co robić?

    Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
  • Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?

    W przypadku zamówienia produktów o różnym statusie dostępności w ramach jednego zamówienia zostanie ono wysłane w jednej paczce w momencie skompletowania wszystkich produktów.
  • Jak wygląda procedura wymiany towaru w centrumrowerowe.pl?

    W celu wymiany towaru na inny prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta wysyłając wiadomość email na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru zamówienia, wskazanie produktu, który chcą Państwo zwrócić oraz podanie jakim innym produktem są Państwo zainteresowani.
  • Jak wygląda procedura reklamacji towaru w centrumrowerowe.pl?

    1. Kontakt z BOK - Zgłoś nam reklamacje pisząc e-mail na reklamacje@centrumrowerowe.pl lub dzwoniąc na 52 363 40 50.
    2. Przesyłka - Prześlij nam reklamowany produkt.
    3. Rozpoznanie - Nasi specjaliści sprawdzą Twoje zgłoszenie.
    4. Decyzja i kontakt - w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki wydamy decyzję, a następnie poinformujemy Cię o niej mailowo lub telefonicznie.
  • Jakie są zasady odsyłki produktów?

    1. Zamówienie kuriera przez zespół centrumrowerowe.pl, po wcześniejszym kontakcie z BOK.
    2. Wykorzystanie strony internetowej szybkiezwroty.pl i wypełnieniu formularza. Wysyłka na koszt Sprzedającego z każdego Paczkomatu w Polsce.
    3. Wysyłka samodzielna - w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu, koszty wysyłki są zwracane po okazaniu potwierdzenia nadania przesyłki z widoczną kwotą.
  • Czym są ciasteczka (z ang.: cookies) i jakie jest ich znaczenie?

    Cookies to informacje, które serwis internetowy wysyła do urządzenia końcowego (komputer, tablet, smartfon) podczas odwiedzin internauty. Tego rodzaju pliki pozwalają na przechowanie danych na temat sposobu korzystania z serwisu przez użytkownika i umożliwiają jego lepsze dostosowanie do potrzeb odbiorców.

Inne

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Sklep internetowy www.centrumrowerowe.pl działa w oparciu o najnowocześniejszy sprzęt i oprogramowanie na wzór najlepszych rozwiązań sprawdzonych na świecie. DADELO S.A. dokłada wszelkich starań do odpowiedniego zabezpieczenia danych klientów. Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych można uzyskać w zakładce Polityka prywatności.
  • Czy warto otrzymywać newsletter?

    Otrzymując newsletter Klient informowany jest na bieżąco o nowościach pojawiających się w ofercie sklepu internetowego. Nasze newslettery zawierają również przeglądy produktów oraz informacje o bieżących promocjach.
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku