Płatności
-
Jakie są dostępne formy płatności?
Aktualne formy i metody płatności opisane są w zakładce Płatności. -
W jaki sposób mogę zmienić formę płatności?
W celu dokonania stosownych zmian w zamówieniu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem realizacja@centrumrowerowe.pl. -
Mam problem z płatnością, co zrobić?
Brak przekierowania do systemu płatności może być spowodowany błędem na stronie operatora, używanej przeglądarki lub urządzenia, z którego wykonywana jest płatność.
W przypadku wystąpienia błędu upewnij się, że komputer, na którym składasz zamówienie, ma aktualną wersję przeglądarki internetowej. Możesz również odświeżyć stronę (kombinacja przycisków ctrl + f5) lub usunąć pliki cookies w ustawieniach przeglądarki.
Po założeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z potwierdzeniem oraz opcją opłacenia zamówienia. Następnie, aby sfinalizować transakcję, kliknij przycisk Ponów płatność. -
Jak dokonać wpłaty własnej?
Wpłaty własnej należy dokonać na rachunek bankowy, którego dane znajdziesz w zakładce Kontakt. W tytule przelewu wpisz numer swojego zamówienia. -
Czy mogę zapłacić kartą kurierowi przy odbiorze?
Choć większość kurierów posiada terminal płatniczy, może zdarzyć się, że płatność bezgotówkowa nie będzie możliwa. W przypadku preferowanej płatności kartą zalecamy kontakt bezpośredni z kurierem. -
Co to jest PayPo?
PayPo to metoda płatności za zakupy z odroczonym terminem spłaty lub w dogodnym systemie ratalnym. Kupując z PayPo masz aż 30 dni na zapłatę za zakupy – bez dodatkowych kosztów. Płacisz dopiero po odebraniu zamówienia i sprawdzeniu produktów, bez zamrażania swoich środków.
Spłatę można również rozbić na 4 raty, które są oprocentowane – o czym Klient będzie informowany przez PayPo w osobnej wiadomości e-mail.
Komplet informacji można znaleźć na stronie PayPo. -
Jak dokonać spłaty w PayPo?
Istnieje możliwość wyboru najwygodniejszego dla Klienta sposobu zapłaty. Klient ma do dyspozycji szybkie płatności online, przelew bankowy lub przekaz pocztowy. Komplet informacji otrzymasz na podany przez siebie adres e-mail.
Spłaty można dokonać również po zalogowaniu się na stronie PayPo.
Z tego poziomu możliwe jest także sprawdzenie statusu płatności. -
Czy muszę płacić PayPo, jeśli zwrócę towar?
Jeśli zwrócisz towar w ciągu 30 dni, system automatycznie zarejestruje zwrot i anuluje zamówienie w PayPo. Jeśli jednak zwrot nie zostanie zgłoszony do Biura Obsługi Klienta przed upływem 30 dni, wówczas spłata zostanie rozłożona na 4 oprocentowane raty.
Jeśli dokonałeś zwrotu towaru, jednak nie wiesz czy przesyłka dotrze do nas w terminie, zarejestruj zwrot w panelu PayPo.
Dostawa
-
Ile kosztuje dostawa?
Aktualne koszty dostawy opisane są w zakładce Dostawa. -
Jakie są opcje dostawy?
Aktualne formy i metody dostawy opisane są w zakładce Dostawa. -
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
Tak. Gdy paczka opuści magazyn, otrzymasz wiadomość mailową z numerem przesyłki, co umożliwi śledzenie jej na stronie wybranego przewoźnika. -
Jaki jest przewidywany czas dostawy?
Informacja o czasie, jaki upłynie od złożenia zamówienia do wysyłki towaru, jest podana przy każdym produkcie. -
Zamówiłem kilka produktów o różnym statusie dostępności. Kiedy zostanie wysłana paczka?
Paczka zostanie nadana w momencie skompletowania całego zamówienia. -
Jak mogę zmienić sposób dostawy?
W celu zmiany sposobu dostawy prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta drogą mailową na adres realizacja@centrumrowerowe.pl. -
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Obecnie dostawy realizowane są tylko na terenie Polski. -
Jak wygląda wysyłka zamówionego roweru?
Szczegóły wysyłki i dostawy roweru znajdują na naszej stronie w zakładce Dostawa. -
Dlaczego nie mogę wybrać dostawy InPost Paczkomaty?
Maksymalny dopuszczalny gabaryt przesyłki to: 41x38x64 cm, a masa całej paczki nie może przekroczyć 25 kg.
Z uwagi na gabaryty konkretnych produktów do Paczkomatu nie wysyłamy:- fotelików rowerowych,
- stelaży do fotelików,
- trenażerów,
- opon drutowych,
- błotników rowerowych na pełne koło,
- rowerków biegowych,
- kół rowerowych,
- amortyzatorów i widelców rowerowych,
- ram rowerowych,
- walizek na rowery,
- bagażników samochodowych,
- pompek podłogowych,
- kierownic dłuższych niż 60 cm.
-
Co jeśli nie odbiorę paczki?
Paczka wraca na nasz magazyn. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów. -
Czy mogę dokonać zmiany adresu doręczenia?
Tak, jednak zależy to od statusu przygotowania przesyłki. W celu zmiany adresu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając wiadomość na realizacja@centrumrowerowe.pl. -
Czy mogę wybrać konkretny termin dostawy?
Mamy możliwość ustawienia konkretnej daty wysyłki zamówienia przed jego złożeniem.
W celu ustalenia szczegółów realizacji zamówienia oraz wysyłki skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, wysyłając mailowo wiadomość na adres realizacja@centrumrowerowe.pl lub info@centrumrowerowe.pl – pamiętaj, aby zgłosić nam taką prośbę przed złożeniem zamówienia! -
Co się dzieje w przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem?
Kurier podejmuje 2 próby doręczenia przesyłki pod wskazany adres. Aktualny status przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika. Dodatkowo za pośrednictwem portalu mojapaczka.dpd.com.pl lub w aplikacji InPost możesz przekierować przesyłkę do odbioru w punkcie lub do paczkomatu. Numer Twojej przesyłki znajdziesz w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia.
Jeśli masz jakikolwiek kłopot, skontaktuj się z nami. -
Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?
Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Klient otrzymuje natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika. -
W jaki sposób odebrać przesyłkę z paczkomatu?
Wszystkie informacje na temat procedury odbioru przesyłki z Paczkomatu InPost dostępne są na stronie przewoźnika. -
Na czym polega metoda wysyłki „InPost Paczkomaty w Weekend”?
Ta metoda dostawy na naszej stronie oferowana jest Klientom od czwartku od godziny 14.00, do piątku godziny 14:00. Zamówienia powinny zostać dostarczone w sobotę bądź niedzielę. Nie ma możliwości wskazania konkretnego dnia odbioru. Wybrany paczkomat musi być dostępny 24/7.
O szczegółach dostawy będziesz informowany przez firmę InPost. W momencie, gdy przesyłka zostanie dostarczona do wybranego paczkomatu otrzymasz stosowną informację.
Zamówienie
-
Jak sprawdzić status swojego zamówienia?
Zachęcamy do śledzenia statusu zamówienia na naszej stronie, w zakładce Sprawdź zamówienie. -
Jak mam dokonać zmiany w zamówieniu?
W celu modyfikacji zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Jeżeli zamówienie trafiło do realizacji, nie ma już możliwości jego modyfikacji. O szczegółach i dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco. -
Czy mogę anulować zamówienie?
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt, wysyłając do nas wiadomość email na adres realizacja@centrumrowerowe.pl. Po dokonaniu dyspozycji otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem.
Jeśli przesyłka została już nadana, w niektórych przypadkach nie jest możliwe anulowanie zamówienia. W takiej sytuacji podczas dostawy odmów przyjęcia przesyłki od kuriera lub nie odbieraj jej z paczkomatu. -
Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura zostanie wysłana drogą elektroniczną w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Przeważnie jednak dociera w czasie 48 godzin. W związku z tym, że wysyłana jest ona automatycznie przez system, prosimy o sprawdzenie folderów SPAM i Inne w skrzynce email.
Gdyby po upływie wyznaczonego terminu 14 dni dowód zakupu nie został przesłany, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. -
Jak mogę zmienić dane na fakturze po jej wystawieniu?
Prawo dotyczące wystawiania faktur oraz fiskalizacji z dnia 1 stycznia 2020 roku uniemożliwia edycję w jakimkolwiek zakresie powstałej już faktury. -
Kiedy otrzymam zwrot środków?
W przypadku płatności elektronicznej przez pośrednika Przelewy24, zwroty środków realizowane są tą samą metodą, a maksymalny czas procesowania zwrotu to 14 dni roboczych od odstąpienia od umowy.
Reklamacje
-
Jak wygląda procedura zwrotu towaru?
Zgodnie z prawem Klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny. Można zwracać produkty, które nie noszą śladów użytkowania, montażu. Koszt wysyłki zwrotu ponosi Klient.
Kiedy nie można zwrócić zakupionego produktu:- Jeśli był on używany, nosi ślady montażu czy dokonanego serwisu. Zwrotom podlegają produkty nowe i pełnowartościowe, które nadają się do ponownej sprzedaży.
- Gdy został zakupiony na firmę (z wyłączeniem jednoosobowych działalności gospodarczych, a zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą).
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od dnia odebrania przesyłki przez nasz magazyn.
Realizując zwrot, prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną w zakładce Zwrot i wymiana. -
Jak wygląda procedura wymiany towaru?
Wymiana towaru w sklepie CentrumRowerowe.pl polega na wykonaniu standardowego zwrotu produktu.
Dodatkowo w formularzu odstąpienia od umowy, prosimy zawrzeć informacje o produkcie, na który chcesz wymienić ten zwracany.
Realizując wymianę lub zwrot prosimy postępować zgodnie z procedurą opisaną w zakładce Zwrot i wymiana. -
Jak mogę złożyć reklamację?
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt – zgłoś nam reklamację wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. W zgłoszeniu opisz szczegółowo czego dotyczy reklamacja, jeśli to możliwe dołącz fotografię lub inną dokumentację potwierdzającą usterkę/wadę – o dalszych krokach będziemy informować na bieżąco.
Procedura reklamacji towaru opisana jest w zakładce Reklamacja. -
Czy wszystkie produkty są objęte gwarancją?
Tak. Wszystkie produkty zakupione w CentrumRowerowe.pl są objęte 24-miesięczną gwarancją. -
Jak wygląda procedura zwrotu roweru zamówionego do serwisu?
W przypadku zamówienia do Stacjonarnego Punktu Odbioru (SPO), Klient ma możliwość przymierzenia roweru w serwisie. Jeśli okaże się, że nie spełnia on oczekiwań, można zrezygnować z odbioru. Klient nie ponosi wówczas kosztów montażu ani zwrotnej przesyłki kurierskiej. Pamiętaj – poinformuj Nas o tej sytuacji!
UWAGA: Jeśli rower zostanie odebrany z serwisu, nadal istnieje prawo do zwrotu. Natomiast w tej sytuacji odesłanie paczki jest obowiązkiem kupującego. Proces polega na wykonaniu standardowego zwrotu produktu, opisanego w punkcie - Jak wygląda procedura zwrotu towaru? -
Czy jeśli nie odbiorę paczki, otrzymam zwrot pieniędzy?
Jeśli paczka nie zostanie odebrana, Twoje pieniądze zostaną zwrócone w terminie do 14 dni kalendarzowych, tą samą metodą, jaka została wybrana przy dokonaniu płatność. -
Czy jeśli nie odbiorę paczki, możliwa jest ponowna wysyłka?
Paczkę możemy wysłać ponownie, kiedy do Nas wróci. Na ten sam lub inny adres. W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Dane kontaktowe zawarte są w zakładce Kontakt. -
Co jeśli otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem?
W takim przypadku, prosimy o możliwie szybkie przesłanie zgłoszenia wiadomością e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. Należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko, informację jaki produkt został doręczony oraz przesłać jego zdjęcie. Produkt wymienimy i pokryjemy wszystkie koszty transportu. -
Co jeśli otrzymałem niekompletne zamówienie?
Bezzwłocznie poinformuj nas o tym fakcie, wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. Należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko, informację jakiego produktu brakuje oraz przesłać zdjęcie zewnętrznego opakowania przesyłki.
Jeśli opakowanie było uszkodzone lub masz podejrzenie, że strona trzecia mogła ingerować w jego zawartość, np. zostało zaklejone taśmą firmy kurierskiej lub inną, należy spisać protokół szkody (przy kurierze lub na stronie internetowej firmy kurierskiej).
Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Reklamacja. -
Co jeśli otrzymałem uszkodzoną paczkę od kuriera?
Jeśli jest to możliwe, odmów przyjęcia przesyłki od kuriera.
Jeśli przesyłka została odebrana od kuriera, w pierwszej kolejności niezbędne jest spisanie protokołu szkody z przewoźnikiem. Protokół szkody należy sporządzić przy kurierze lub w przeciągu godziny od odbioru paczki, na stronie internetowej firmy kurierskiej.
Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Reklamacja.
Ważne – zgłoś nam tę sytuację wysyłając wiadomość na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. -
Co jeśli otrzymałem uszkodzoną paczkę do Paczkomatu?
Jeśli paczka w skrytce jest uszkodzona, a skrytka nie została zamknięta, pozostaw ją w Paczkomacie i postępuj zgodnie z instrukcjami na wyświetlaczu Paczkomatu lub w aplikacji mobilnej.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.
Instrukcje dotyczące postępowania w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki znajdziesz w zakładce Reklamacja.
Ważne – zgłoś nam tę sytuację wysyłając wiadomość na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl. -
Czy mogę przysłać rower lub części do odpłatnej naprawy?
Sklep internetowy CentrumRowerowe.pl nie serwisuje odpłatnie rowerów, części i innych akcesoriów. -
Czy muszę wykonać przegląd roweru, aby obowiązywała gwarancja?
Warunki gwarancji, w tym wymaganych przeglądów, są narzucane przez producentów danych marek i mogą różnić się w zależności od produktu. Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji dołączonymi do roweru.
Warunki gwarancji dla większości producentów znajdują się również w zakładce Gwarancje producentów.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami. -
Czy mogę uzyskać przedłużoną gwarancję na rower/ramę roweru?
Warunki gwarancji ustalane są przez producentów danych marek. Niektórzy producenci oferują możliwość darmowego zarejestrowania roweru i przedłużenia gwarancji. Rejestracji należy dokonać na stronie producenta.
Sugerujemy dokładne zapoznanie się z warunkami gwarancji, dołączonymi do roweru. Warunki gwarancji dla większości producentów znajdują się również w zakładce Gwarancje producentów.
Jeśli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.
Konto klienta
-
Co to jest Konto Klienta?
Konto klienta sklepu CentrumRowerowe.pl to indywidualna przestrzeń dla każdego miłośnika dwóch kółek. Założenie Konta jest opcjonalne, jednak umożliwia dostęp do wyselekcjonowanych ofert specjalnych oraz rabatów. -
Jakie korzyści płyną z posiadania Konta Klienta?
Użytkownik Konta Klienta ma wgląd w historię złożonych zamówień oraz do swoich faktur, jeśli był zalogowany podczas zakupów.
Każdy zarejestrowany użytkownik może dołączyć do Programu lojalnościowego i płacić mniej za zakupy. Jednocześnie posiadanie zarejestrowanego konta uprawnia do udziału w specjalnych promocjach.
Ekskluzywne rabaty, aktualne informacje o wyprzedażach i newsy rowerowe – to wszystko znajdziesz na Koncie Klienta w zakładce Newsletter. -
Czy istnieje możliwość dokonywania zamówień bez Konta Klienta w sklepie?
Tak. Zamawianie w naszym sklepie jest możliwe bez posiadania Konta Klienta, jednak zachęcamy do rejestracji i zyskania dodatkowych korzyści! -
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu przejść w sekcję „Moje dane”. -
Czy mogę usunąć Konto Klienta?
Tak, usunięcie konta jest możliwe. W tym celu zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta mailowo pod adresem info@centrumrowerowe.pl.
Program lojalnościowy
-
Czym jest program lojalnościowy dla Klientów CentrumRowerowe.pl?
Program lojalnościowy to narzędzie pozwalające naszym Klientom zdobywać punkty lojalnościowe za dokonywanie zakupów w sklepie CentrumRowerowe.pl.
Po uzyskaniu 2500 punktów lub wielokrotności tej sumy można wymienić je na Vouchery. Każdy Voucher to elektroniczny rabat o wartości 10 zł do wykorzystania przy składaniu następnego zamówienia w sklepie CentrumRowerowe.pl.
Szczegóły można znaleźć w regulaminie Programu lojalnościowego. -
Jak dołączyć do programu lojalnościowego?
Aby dołączyć do programu lojalnościowego należy posiadać zarejestrowane Konto Klienta w sklepie CentrumRowerowe.pl. Konto założysz pod adresem: https://www.centrumrowerowe.pl/logowanie.
Po zalogowaniu do swojego Konta Klienta należy zapoznać się z regulaminem programu lojalnościowego, zaakceptować go, a następnie kliknąć w przycisk „Przystępuję do programu” – i to wszystko! Od tego momentu po każdym zakupie zbierasz punkty, które będzie można wymieniać na Vouchery i płacić mniej za zakupy. -
W jaki sposób pozyskiwać punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe zyskujesz, robiąc zakupy w sklepie CentrumRowerowe.pl. Aby zacząć zbierać punkty, należy zalogować się do Konta Klienta i zaakceptować regulamin Programu lojalnościowego. Do każdego produktu w sklepie przypisana jest określona liczba punktów, które otrzymasz za sfinalizowanie zakupu. -
Kiedy punkty zostaną przypisane do mojego konta?
Punkty lojalnościowe naliczane są po 30 dniach od odbioru przesyłki. -
Jak wykorzystać punkty lojalnościowe?
Każde 2500 punktów zostanie automatycznie zamienione na Voucher o wartości 10 zł, który można wykorzystać w Koszyku do obniżenia ceny produktu.
-
Dlaczego punkty lojalnościowe nie zostały przypisane?
Punkty nie zostały przypisane, ponieważ prawdopodobnie któryś z warunków uczestnictwa w programie lojalnościowym nie został spełniony:- Klient nie był zalogowany do swojego konta podczas dokonywania zakupów.
- Klient nie zaakceptował regulaminu programu lojalnościowego, a tym samym nie przystąpił do programu.