Rowery Dirt/Street

Rowery dirt/street to modele dla fanów dobrej zabawy, którym zwykła jazda nie wystarcza. Dzięki nim można robić efektowne triki, dając popis swoich umiejętności. Rower MTB Dirt idealnie sprawdzi się na torze ze specjalnie usypanymi przeszkodami, sprzyjającymi wyskokom i powietrznym akrobacjom. Natomiast w przestrzeni miejskiej zastosowanie znajdzie tzw. street. W obu dyscyplinach kluczowe jest to, aby jednoślad był maksymalnie wytrzymały.

2 799  zł 2799,00
-14% 3 249 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

3 149  zł 3149,00
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

3 199  zł 3199,00
-19% 3 950 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

3 799  zł 3799,00
-16% 4 500 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
4 199  zł 4199,00
-16% 4 999 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

4 399  zł 4399,00
-21% 5 550 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Nowość

5 399  zł 5399,00
-20% 6 749 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

Oświetlenie rowerowe

Logo Eyen

Niskie ceny
i świetna jakość

Zobacz ofertę

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej

Fascynują Cię powietrzne akrobacje na rowerze, a może z podziwem spoglądasz na osoby, które potrafią pokonać na swoim jednośladzie każdą poręcz, murek czy schodki? W takim razie koniecznie sprawdź rowery dirt/street z naszej oferty i spróbuj swoich sił!

Co wyróżnia rower do dirtu/streetu?

Rower typu dirt, podobnie jak street, ma elementy wspólne zarówno z modelami górskimi, jak i BMX. To konstrukcja przystosowana do wymagających ewolucji, które wiążą się nie tylko z podskokami i wyskokami, ale i z trudnymi lądowaniami. Dlatego produkuje się je z wytrzymałych materiałów – stali lub aluminium. Ramy, z nisko opadającą górną rurą, są kompaktowe, a ich rozmiary nie przekraczają 15 cali. Koła mają zazwyczaj 24″ lub 26″. Siodełko dirt/street jest nisko opuszczone, tak aby pozwalało na wykonywanie poszczególnych trików.

Co ciekawe, rower dirt z przerzutkami nie jest standardem. Jeśli już, to montuje się je tylko z tyłu. Napinacz, chroniący przed spadaniem łańcucha to w tym przypadku konieczność. Z przodu rezygnuje się także z hamulca, co pozwala ograniczyć liczbę kabli, które mogłyby przeszkadzać podczas robienia ewolucji.