Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rowery Dirt/Street

Rowery dirt/street to modele dla fanów dobrej zabawy, którym zwykła jazda nie wystarcza. Dzięki nim można robić efektowne triki, dając popis swoich umiejętności. Rower MTB Dirt idealnie sprawdzi się na torze ze specjalnie usypanymi przeszkodami, sprzyjającymi wyskokom i powietrznym akrobacjom. Natomiast w przestrzeni miejskiej zastosowanie znajdzie tzw. street. W obu dyscyplinach kluczowe jest to, aby jednoślad był maksymalnie wytrzymały.

Polecane marki
Pozostałe marki
brak wyników
Od
Do

Nowość

4,7

16 opinii

2 599  zł
Dostawa GRATIS
Zakupy na raty Santander

Zakupy na raty
nawet w 15 minut

Dowiedz się więcej
3,7

3 opinie

3 499  zł
Dostawa GRATIS Raty 10 x 0%
5,0

1 opinia

3 499  zł
Dostawa GRATIS Raty 10 x 0%
3 499  zł
Cena katalogowa: 3 999 zł
Dostawa GRATIS Raty 10 x 0%
4 499  zł
-12% Najniższa cena: 5 099 zł
Dostawa GRATIS Raty 10 x 0%
5 699  zł
Dostawa GRATIS Raty 10 x 0%
7 199  zł
Dostawa GRATIS Raty 10 x 0%

Oświetlenie rowerowe

Logo Eyen

Niskie ceny
i świetna jakość

Zobacz ofertę

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej

Fascynują Cię powietrzne akrobacje na rowerze, a może z podziwem spoglądasz na osoby, które potrafią pokonać na swoim jednośladzie każdą poręcz, murek czy schodki? W takim razie koniecznie sprawdź rowery dirt/street z naszej oferty i spróbuj swoich sił!

Co wyróżnia rower do dirtu/streetu?

Rower typu dirt, podobnie jak street, ma elementy wspólne zarówno z modelami górskimi, jak i BMX. To konstrukcja przystosowana do wymagających ewolucji, które wiążą się nie tylko z podskokami i wyskokami, ale i z trudnymi lądowaniami. Dlatego produkuje się je z wytrzymałych materiałów – stali lub aluminium. Ramy, z nisko opadającą górną rurą, są kompaktowe, a ich rozmiary nie przekraczają 15 cali. Koła mają zazwyczaj 24″ lub 26″. Siodełko dirt/street jest nisko opuszczone, tak aby pozwalało na wykonywanie poszczególnych trików.

Co ciekawe, rower dirt z przerzutkami nie jest standardem. Jeśli już, to montuje się je tylko z tyłu. Napinacz, chroniący przed spadaniem łańcucha to w tym przypadku konieczność. Z przodu rezygnuje się także z hamulca, co pozwala ograniczyć liczbę kabli, które mogłyby przeszkadzać podczas robienia ewolucji.