
Nowoczesny, szeroki profil obręczy wykonanych z superwytrzymałego aluminium, gustownie anodyzowane piasty Straight Pull, bębenek z zapadkami Ratchet System sprawiają, że X1700 to doskonały wybór do jazdy we wszelkich odmianach Cross Country. Koła X1700 są bezkompromisowym rozwiązaniem za rozsądną cenę.
Najważniejsze informacje:
- Do opon bezdętkowych
- Wymiary obręczy: 622 x 20 mm
- Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 20 mm / 24 mm
- Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
- Materiał obręczy: aluminium
- Mocowanie na hamulec tarczowy Center Lock (Shimano)
- Szprychy / nyple: DT Competition / DT Pro Lock aluminium
- Zalecana maksymalna waga kolarza: 110 kg
- Zaplot na 3 krzyże
- Każde koło zawiera w komplecie wentyl tubeless oraz adapter do mocowania tarczy na 6 śrub (IS).
<>
![]()
Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie.
Mocowanie tarczy hamulcowej wg systemu Center Lock na licencji Shimano
odwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.
Mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub (International Standard)
Brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi do serwisu piasty.
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła.
Mocowanie koła na szybkozamykacz.(Quick Release)
Opatentowany bębenek piasty z precyzyjnym systemem zapadek gwarantujący niezawodną pracę nawet przy dużych obciążeniach.
Precyzyjnie wykonana mufa do łączenia obręczy gwarantująca maksymalną wytrzymałość na występujące w czasie jazdy obciązenia.
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie kompatybilne tylko z piastami SRAM przeznaczonymi do widelca Rock Shox RS-1.
Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.
Mocowanie tylnego koła na oś o średnicy 12mm. Jest ono tak samo sztywne i łatwe w użytkowaniu jak standardowe Quick Release przy zachowaniu tej samej wagi.