Koło DT SWISS XM 1501 Spline One

Brak opinii

(0)

Koła XM 1501 łączą w sobie zwiększoną sztywność i wytrzymalość, niską wagę, oraz atrakcyjną cenę. Szerokie, lekkie spawane obręcze, mocne proste szprychy DT Competition Straight Pull, oraz zastosowany w tylnym kole 36-zębatkowy mechanizm Ratchet System sprawiają, że koła spełnią wymagania doświadczonych kolarzy, których styl jazdy zaliczyć można do bardziej agresywnych.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD99589
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: centerlock, Montaż: tył, Rozmiar koła: 29" Waga: 878 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe 29 cali / tylne / oś 142x12 mm / centerlock
  • Kaseta/wolnobieg kaseta
  • Kolor czarny
  • Koło tylne
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie mtb
  • Rodzaj osi - tył 142 x 12 mm
  • Rozmiar koła 29"
  • Typ bębenka sram / shimano
  • Waga real. [g] 878
Części rowerowe w szwajcarskiej miejscowości Biel produkowano już na początku XX wieku. W 1934 r. oferta firmy skoncentrowała się na szprychy i obręcze zarówno do rowerów jak i do wózków dziecięcych. W latach 90. XX w. przyjęto obecnie obowiązującą nazwę, która nawiązuje do uznanej na świecie szwajcarskiej tradycji i wysokiej jakości. DT Swiss jest obecnie jednym z najbardziej uznanych na rynku rowerowym producentów piast, szprych, obręczy oraz kompletnych kół - zarówno szosowych jak i górskich. Oferta obejmuje ponadto wysokiej jakości amortyzatory, wszelkie akcesoria, narzędzia jak i odzież sportową.

Koła XM 1501 łączą w sobie zwiększoną sztywność i wytrzymalość, niską wagę, oraz atrakcyjną cenę. Szerokie, lekkie spawane obręcze, mocne proste szprychy DT Competition Straight Pull, oraz zastosowany w tylnym kole 36-zębatkowy mechanizm Ratchet System sprawiają, że koła spełnią wymagania doświadczonych kolarzy, których styl jazdy zaliczyć można do bardziej agresywnych.

  • Do opon bezdętkowych
  • Wymiary obręczy: 622 x 20 mm
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 22,4 mm / 27 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Mocowanie na hamulec tarczowy na 6 śrub (International Standard).
  • Szprychy / nyple: DT Competition / DT Pro Lock aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 110 kg
  • Zaplot na 3 krzyże
  • Kompatybilne z kasetami Shimano oraz Sram
Technologie:

Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.
Mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub (International Standard)
Brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi do serwisu piasty
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła
Opatentowany bębenek piasty z precyzyjnym systemem zapadek gwarantujący niezawodną pracę nawet przy dużych obciążeniach.
Opatentowane mocowanie kół. Sztywniejsze, bezpieczniejsze i łatwiejsze w użytkowaniu niż tradycyjny szybkozamykacz. W 100% kompatybilne z hamulcami tarczowymi.
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release.
Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.
Dzięki procesowi spawania tworzy się najbardziej precyzyjne, lekkie i mocne łączenie na obręczy. Spaw jest następnie dokładnie szlifowany, co zapewnia idealne ułożenie opony.
Mocowanie tylnego koła na oś o średnicy 12mm. Jest ono tak samo sztywne i łatwe w użytkowaniu jak standardowe Quick Release przy zachowaniu tej samej wagi.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku