Koło DT SWISS XM 1501 Spline One

Brak opinii

(0)

Koła XM 1501 łączą w sobie zwiększoną sztywność i wytrzymalość, niską wagę, oraz atrakcyjną cenę. Szerokie, lekkie spawane obręcze, mocne proste szprychy DT Competition Straight Pull, oraz zastosowany w tylnym kole 36-zębatkowy mechanizm Ratchet System sprawiają, że koła spełnią wymagania doświadczonych kolarzy, których styl jazdy zaliczyć można do bardziej agresywnych.

Zobacz więcej...
969.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD126185
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: przód, Rozmiar koła: 29"
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
Nowość
Cena: 1549.00 zł 969.00 zł Cena kat. 1549.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 37%
969.00 zł

DD126186
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Montaż: tył, Rozmiar koła: 29"
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
Nowość
Cena: 1899.00 zł 1189.00 zł Cena kat. 1899.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 37%
1189.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy na śruby
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie mtb
  • Rodzaj osi - przód 9 x 100 mm (QR)
  • Rozmiar koła 29"
  • Typ bębenka brak


Części rowerowe w szwajcarskiej miejscowości Biel produkowano już na początku XX wieku. W 1934 r. oferta firmy skoncentrowała się na szprychy i obręcze zarówno do rowerów jak i do wózków dziecięcych. W latach 90. XX w. przyjęto obecnie obowiązującą nazwę, która nawiązuje do uznanej na świecie szwajcarskiej tradycji i wysokiej jakości. DT Swiss jest obecnie jednym z najbardziej uznanych na rynku rowerowym producentów piast, szprych, obręczy oraz kompletnych kół - zarówno szosowych jak i górskich. Oferta obejmuje ponadto wysokiej jakości amortyzatory, wszelkie akcesoria, narzędzia jak i odzież sportową.

Koło XM 1501 łączy w sobie zwiększoną sztywność i wytrzymalość, niską wagę, oraz atrakcyjną cenę. Szerokie, lekkie spawane obręcze, mocne proste szprychy DT Competition Straight Pull

  • Do opon bezdętkowych
  • Wymiary obręczy: 622 x 20 mm
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 22,4 mm / 27 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Mocowanie na hamulec tarczowy na 6 śrub (International Standard).
  • Szprychy / nyple: DT Competition / DT Pro Lock aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 110 kg
  • Zaplot na 3 krzyże






Technologie:

Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.
Mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub (International Standard)
Brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi do serwisu piasty
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła
Opatentowany bębenek piasty z precyzyjnym systemem zapadek gwarantujący niezawodną pracę nawet przy dużych obciążeniach.
Opatentowane mocowanie koła. Sztywniejsze, bezpieczniejsze i łatwiejsze w użytkowaniu niż tradycyjny szybkozamykacz. W 100% kompatybilne z hamulcami tarczowymi.
Technologia SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kole DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release.
Koło przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.
Dzięki procesowi spawania tworzy się najbardziej precyzyjne, lekkie i mocne łączenie na obręczy. Spaw jest następnie dokładnie szlifowany, co zapewnia idealne ułożenie opony.
Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku