Koło DT SWISS XR 1501 Spline One

(0)

Nowoczesne koła do ścigania. Lekkie, wytrzymałe, przystosowane do systemu Tubeless Ready.

Zobacz więcej...
999.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125398
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: na śruby, Montaż: tył, Rozmiar koła: 27,5", Typ bębenka: sram / shimano
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

1 szt.
Cena: 999.00 zł

DD125429
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: na śruby, Montaż: tył, Rozmiar koła: 29", Typ bębenka: sram XD
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

1 szt.
Cena: 999.00 zł

DD125869
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Mocowanie tarczy: na śruby, Montaż: tył, Rozmiar koła: 29", Typ bębenka: sram / shimano
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

1 szt.
Cena: 1090.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy na śruby
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie mtb
  • Rodzaj osi - tył 142 x 12 mm
  • Rozmiar koła 27,5"
  • Typ bębenka sram / shimano


Nowoczesne koła do ścigania. Lekkie, wytrzymałe, przystosowane do systemu Tubeless Ready. XR 1501 Spline One przeznaczone są dla bardziej doświadczonych kolarzy preferujących jazdę XC. Precyzyjnie spawana obręcz, lekkie i mocne szprychy DT Competition Straight Pull, piasta wyposażona w bębenek z zapadkami Ratchet System sprawiają, że koła są szybkie nawet na wymagających technicznie trasach. Zwiększona szerokość zapewnia większą pojemność co przekłada się na lepszą przyczpeność i zwiększony komfort przy tej samej szerokości opony.

Najważniejsze informacje:

  • Do opon bezdętkowych
  • Wymiary obręczy: 584 x 22,5 mm
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 22,5 mm / 26 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Mocowanie na hamulec tarczowy Center Lock.
  • Szprychy / nyple: DT Competition Straighpull / DT Pro Lock Squorx aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 110 kg
  • Zaplot na 3 krzyże
  • Waga kompletu: 1425 g
  • Każde koło zawiera w komplecie wentyl tubeless oraz adapter do mocowania tarczy na 6 śrub (IS).


Technologie:

Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie.
Mocowanie tarczy hamulcowej wg systemu Center Lock na licencji Shimano
Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych.
Mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub (International Standard)
Brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi do serwisu piasty
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła
Opatentowany bębenek piasty z precyzyjnym systemem zapadek gwarantujący niezawodną pracę nawet przy dużych obciążeniach.
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie kompatybilne tylko z piastami SRAM przeznaczonymi do widelca Rock Shox RS-1.
Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.
Dzięki procesowi spawania tworzy się najbardziej precyzyjne, lekkie i mocne łączenie obręczy. Spaw jest następnie dokładnie szlifowany, co zapewnia idealne ułożenie opony.
Mocowanie tylnego koła na oś o średnicy 12mm. Jest ono tak samo sztywne i łatwe w użytkowaniu jak standardowe Quick Release przy zachowaniu tej samej wagi.
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku