Otwieranie i zamykanie tego menu:
Ctrl + M
Niebieskie tło - informacja o otwarciu sklepu stacjonarnego

Odwiedź nasz salon w Poznaniu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Komplet kół ZIPP 303 S Tubeless Disc

4 199  zł
Cena katalogowa: 5 499
Do 10 rat 0%

419.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do stycznia nie płacisz!

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Gdańsk (CR Gdańsk - Morski Park Handlowy) ul. Przywidzka 10A, 80-174 Gdańsk

Dostępne: 1 szt.

Poznań (CR Poznań - M1 Poznań) ul. Szwajcarska 14, 61-285 Poznań

Dostępne: 1 szt.

Warszawa (CR Warszawa - CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wrocław (CR Wrocław - CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

    Kolor: grafitowy
  • Montaż:
  • Rozmiar koła:
  • Typ bębenka:

Komplet kół ZIPP 303 S Tubeless Disc to model należący do najpopularniejszej serii amerykańskiego producenta, będącej wynikiem chęci stworzenia zaawansowanych karbonowych kół, wystarczająco wytrzymałych, aby niezmiennie świetnie poradzić sobie chociażby w rowerach szosowych endurance, czy gravelach, jak i na różnorodnych podłożach, czy to na idealnie równym asfalcie, brukowanej drodze, czy nawet na szutrach. Całkowicie nowy profil obręczy, został stworzony do opon w konfiguracji bezdętkowej i do niższych ciśnień. Wersja z dopiskiem Disc przeznaczona jest pod hamulce tarczowe. Krótko mówiąc, zgodnie z ideą marki ZIPP, prezentowane koła zapewniają rowerzystom wszechstronność, jakiej oczekują, dzięki prędkości, której pragną. W zależności od wariantu, są dostępne z bębenkiem Shimano/Sram, bądź XDR.

Najważniejsze cechy:

Szerokość ma znaczenie

ZIPP rozszerzając swoje dziedzictwo podbijania Wiosennych Klasyków, przez jednoetapowe Paryż-Roubaix, do wieloetapowych Tour de France czy Giro D’Italia, zachował idealną do każdego terenu i charakterystyczną dla serii 303, wysokość symetrycznej obręczy 45 mm, dodając zauważalnie większą szerokość wewnętrzną 23 mm. Efekt? Jeszcze lepsze osiągi i jakość jazdy w prawie każdy możliwy do zmierzenia sposób. Bez względu na rodzaj nawierzchni, oparte na sztywnych osiach koła, są tak samo szybkie jak wcześniej, a jednocześnie jeszcze lżejsze i bardziej aerodynamiczne. Zaprojektowane tak, aby były najszybsze z oponą 28 mm, ale to nie koniec ich zastosowania, gdyż gotowe są do obsługi opon gravelowych o szerokości aż do 50 mm.

Oszczędność mocy potwierdzona testami

303 S czerpie pełnymi garściami z technologii znanych z wyższych modeli, co pozwoliło stworzyć koła o zoptymalizowanych parametrach zawartych w koncepcji TSE – zwiększonej odporności na wiatr, zmniejszonych oporach toczenia, niższej masie komponentów oraz minimalizacji wibracji. Szeroka obręcz w technologii Hookless optymalizuje profil aerodynamiczny, aby przy niższym ciśnieniu w oponach, umożliwić bardziej efektywną jazdę. Rezultatem jest szersza i krótsza powierzchnia styku, zmniejszająca ilość wibracji oraz zwiększająca przyczepność i zapewniająca pewne pokonywanie zakrętów, zjazdy i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Jak wykazują wewnętrzne testy Zipp, w porównaniu z najlepszymi konkurencyjnymi kołami z oponą 28 mm, rezultatem jest do 10 procent Watt oszczędności w całkowitej mocy wymaganej do utrzymania prędkości 40 km/h na gładkiej, płaskiej drodze.

Technologie:

XDR

Bębenek piasty w standardzie XDR to uniwersalny system montażowy SRAM do kaset szosowych z zębatkami mniejszymi niż 11 zębów oraz zakresem większym niż 11 rzędów. W efekcie umożliwia konfigurować lżejsze i bardziej wszechstronne układy napędowe (na przykład 2x12), bez konieczności wprowadzania nowych standardów szerokości tylnej osi czy przeprojektowywania piast. Po zastosowaniu dedykowanej podkładki dystansowej 1,85 mm za kasetą, jest również kompatybilny z kasetami w standardzie SRAM XD. Nowy standard zapewnia stabilniejsze połączenie kasety z piastą, optymalizując trwałość osi i łożysk oraz niwelując problem ’wgryzania się’ zębatek w aluminiowy sterownik.

Hookless

Metoda wytwarzania obręczy z gładkimi ściankami bez charakterystycznych haków na styku z oponą. Podobne rozwiązanie od wielu lat stosuje się w motoryzacji, a nawet w ogromnych Jumbo Jetach. Ustandaryzowana przez Europejską Organizację Techniczną do spraw Opon i Obręczy (ETRTO) średnica obręczy Hookless, zakłada odchylenie +/- 0,5 mm, natomiast ZIPP produkuje swoje obręcze z tolerancją +/- 0,1 mm, czego efektem jest gładsza i bardziej aerodynamiczna powierzchnia na styku opony z felgą, zmniejszająca opory powietrza. Obręcze Hookless są szersze, a zalecane przez ETRTO max ciśnienie powietrza niższe (do 73 PSI / 5 Bar), co finalnie poprawia płynność i wydajność jazdy.

Koncepcja TSE

Podejście Total System Efficiency jest zrównoważonym atakiem na cztery bariery prędkości: opory powietrza, opory toczenia, grawitację oraz wibracje. Koncepcja opracowana przez najlepszych inżynierów ZIPP w Nest Advanced Development Lab w Indy, pozwoliła stworzyć szereg rozwiązań optymalizujących zdiagnozowane problemy. Precyzyjne połączenie nowej mieszanki karbonu z szerszym profilem obręczy, zaprojektowanym pod kątem lepszego styku z oponą, właśnie dzięki zniwelowaniu oporów powietrza i toczenia, zmniejszeniu wagi produktów (przy zwiększeniu trwałości) oraz minimalizacji przenoszenia drgań, mają przełożenie na wzrost wydajności i większą prędkość.

Dożywotnia Gwarancja

Każdy Klient kupując nowe koła i komponenty marki ZIPP, otrzymuje globalną dożywotnią gwarancję, obejmującą wady produkcyjne oraz wszelkie awarie osprzętu, które wystąpiły w trakcie jazdy na rowerze zgodnie z przeznaczeniem produktu. W takim przypadku amerykański producent wymieni go lub bezpłatnie naprawi. Warto podkreślić, że dożywotnia gwarancja dotyczy tylko pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu. Aby móc z niej skorzystać należy posiadać dowód zakupu.

Specyfikacja

  • Kod produktu DD152889
  • Marka ZIPP
  • Kolor grafitowy
  • Koło - Liczba szprych 24, 24
  • Materiał carbon
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż komplet
  • Piasty - łożyska maszynowe
  • Przeznaczenie szosa, gravel
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm
  • Rozmiar koła 28"
  • System obręczy Tubeless ready, Hookless
  • Szerokość wewnętrzna 23 mm
  • Tubeless ready tak
  • Typ bębenka Shimano / SRAM
  • Typ hamulca tarczowy
  • Wysokość obręczy 45 mm
  • Waga produktu 1,54 kg
  • Kod producenta 00.1918.527.000 / 00.1918.528.000
  • Dane producenta SRAM, LLC
    1000 W Fulton Market, Floor 4, Chicago, 60607, Illinois
    Stany Zjednoczone
    info@sram.com
    https://www.sram.com
  • Dane osoby odpowiedzialnej Sport Import GmbH
    Industriestr. 39, 26188, Edewecht
    Niemcy
    info@sportimport.de
    https://www.sportimport.de

Opinie o modelu

  • Jarek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Zgodnie z opisem. Rower jeździ i prezentuje się super. Zakupy w Centrum Rowerowym to przyjemność, polecam.

  • Tomasz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Skompletowane z Giant Propel Advanced 2 z rekomendowanymi oponami 28 mm. Wszystko chodzi super, świetny komfort jazdy, Wizualnie zestaw również się komponuje pięknie.