
Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.
Opona Grand Prix Supersonic - Szybsza od dźwięku!
Opona Grand Prix Supersonic to bardzo ostra broń w walce o zwycięstwo, sprzyja jeździe z największymi prędkościami, ale nie wybacza żadnych błędów.
- CECHY:
- Opony szosowe Continental wyznaczają standardy na całym świecie pod wszelkimi względami
- Zapewniają doskonałe wyniki
- Są optymalnym połączeniem przyczepności, gładkości jazdy, ochrony przed przebiciem oraz wagi
- Wysokie wyniki w licznych testach grupowych
- Opony wyścigowe są produkowane ręcznie w Niemczech
- Wykorzystują wyjątkowe technologie oraz materiały
- Dzięki oponom Grand Prix Supersonic koła mogą mieć najmniejszą wagę i opór toczenia
- Razem z dętką Race 28 Supersonic ogumienie waży zaledwie 200 g!
- Slickowy profil i BlackChili Compound to optymalne połączenie
- Uzyskują jak najmniejsze oporu toczenia
- Opona Grand Prix Supersonic to bardzo ostra broń w walce o zwycięstwo
- Niestety zrezygnowano z ochrony przed przebiciem
- Opona zaprojektowana na ograniczoną liczbę kilometrów
- Nie jest to opona treningowa
- Kusi do jazdy z największą prędkością, ale nie wybacza żadnych błędów
- Zaktualizowany model 2011

- SPECYFIKACJA:
- Przeznaczenie - szosowa
- Segment - Premium
- Jazda na czas / Touring
- TPI - 3/330
- PSI :
20" - 145-170
23" - 115-145 - PU - 10

- TECHNOLOGIA:
BlackChili Compound

BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

Supersonic - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem

Na poważnych wyścigach zawodnicy czasami muszą się poświęcić, szukając tych dodatkowych 5 %. Zdarza się, że oznacza to wykorzystanie naszych opon GP SuperSonic. Opony te wykorzystują wysokiej jakości osnowę wyścigową, ale są pozbawione ochrony przed przebiciem. W nieustannej walce z czasem masa i opory toczenia są najważniejsze, kolarz musi samodzielnie rozważyć wysokie ryzyko przebicia.

Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy

W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.

