Szukasz roweru szosowego, który pozwoli Ci zyskać przewagę nad rywalami? W takim razie BH RS1 3.5 z pewnością przypadnie Ci do gustu. Stworzono go w taki sposób, aby umożliwiał on osiąganie doskonałych wyników, a jednocześnie pozwalał czerpać maksymalną satysfakcję z jazdy. Aerodynamiczna konstrukcja sprawia, że rowerzysta nie musi już skupiać się na walce z wiatrem i może po prostu cieszyć się pokonywaniem kolejnych kilometrów na długich, asfaltowych trasach.
Aerodynamiczna rama
Rama wyróżnia się opływową konstrukcją, dzięki czemu opór aerodynamiczny jest znacznie mniejszy niż w standardowych modelach. Projektanci zastosowali technologię Kamm Tail, co oznacza, że rury mają kształt łzy. Opracowano go na podstawie analiz obliczeniowych oraz badań dynamiki płynów. Dzięki temu rowerzysta może osiągać większe prędkości, a jazda staje się lżejsza. Nie bez znaczenia pozostaje także materiał, z jakiego rama została wykonana. To niezwykle lekki i charakteryzujący się dużą sztywnością karbon. Jego dodatkową zaletą jest tłumienie mikro drgań, zwiększające komfort jazdy. Z włókna węglowego powstał również widelec.

Warto też wspomnieć, że BH RS1 3.5 wyróżnia się całkowicie wewnętrznym prowadzeniem przewodów. Oznacza to, że żadne z nich nie wystają poza rury, także te przy kierownicy. Poprawia to aerodynamikę, estetykę całej konstrukcji i zabezpiecza kable przed uszkodzeniem.

Napęd, który Cię nie zawiedzie
Napęd 2x11 w rowerze składa się z komponentów z wysokiej grupy Ultegra od japońskiej marki Shimano. Wyróżniają się one wysoką efektywnością pracy i niezawodnością. Korba Rotor Vegast z blatami 52/36T w połączeniu z kasetą o zakresie 11-30 gwarantują szerokie spektrum przełożeń, pozwalające na dopasowanie funkcjonowania układu do jazdy po szosach. Umożliwiają szybsze rozpędzanie roweru i osiąganie wysokich prędkości pozwalających wysunąć się na czoło peletonu. Za błyskawiczną zmianę biegów odpowiadają przerzutki obsługiwane przy pomocy ergonomicznych klamkomanetek Shimano Ultegra Hydra.
Efektywne hamowanie
Hiszpański producent zastosował w swoim rowerze hydrauliczne hamulce tarczowe, które podobnie jak większość komponentów z układu napędowego pochodzą z grupy Shimano Ultegra. Wyróżniają się one nie tylko dobrą modulacją, ale również sprawnym funkcjonowaniem w niekorzystnych warunkach atmosferycznych. Dzięki temu zyskasz pewność, że zawsze zahamujesz na czas.

Koła o wysokim stożku
Jak na rower aero przystało, w BH RS1 3.5 zastosowano obręcze Vision Team35 w rozmiarze 28”. Wysoki stożek znacznie poprawia aerodynamikę, a całość cechuje duża wytrzymałość. Za kontakt z nawierzchnią odpowiadają opony Hutchinson Nitro2. Gładki bieżnik gwarantuje niskie opory toczenia i pozwala na szybką, nieskrępowaną jazdę.