Zwrot i wymiana

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i wymiana produktu.

Jako Konsument masz prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego produktu w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu, ale będziemy wdzięczni jeśli to zrobisz. Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość mają jedynie osoby fizyczne.

Jak wymienić produkt? Jak odstąpić od umowy?
Jak wymienić produkt?

Kontakt z nami

Poinformuj nas drogą mailową o chęci wymiany towaru. Wyślij wiadomość na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz wymienić, a także nazwę nowego produktu, którym jesteś zainteresowany. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.

Odesłanie produktu

Dostarcz nam produkt, który chcesz wymienić. Przesyłkę z dopiskiem "Wymiana" prosimy wysłać na adres CentrumRowerowe, ul. Podleśna 17, 85-145 Bydgoszcz. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, co znacznie przyśpieszy procedurę wymiany. W formularzu zapisz informację, na jaki inny wymieniasz zwracany produkt.

Korekta i wymiana

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Rozpoczniemy proces wymiany*, o dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez email lub telefon.

* W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

Kiedy można wymienić produkt na inny?
  • Gdy pomylisz się podczas zamawiania
  • Gdy chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor lub zupełnie inny towar z oferty naszego sklepu.

Prosimy o nie przekazywanie przesyłek do odbioru w paczkomacie lub z opcją płatności "za pobraniem", takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.

Jak odstąpić od umowy?