Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Zwrot i wymiana

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość i wymiana produktu.

W ciągu 14 dni od odebrania przesyłki osoby fizyczne (w tym jednoosobowa działalność gospodarcza-zakup nie jest związany z jej działalnością gospodarczą) mogą zwrócić lub wymienić zakupione produkty.

Jak wymienić produkt? Jak odstąpić od umowy?
Jak wymienić produkt?

Kontakt z nami

Poinformuj nas drogą mailową o chęci wymiany towaru. Wyślij wiadomość na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl podaj numer zamówienia oraz nazwę produktu, który chcesz wymienić, a także nazwę nowego produktu, którym jesteś zainteresowany. Zwracany towar nie może nosić śladów eksploatacji i montażu, musi nadawać się do ponownej sprzedaży jako towar nowy.

Odesłanie produktu

Dostarcz nam produkt, który chcesz wymienić. Przesyłkę z dopiskiem "Wymiana" prosimy wysłać na adres CentrumRowerowe.pl, Panattoni Park Bydgoszcz, ul. Ernsta Petersona 4c, 85-862 Bydgoszcz. Do przesyłki dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy, co znacznie przyśpieszy procedurę wymiany. W formularzu zapisz informację, na jaki inny wymieniasz zwracany produkt.

Korekta i wymiana

Po otrzymaniu przez nas przesyłki i zweryfikowaniu czy produkt jest nieużywany i pełnowartościowy wystawimy korektę faktury VAT. Zostanie ona przesłana na adres email podany w zamówieniu. Rozpoczniemy proces wymiany*, o dalszych krokach będziemy Cię informować na bieżąco przez email lub telefon.

* W przypadku sprowadzania towaru z magazynu zewnętrznego okres oczekiwania może się wydłużyć.

Kiedy można wymienić produkt na inny?
  • Gdy pomylisz się podczas zamawiania
  • Gdy chcesz wymienić produkt na inny rozmiar, kolor lub zupełnie inny towar z oferty naszego sklepu.

Prosimy o nieprzekazywanie przesyłek do odbioru w paczkomacie lub z opcją płatności "za pobraniem", takie przesyłki nie będą przez nas odbierane.

Jak odstąpić od umowy?