
Manetka Deore XT Di2 M8050 od japońskiego producenta Shimano to elektryczna dźwignia do zmiany przełożeń. Oferuje najwyższą jakość pracy w każdych warunkach. Wyposażona została w technologię Firebolt, dzięki czemu przełącznik działa szybko i równomiernie w dowolnym terenie, a sama zmiana jest dobrze wyczuwalna. Dużą zaletą mechanizmu jest możliwość uruchomienia funkcji Multi-Shift polegającej na szybkiej zmianie wielu przełożeń. Dzięki technologii E-tube użytkownik łatwo skonfiguruje ustawienia, zaktualizuje oprogramowanie lub sprawdzi stan systemu. Manetka świetnie spisze się w wielu odmianach kolarstwa górskiego – XC, Enduro, All-mountain. Model ten przeznaczony jest do napędów 1/2x11, a lewy przełącznik dodatkowo może obsługiwać zawieszenie roweru.
Najważniejsze informacje:
- Przeznaczenie: kolarstwo górskie
- Kompatybilna z napędami 1/2x11
- Technologie: SEIS, E-Tube, Firebolt
- Łatwa obsługa, szybkie i precyzyjne działanie
- Regulowana dźwignia
- Działa w każdych warunkach
- Lewy przełącznik może obsługiwać zawieszenie roweru
- Zmiana wielu przełożeń poprzez przytrzymanie dźwigni (Multi-Shift)
- Masa: 93 g
Technologie:
E-Tube - Platforma E-Tube odpowiada za zgodność z elektronicznym systemem Di2. Podłączenie typu Plug & Play umożliwia korzystanie ze sprzętu od razu. Wszystkie konstrukcje wykonane w tej technologii są odporne na rdzę i działanie skrajnych temperatur. Dzięki E-Tube można szybko zaktualizować oprogramowanie układowe za pomocą smartfona, tabletu lub komputera. Jest to możliwe zarówno poprzez kabel, jak i Bluetooth
SEIS - Inteligentny System Elektroniczny Shimano to elektroniczny system indeksacji i zmiany biegów oparty na przyciskach, co nie wymaga użycia siły. Technologia ogranicza wpływ negatywnych czynników, takich jak zanieczyszczone pancerze i wyciągające się linki. To wszystko poprawia jakość działania napędu, znacznie zwiększa skuteczność zmiany przełożeń. SEIS był wzorowany na sprawdzonym, mechanicznym systemie SIS, a przyciski działają podobnie do dźwigni Dual Control.
Firebolt – manetka elektroniczna używana do zmiany przełożeń w elektronicznym systemie napędowym Di2. Dzięki wyjątkowej konstrukcji możliwa jest szybsza zmiana przełożeń, równomierna w każdym terenie i wymagająca mniej wysiłku.