Mechanizm korbowy SHIMANO XTR FC-M9000

Brak opinii

(0)

Mechanizm korbowy Shimano Deore XTR FC-M9000 o obniżonym współczynniku Q przeznaczony jest do wyścigów. Produkt cechuje lekkość i sztywność, co zapewnia wysoką wydajność pedałowania.

Zobacz więcej...
999.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD79908
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: 36-26 Waga: 630 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 2297.00 zł 999.00 zł Cena kat. 2297.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 57%
999.00 zł

DD79913
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: bez tarczy Waga: 563 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 1612.00 zł 1219.06 zł Cena kat. 1612.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 24%
1219.06 zł

DD79909
Kolor:
szary
Rozmiar/Cecha:
Długość: 175 mm, Stopniowanie: 38-28 Waga: 630 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 2297.00 zł 1399.00 zł Cena kat. 2297.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 39%
1399.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość 175 mm
  • Grupa XTR
  • Ilość rzędów 2
  • ilość tarcz 2
  • Kolor szary
  • Materiał aluminium
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Rodzaj zewnętrzne
  • Stopniowanie 36-26

Marka Shimano

Mechanizm korbowy Shimano XTR FC-M9000 przeznaczony jest do wyścigów XC i Maraton. W produkcie zastosowano mniejszy Q-factor (rozstaw ramion korby), co przystosowuje konstrukcję do anatomii oraz możliwości wysportowanych i szczupłych zawodników. Dzięki temu mogą oni bardziej efektywnie przekazywać moc na napędzanie roweru. Model FC-M9000 zbudowano zgodnie z technologią Hollowtech II, dzięki czemu uzyskano niezwykle lekką i sztywną konstrukcję. Specjalnie profilowane zęby ułatwiają zmianę przełożeń nawet pod dużym obciążeniem.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: All Mountain, Trail, Enduro
  • Przeznaczony do napędów 11-rzędowych
  • Ramiona korby wykonane z kutego na zimno aluminium
  • Oś wykonana z wytrzymałej stali
  • Wytrzymałe zęby z tytanu (duża zębatka w wersji dwurzędowej)
  • 4-ramienna asymetryczna konstrukcja (BCD: 96/64 mm)
  • Drążone zębatki wykonane w technologii Hollowglide (34, 36, 38T)
  • Konstrukcja Hollowtech II ze zintegrowaną osią
  • Różne kombinacje przełożeń: 2x11 (34-24T, 36-26T lub 38-28T) oraz 1x11 (30T, 32T, 34T lub 36T)
  • Linia łańcucha: 48,8 mm (2-rzędowa), 50,4 mm (1-rzędowa)
  • Q-factor: 158 mm
  • Zalecany wkład suportu: SM-BB93 / SM-BB94-41A
  • Masa: 649 g (38-28), 631 g (36-26), 611 g (34-24)

Technologie:

Hollowtech II

Technologia Hollowtech II pozytywnie wpływa na sztywność mechanizmu korbowego, co przydaje się, nie tylko na dłuższych dystansach. Oś suportu jest w tym systemie zintegrowana z prawą korbą, dzięki czemu ogranicza się masę i zapewnia wysoką efektywność przenoszenia siły na napęd. Zewnętrzne łożyska suportu poprawiają stabilność i wpływają na lepsze rozłożenie masy.


HG-X11

11-rzędowe napędy z technologią HG-X11 posiadają płynniejszą zmianę przełożeń, co jest zasługą optymalizacji współpracy łańcucha, zębatek i obu przerzutek.


Hollowglide

Największa zębatka jest wydrążona, dzięki czemu obniżono masę przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Konstrukcja Hollowglide zapewnia efektywne przenoszenie siły i precyzyjną zmianę przełożeń.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku