Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Dętka bardzo dobrej jakości w rozsądnej cenie.
Dętka jak dętka, do pierwszego przebicia.
Od kiedy jeżdżę na Conti nie mam problemów z oponami, dętkami etc. Bieżnik szybki i energetyczny. Jeżdżę po okolicznych lasach w trybach kardio, bez względu na nawierzchnię czuję się bezpiecznie.
Najlepsze opony na jakich jeździłem, przyczepne, solidnie wykonane no i ładne. Sądzę, że kilka lat dadzą radę. Warto dołożyć te 30-40 zł i mieć porządne ogumienie w rozsądnej cenie. Polecam
Bardzo dobre opony na asfalt oraz ścieżki leśne. Bardzo ciche, lekko się toczą. Wybrałem je w oparciu o opinie innych użytkowników i wszystkie ich zalety mogę potwierdzić. Polecam.
Opona świetna. Super się toczy, odporna na przebicia, jedyny minus ciężko się zakłada ale mimo to kolejna i nie ostatnia.
Wybrałem dętkę pospiesznie zwracając uwagę aby zamówić tylko jedną sztukę, a nie jak proponowane dwie, więc cos poszło nie tak, wybrana dętka nie odpowiada szerokości zakupionej opony, dla zamawiający Więcej ch, zwracajcie uwagę na rozmiar, pomińcie proponowaną ilość. Tak między nami klientami, a sprzedawcą dlaczego mam kupić więcej niż potrzebuję? Zawiedziony klient. Mniej
Po pierwszych 500 km mogę powiedzieć, że opona jest rewelacyjna. Wcześniej jeździłem na Pirelli P Zero Race i Conti GP 500 (bez S TR). GP 500 jest bardzo delikatna, S TR wydaje się bardziej odporna, c Więcej hoć założenie nówki nie było łatwe. Mniej
Bardzo dobra, polecam
Opony bardzo dobre, łatwy montaż, odporne na przebicie, i człowiek od razu jak by był troszkę szybszy. Polecam. Przesyłkę bardzo szybka.
Jeszcze nie wypróbowałem
Dobra
Dętki wysokiej jakości.
Super.
POLECAM
solidna, przygotowana do montażu
bdb
To mój kolejny zakup opon Continental Contact Speed. Kupiłem je ze względu na rekomendowaną odporność na przebicia. Nie zawiodłem się. Poprzedni komplet ma przejechane na dzień dzisiejszy 8300 km bez Więcej żadnego kapcia. Po takim dystansie przód jest w stanie idealnym, tył posiada nieco widoczne oznaki wytarcia na styku z asfaltem. Myślę, że opona przednia przeżyje spokojnie dwie lub trzy opony tylnie. Na razie jeżdżę na zwykłych ciężkich, butylowych dętkach (Continental Slim) ale w przyszłym sezonie planuję założyć do nich dętki TPU co pozwoli zaoszczędzić po 100 gramów na każdym kole. Oponki toczą się po asfalcie prawie bezszelestnie, pokonuję na nich codzienne dystanse od 100 do ponad 180 km rowerem fitness. To wcale nie jest opona do jazdy tylko po mieście. Ja latam na nich również po wioskach w całym województwie. Nikt mi nie zabroni, nie ma zakazu, policja rowerowa ani razu nie wystawiła mi mandatu z tego tytułu ;-) Czy są jakieś wady? Opona ma bieżnik na całej powierzchni, również na bokach. Skutkuje to tym, że te boki są cały czas wizualnie brudne. Oczyszcza się podczas jazdy jedynie czoło opony, boki pozostają brudne, jakby człowiek po lesie jeździł. Mnie to nie przeszkadza bo zapewniają spokojną głowę o potencjalne przebicia. Jak zapomnisz zapasowej dętki to masz 99% prawdopodobieństwa, że nic się nie stanie. Druga wada jest taka, że trzeba na nich uważać na piasku. Poprzednio jeździłem na oponach Maxxis Receptor ( też drucianych ) i tych zdecydowanie nie polecam. Kapeć co 1500-1900 km czyli w moim przypadku co 3 tygodnie mniej więcej. Po dwie dętki zapasowe musiałem wozić i niejeden słoneczny weekend miałem przez nie zepsuty. Continental Contact Speed mam w szerokości 37 - idealnie się komponują z obręczą DT R500 w moim rowerze. Pompuję około 5,5 bara i powiem, że nawet fajnie tłumią pomimo dosyć twardej gumy, z której są zrobione. Zadziwiająco elastyczne. A na 4 barach to już wręcz kanapa się robi. Ogólnie polecam oponki i daję im najwyższą ocenę. Mniej
myślałem że mi złą wysłali, jednak to ja się pomyliłem… więc produkt oceniam na 6/10, a obsługę 10/10