Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Sprzęt najwyższej klasy, jazda na nim to czysta przyjemność, sprawdził się nawet w terenie wyboistym na szutrze, polach i łąkach a jest jeszcze miejsce na szersze opony, także na pewno będzie użytkowa Więcej ny w sezonie jesienno-zimowym. Oprócz komfortu użytkowania jest po prostu piękny! Mniej
Świetny rower Road+, czyli jeśli szukacie czegoś na pograniczu szosy i gravela, a nie chcecie mieć 2 rowerów. Jeżdżę w 90% po szosie, kupiłem dodatkowo drugi zestaw opon gravelowych 40c i jeśli chcę p Więcej ojechać na wyjazd, gdzie przyda mi się szersza opona, to mam możliwość w 15 minut przygotować go do drogi. Zaś w codziennym użytkowaniu używam opon 30c ,żeby zasuwać po szosie. W obu trybach sprawdza się bardzo dobrze. Jazda sprawia mi mega dużo frajdy, wszystko działa, jak powinno. Polecam! Mniej
Jeździ, skręca, hamuje. Jest ok.
Bardzo fajna maszyna.
Rower sztywny, bardzo dobrze przenosi moc, jego kolor jest obłędny. Zakupiony z myślą o agresywnej gravelowej jeździe. Owijka, którą dostajemy przy spoconej dłoni jest bardzo śliska, więc z pewnością Więcej zostanie wymieniona. Wspaniała maszyna, jest to typ roweru, którego szukałem. komfortowa szosa, a raczej bardzo szybki gravel. Mniej
Rower w tej półce cenowej, bezkonkurencyjny.
Rower fajny, wszechstronny. Przesiadka z gravela wykonanego z ciężkiego kawałka metalu. Jest moc. Nie jest jakoś super lekki. Legendy o tłumieniu wibracji przez pełną karbonową konstrukcję to papka ma Więcej rketingowa. Ale ma inną cechę. Jest sporo sztywniejszy od wspomnianego poprzednika. Martwiłem się tarczami 140 mm, bo rower będzie głównie jeździł w górach. Jednak na szybkich zjazdach nie czuć, że czegoś brakuje. Hamuje pewnie i skutecznie przy mojej wadzie w okolicy 90 kg. Wybrałem ten akurat sprzęt, bo producent ma rozbudowany katalog części zapasowych i akcesoriów (typu hak przerzutki, błotniki, dosłownie każda śrubka). To ważne bo np. sztyca karbonowa ma przekrój w kształcie litery D. Fajnie jest mieć świadomość, że w razie czego można kupić części zapasowe. Tym bardziej, że coś jest nie halo z tą sztycą. Na ramie informacja o momencie dokręcania 6 Nm, a w instrukcji karteczka, że jednak 10-12 Nm. Jak na karbon wydaje się to być za dużą wartością. Nie chcę sprawdzać procedury reklamacyjnej. Ale problem w tym, że mimo obszernego katalogu części, to te są praktycznie niedostępne. Ani w CR, ani u dystrybutora superiora na Polskę. Lepiej poszukać czegoś z typowymi rozwiązaniami (okrągła sztyca, czy zwykły mostek i prowadzeniem linek przez ramę, a nie przez mostek i główkę ramy). Rower zasługuje na ocenę 4.5, ale za tę ściemę z częściami... Mniej