3T Exploro Ultra Discus to gravel, który stworzono w taki sposób, aby zapewniał doskonałe właściwości jezdne podczas jazdy na asfaltach, szutrach, a nawet lekkim terenie. Cechuje go aerodynamiczna konstrukcja, niska masa oraz wszechstronne zastosowanie, dzięki czemu perfekcyjnie spisuje się podczas jazdy, zapewniając pełną swobodę w doborze trasy. Sprawdzi się zarówno podczas wyścigów, jak i bikepackingowych wypraw. Projektanci włoskiej marki postawili na karbonową ramę, bezprzewodowy napęd amerykańskiej marki SRAM i koła z włókna węglowego Discus Plus i 28 LTD.
Najważniejsze cechy:
Karbonowa rama adventure
3T Exploro Ultra został wyposażony w ramę z włókna węglowego o wyjątkowej sztywności, na której znajdują się gniazda montażowe pozwalające na przypięcie dodatkowych akcesoriów. Jest stabilna na zjazdach oraz zwinna na odcinkach błotnistych.
Squaero - unikalne rozwiązania
Gravel zawdzięcza swoje właściwości aerodynamiczne zastosowaniu technologii Sqaero. Opiera się ona na stosowaniu rur ramy o kwadratowym, a nie okrągłym, profilu. W praktyce redukuje oporu toczenia nawet do 30% skuteczniej niż klasyczne ramy gravelowe.
Exploro Ultra Geometry
Projektanci 3T postawili na naprawdę komfortową geometrię, idealną na bikepackingowe wyprawy. Wymiary stack i reach zoptymalizowane zostały, aby umożliwiać dynamiczną, ale wygodną jazdę na długich dystansach. Dłuższy rozstaw osi gwarantuje natomiast stabilność na szutrowych drogach.
Elektroniczny napęd AXS
Sercem tego gravela jest bezprzewodowy napęd SRAM Apex XPLR AXS w konfiguracji 1x12. Zapewnia błyskawiczną zmianę biegów i doskonałą precyzję pracy. Cechą charakterystyczną tego zestawu jest szeroki zakres przełożeń. Zakres ten perfekcyjnie nadaje się zarówno po pokonywania epickich podjazdów, jak i sprintów.
Hydrauliki SRAM Apex
Hydrauliczne hamulce tarczowe z tej samej grupy komponentów wyposażono w tarcze w rozmiarze 160 mm. W terenie dostarczają pewnej, modulowanej siły, idealnej np. na obciążone zjazdy. System działa niezawodnie, budując zaufanie w trudnych warunkach.
Discus - optymalizacja dla tarczówek
Kolejnym wyróżnikieml jest technologia Discus. Konstrukcja ramy roweru została zoptymalizowana pod montaż hamulców tarczowych, aby zapewnić maksymalną aerodynamikę. Mocowania tarcz mają ranty aero, które minimalizują turbulencje.
Ukryte okablowanie
Dodatkowo gravel jest w pełni kompatybilny z bezprzewodowymi grupami napędu. Okablowanie ukryto w masztach kierownicy i ramie, co poprawia opływ powietrza o dodatkowe 5-10%.
Lekkie, karbonowe koła
3T Exploro Ultra Discus opiera się na kołach 3T Discus Plus i28 LTD wyprodukowanych z włókna węglowego. Są lekkie i zapewniają wytrzymałość przez tysiące kilometrów. Na nich zamontowano typowo szutrowe ogumienie. Opony Pirelli Cinturato Gravel M Classic w rozmiarze 27.5x2.00" zapewniają trakcję w błocie i na kamieniach oraz niskie opory toczenia na asfalcie.
Komfort na maxa
Włoscy projektanci postawili na maksymalną wygodę, o czym świadczą detale konstrukcyjne. W tym gravelu znajdziesz aluminiową kierownicę Superergo z mostkiem 3T Apto Stealth, które oferują komfort na całodniowych trasach. Uzupełnieniem całości są siodło Selle Italia Model X Superflow i wspornik siodła 3T.
Marka
3T
3T to włoska marka kolarska, która zasłynęła z produkcji wysokiej jakości komponentów rowerowych. Specjalizuje się w tworzeniu lekkich, aerodynamicznych konstrukcji z włókna węglowego. Jej propozycje są nie tylko funkcjonalne, ale także estetyczne. Dzięki temu cieszy się popularnością wśród profesjonalnych kolarzy i ambitnych amatorów.
Wspornik kierownicy3T Apto Stealth, długość 90mm (M-56)
SiodłoSelle Italia Model X Superflow
Wspornik siodła3T
Pedałybrak w zestawie
Kod producenta9305FFDL14W
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
56 cm
Rozmiar koła
27,5"
Wzrost
176 - 186
ST Długość rury podsiodłowej
518
TT Efektywna długość górnej rury
559
HT Długość główki ramy
175
SA Kąt rury podsiodłowej
74
HA Kąt główki ramy
72
CS Długość tylnych widełek
419
Reach
381
Stack
584
BB Drop
77
Ramy Gravele
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
27,5"
Wzrost
176-186
ST Długość rury podsiodłowej
518
TT Efektywna długość górnej rury
559
HT Długość główki ramy
175
SA Kąt rury podsiodłowej
74
HA Kąt główki ramy
72
CS Długość tylnych widełek
419
Reach
381
Stack
584
BB Drop
77
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.