Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
U Ciebie w poniedziałek!
Kup ten produkt do 02.05.2025 do godziny 15:00, a otrzymasz go 05.05.2025. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie we wtorek!Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go 06.05.2025. Dostawa jest GRATIS.
Możliwy odbiór złożonego roweru
Jeżeli lubisz szybką i niczym nieskrępowaną jazdę po górskich singletrackach i szukasz roweru, który zapewni Ci doskonałą płynność przejazdów na krętych ścieżkach między drzewami, to Giant Stance 1 będzie dla Ciebie doskonałym wyborem. Zaprojektowano go specjalnie dla trailowców, szukających roweru zwrotnego i wytrzymałego. Ten model wyposażono w niezawodny napęd SRAM SX Eagle oraz pełne zawieszenie, a także mocne hamulce. Dzięki temu żaden singletrack nie będzie dla Ciebie niemożliwy do pokonania.
Najważniejsze cechy:
Ręcznie spawana rama z mocnego aluminium
Do produkcji ramy zastosowano lekki i solidny stop aluminium ALUXX. Została wykuta, ręcznie pospawana oraz zahartowana. Dzięki temu charakteryzuje się dużą sztywnością i błyskawicznie reaguje na ruchy ciała kolarza, a jednocześnie wyróżnia się wysoką odpornością na różnego rodzaju uszkodzenia. To idealny wybór do jazdy w terenie. Przewody ukryte zostały wewnątrz rur, co zabezpiecza je przed zniszczeniem i poprawia estetykę.
Progresywna, trailowa geometria
Każdy fan trailu wie, jak ważne przy pokonywaniu krętych singli jest sprawne balansowanie ciałem i błyskawiczna zmiana pozycji. Dlatego projektanci opracowali progresywną geometrię z bardzo krótkim mostkiem i agresywnymi kątami oraz wygiętymi w odpowiedni sposób rurami. Pozwala to sprawnie ustawiać się na rowerze, dostosowując się do warunków terenowych. Dzięki dropperowi błyskawicznie dopasujesz wysokość siodełka do aktualnych potrzeb, bez konieczności zsiadania z roweru.
Doskonałe tłumienie wstrząsów
Najlepsze rowery trailowe wyposażone są w pełne zawieszenie i właśnie tą cechą poszczycić się może Giant Stance 1. Przedni amortyzator Giant Crest 34 SL RCL o skoku 130 mm w połączeniu z damperem Rock Shock Monarch R ustawionym specjalnie pod ten model Gianta gwarantują świetne tłumienie wstrząsów. Umożliwiają płynne pokonywanie wymagających, pełnych przeszkód fragmentów trasy i pozwalają zachować kontrolę przy przejazdach po kamieniach i korzeniach.
Płynna praca napędu i szeroki zakres przełożeń
Projektanci wzięli pod uwagę, że jazda po singlach to nie tylko szybkie zjazdy, ale również konieczność pokonywania podjazdów. Dlatego rower wyposażono w niezawodny napęd, cechujący się wysoką kulturą pracy. Tylna przerzutka z grupy SRAM SX Eagle gwarantuje precyzyjną, błyskawiczną zmianę biegów. Szeroki zakres przełożeń, niezbędny do poruszania się po górach zapewnia natomiast połączenie kasety o rozpiętości 11-50 T z korbą z pojedynczym blatem 30T.
Niezawodne hamulce
Efektywną kontrolę prędkości oraz pewne zatrzymywanie roweru zapewniają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano BR-MT420. W połączeniu z tarczami w rozmiarze 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu gwarantują one wysoką moc hamowania, a tym samym pozwalają zachować bezpieczeństwo na trasie. Zaciski wyróżniają się niezawodnym działaniem niezależnie od warunków atmosferycznych, zarówno podczas jazdy w deszczu, jak i w suche dni.
Optymalna przyczepność w terenie
Rower Giant Stance 1 wyposażono w bezdętkowe opony Maxxis Forekaster o szerokości 2,35″. Dzięki agresywnej rzeźbie bieżnika z dużymi klockami zapewniają one świetną przyczepność w wymagającym terenie. Specjalna wkładka EXO sprawia, że charakteryzują się one zwiększoną odpornością na przebicia. Założono je na solidne, 29-calowe obręcze Giant AM 29 wykonane z mocnego aluminium i dostosowane do użytku z systemem Tubeless Ready.
Technologie
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
EXO Protection
Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.
Wspornik siodłaGiant Contact Switch, 125mm / 30.9 x 395mm
Pedałybrak w zestawie
Informacje handlowe
Kod EAN4712878729254
Kod producenta2201005105
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
Tabela rozmiarów
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
15"
17"
19"
20"
Rozmiar koła
29"
29"
29"
29"
Wzrost
163 - 172
171 - 180
179 - 188
187 - 198
ST Długość rury podsiodłowej
380
431
482
507
TT Efektywna długość górnej rury
570
593
624
645
HT Długość główki ramy
100
100
125
140
SA Kąt rury podsiodłowej
75
75
75
75
HA Kąt główki ramy
67,5
67,5
67,5
67,5
CS Długość tylnych widełek
438
438
438
438
WB Baza kół
1134
1157
1192
1215
Reach
406
429
454
471
Stack
612
612
635
668
BB Drop
40
40
40
40
Ramy Górskie MTB
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
29"
Wzrost
171-180
ST Długość rury podsiodłowej
431
TT Efektywna długość górnej rury
593
HT Długość główki ramy
100
SA Kąt rury podsiodłowej
75
HA Kąt główki ramy
67,5
CS Długość tylnych widełek
438
WB Baza kół
1157
Reach
429
Stack
612
BB Drop
40
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.