Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
U Ciebie już jutro! Kup do: 14:00
Kup ten produkt dzisiaj do godziny 14:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w środę!Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w środę! Dostawa jest GRATIS.
Możliwy odbiór złożonego roweru
Poczuj prawdziwą moc z Lapierre XRM 10.9 – pełne zawieszenie, które nie zna kompromisów!
Lapierre XRM 10.9 to kwintesencja nowoczesnego MTB – rower zaprojektowany z myślą o zawodnikach i ambitnych amatorach, którzy wymagają od sprzętu absolutnej perfekcji. Stworzony do ścigania w maratonach i intensywnych treningów w górach, łączy wyścigową agresję z precyzyjną kontrolą i maksymalną efektywnością. Każdy detal konstrukcji został dopracowany po to, abyś mógł w pełni wykorzystać swój potencjał – niezależnie od tego, czy walczysz o podium, czy po prostu przekraczasz własne granice.
Niezrównana technologia i wydajność
Model XRM 10.9 2025 to połączenie najnowszych technologii, lekkości i wytrzymałości. Karbonowa rama, zaawansowane zawieszenie FOX, precyzyjny napęd Shimano XT oraz hamulce o wyścigowej skuteczności sprawiają, że ten full nie tylko reaguje na każdy Twój ruch, ale też inspiruje do jazdy szybciej, pewniej i dalej. To sprzęt stworzony, by wygrywać – na trasie maratonu, w zawodach XC czy podczas codziennego treningu w górach.
Najważniejsze cechy
Zaawansowana karbonowa rama
Rama z włókna węglowego zaprojektowana została w technologii Single Pivot Flex Stays. Jej w pełni karbonowa konstrukcja łączy ekstremalną lekkość ze znakomitą sztywnością boczną, dzięki czemu każda porcja energii z pedałów zamienia się w czyste przyspieszenie. Geometria nastawiona na szybkość i stabilność pozwala utrzymać kontrolę nawet na najbardziej technicznych odcinkach trasy. To konstrukcja stworzona do agresywnej, dynamicznej jazdy, która zachęca do pokonywania coraz trudniejszych sekcji i szybszego tempa.
Wysokiej klasy zawieszenie FOX
Topowy zestaw zawieszenia FOX to gwarancja płynności i pewności prowadzenia. Widelec FOX 34 Float SC Factory (120 mm skoku) – ultralekki, sztywny i niezwykle precyzyjny, doskonale tłumi drgania na wyboistych ścieżkach. Tylne zawieszenie FOX Factory Float z systemem 2-Pos Remote umożliwia błyskawiczną zmianę trybu pracy między „firm” a „open”, dzięki czemu dopasujesz charakterystykę roweru do każdej trasy. Technologia LV Evol zwiększa czułość i stabilność zawieszenia, zapewniając doskonałą trakcję i komfort niezależnie od warunków.
Topowy osprzęt
Lapierre XRM 10.9 to rower wyścigowy, który łączy nowoczesne technologie z niezawodnymi komponentami. Napęd oparty na wysokiej klasy podzespołach Shimano Deore XT zapewnia wyjątkową precyzję i płynność zmiany biegów. Mechanizm korbowy Race Face Next SL 32T gwarantuje optymalną wydajność, zapewniając doskonałą moc na każdym podjeździe i zjeździe. Zestaw ten łączy niezawodność, szybkość i efektywność, umożliwiając płynne pokonywanie różnych typów terenu.
Hamulce Shimano Deore XT
Rower Lapierre XRM 10.9 wyposażony jest w zaawansowany system hamulcowy Shimano Deore XT M8100, który zapewnia doskonałą moc hamowania i precyzyjne dozowanie siły zatrzymania w każdych warunkach. Dzięki hydraulicznym zaciskom, hamulce te oferują wyjątkową skuteczność i płynność działania w każdej sytuacji. Tarczowe o średnicy 180 mm z przodu iz tyłu gwarantują krótką drogę zatrzymania oraz niezawodność podczas dynamicznych manewrów. To rozwiązanie, które zapewnia pełną kontrolę nad rowerem w wymagających warunkach, co jest nieocenione zarówno w trakcie wyścigów, jak i intensywnych treningów.
Opony Maxxis Rekon Race
Model wyposażono w opony Maxxis Rekon Race 3C MaxxTerra EXO TR, które zapewniają doskonałą równowagę między przyczepnością, prędkością i trwałością. Technologia EXO zwiększa odporność na przebicia, a system Tubeless Ready pozwala zredukować ciśnienie i poprawić amortyzację. Niezależnie od warunków – błoto, skały czy szuter – XRM 10.9 utrzymuje stabilność i pewność prowadzenia.
Technologie
EXO Protection
Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.
Deore XT
Shimano Deore XT to wyścigowa grupa japońskiej marki Shimano, traktowana jako górski lub trekkingowy odpowiednik szosowego osprzętu Ultegra. Komponenty przeznaczono do jazdy w wymagającym terenie, są więc solidne. Zamierzeniem producenta było jednak również uzyskanie wyjątkowo niskiej masy części. Grupa XT bazuje na niezawodnych przerzutkach, kasetach z najmniejszą zębatką 10T i skutecznych hamulcach, w tym także z czterema tłoczkami. Nie bez znaczenia są zaawansowane technologie w ramach grupy, np. Linkglide. Wśród linii XT, czyli drugiej w hierarchii Shimano grupy MTB, warto wymienić pierwszą zaprojektowaną specjalnie do elektryków górskich serię M8130.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Marka
Lapierre
Firma założona w 1946 roku przez Gastona Lapierra w Dijon we Francji. Od tego czasu zyskała miano jednego z wiodących producentów rowerów w Europie. W katalogu marki znajdują się zarówno modele dla profesjonalistów startujących w najważniejszych zawodach kolarskiego świata, jak i dla amatorów. Lapierre jest również znana z wkładu w rozwój nowoczesnych technologii rowerowych, od dekad inwestując w innowacyjne rozwiązania poprawiające komfort oraz efektywność jazdy. Testuje je przy współpracy z zawodowymi drużynami.
KierownicaRace Face, Flat bar, NEXT SL Carbon 740 mm
Wspornik kierownicyRace Face, TURBINE R 35 mm
SiodłoFizik, Argo Vento X 140 mm
Wspornik siodłaFOX Factory, Dropperpost, Transfer SL 100 mm
Pedałybrak
Kod producentaLRHRA390
Dane producentaGHOST-Bikes GmbH An der Tongrube 3, D-95652, Waldsassen Niemcy info@ghost-bikes.de https://www.accell-group.com/en
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
15,5"
17"
18,5"
20"
Rozmiar koła
29"
29"
29"
29"
Wzrost
155 - 170
168 - 178
176 - 186
184 - 196
ST Długość rury podsiodłowej
390
430
470
510
TT Efektywna długość górnej rury
575
602
624
651
HT Długość główki ramy
85
90
100
110
SA Kąt rury podsiodłowej
74.5
74.5
74.5
74.5
HA Kąt główki ramy
66
66
66
66
CS Długość tylnych widełek
435
435
435
435
WB Baza kół
1134
1162
1185
1214
Reach
415
440
460
485
Stack
584
589
598
608
BB Drop
-40
-40
-40
-40
Tabela rozmiarów i geometria roweru na podstawie danych ze strony producenta LAPIERRE
Ramy Górskie MTB
W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
29"
Wzrost
155-170
ST Długość rury podsiodłowej
390
TT Efektywna długość górnej rury
575
HT Długość główki ramy
85
SA Kąt rury podsiodłowej
74.5
HA Kąt główki ramy
66
CS Długość tylnych widełek
435
WB Baza kół
1134
Reach
415
Stack
584
BB Drop
-40
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości?
Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany
do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.