TABELA ROZMIARÓW [cm]
| Rozmiar ramy | 51,5 cm | 53 cm | 54,5 cm | 56 cm | 57,5 cm | 59 cm |
| Rozmiar koła | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
| Wzrost | 158 - 168 | 166 - 174 | 172 - 180 | 178 - 186 | 184 - 192 | 190 - 198 |
| TT Efektywna długość górnej rury | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 |
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
1379.90 zł x 10 rat 0%
Do maja nie płacisz!
U Ciebie już jutro!
Kup do: 16:00
Możliwy odbiór złożonego roweru
Giant TCX Advanced Pro 0 to rower przełajowy z potencjałem gravelowym, który sprosta oczekiwaniom doświadczonych kolarzy. Model ten zachwyca swoją wszechstronnością. Został zaprojektowany do wyścigów cyclocrossoowych, jednak równie dobrze radzi sobie na szutrowych trasach. Wyróżnia się precyzją prowadzenia, niską masą i dużą kontrolą w zróżnicowanym terenie.
Waga roweru szosowego Giant TCX Advanced Pro 0 wynosi 7,35 kg (rozmiar 53 cm).Wszystko to sprawia, że stanowi ciekawą propozycję dla użytkowników, którzy nie uznają kompromisów. Jego zaawansowana konstrukcja w parze z komponentami klasy premium zaspokoi wyścigowe ambicje, jak i sprawdzi się podczas szutrowych wypraw.
Najważniejsze cechy
Jednym z najważniejszych elementów konstrukcji jest ręcznie wyprodukowana carbonowa rama w technologii Advanced Composite. To model znacznie lżejsza od poprzednika, który nadal zachowuje optymalną sztywność skrętną (ugięcie ramy w trakcie pedałowania). Przekłada się to na wydajny transfer mocy, czyli doskonałe przyspieszenie i wydajność.
To model typowo wyścigowy. Projektanci marki Giant postawili na optymalizację geometrii. Zastosowali asymetryczne widełki, które pozwalają na efektywne przenoszenie siły. W praktyce oznacza to, że konstrukcja gwarantuje responsywność i stabilność. Tym samym pozwala na precyzyjne pokonywanie technicznych odcinków i szybkie reakcje.
TCX Advanced Pro 0 wykorzystuje najbardziej zaawansowany widelec marki Giant. To carbonowy komponent z systemem OverDrive 2. Zwiększa on sztywność przedniej części roweru, co przekłada się na większą precyzję prowadzenia i kontrolę na zjazdach.
Wykonana z włókna węglowego sztyca D-Fuse SLR doskonale redukuje wstrząsy. Użytkownicy poprzednich modeli na pewno odczują różnicę. Jednocześnie konstrukcja ramy umożliwia zastosowanie klasycznych komponentów, czyli wymiany jej na standardową sztycę 30,9 mm lub regulowany dropper.
Projektanci Giant postawili na elektroniczny, bezprzewodowy napęd SRAM Force eTap AXS z 12-rzędową kasetą. To rozwiązanie zapewnia precyzyjną i szybką zmianę biegów. Cechuje się nienaganną płynnością pracy, co doskonale sprawdza się podczas wyścigów, pozwalając zyskać przewagę na trasie.
Zintegrowane, płaskie hamulce hydrauliczne SRAM z tarczami 160 mm i 140 mm oferują imponującą siły hamowania, co przekłada się na pełną kontrolę nad rowerem w każdych warunkach pogodowych. Zastosowany zestaw to idealny wybór do dynamicznych zjazdów, nawet na błotnistych czy mokrych odcinkach.
Uzupełnieniem zestawu są carbonowe obręcze ze sztywnymi piastami Giant CXR 1, które zostały przystosowane do systemu bezdętkowego. Na nich zamontowano opony Maxxis All-Terrene o szerokości 33 mm, cechujące się niską masą oraz precyzyjną przyczepnością. Duży prześwit pozwala zmodyfikować zestaw, montując ogumienie do 45 mm.
Technologie

Advanced Composite
Innowacyjne rozwiązanie technologiczne marki Giant pozwalające na połączenie carbonu z polimerami żywicznymi. Pozwala to na stworzenie stopu cechującego się niską masą i dużą sztywnością.

OverDrive 2
Zaawansowana technologia główki ramy, która opiera się na większych łożyskach sterowych połączonych ze zwężającą się rurą sterową widelca. Rozwiązanie pozwoliło uzyskać sztywność konstrukcji.

D-Fuse
Wspornik siodła oraz kierownica to dwa punkty podparcia rowerzysty w trakcie jazdy. Zastosowany w nich charakterystyczny kształt rurki, zaokrąglony przód oraz jej spłaszczony tył, odpowiadają za doskonałą amortyzację drgań powstałych podczas przejazdu po nierównościach. To innowacyjne rozwiązanie znacznie redukuje zmęczenie powodowane wibracjami, znacznie zwiększając wydajność treningu.

Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Specyfikacja
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
| Rozmiar ramy | 51,5 cm | 53 cm | 54,5 cm | 56 cm | 57,5 cm | 59 cm |
| Rozmiar koła | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
| Wzrost | 158 - 168 | 166 - 174 | 172 - 180 | 178 - 186 | 184 - 192 | 190 - 198 |
| TT Efektywna długość górnej rury | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 |
Ramy Gravele
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
| Rozmiar koła | 28" |
| Wzrost | 190-198 |
| TT Efektywna długość górnej rury | 590 |
Opinie o modelu
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”. Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.