TABELA ROZMIARÓW [cm]
| Rozmiar ramy | 51,5 cm | 53 cm | 54,5 cm | 56 cm | 57,5 cm | 59 cm |
| Rozmiar koła | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
| Wzrost | 158 - 168 | 166 - 174 | 172 - 180 | 178 - 186 | 184 - 192 | 190 - 198 |
| TT Efektywna długość górnej rury | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 |
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
899.90 zł x 10 rat 0%
Do maja nie płacisz!
U Ciebie w poniedziałek!
Kup do: 15:00
Możliwy odbiór złożonego roweru
Giant TCX Advanced Pro 2 to maszyna zaprojektowana z myślą o maksymalnej wydajności w najtrudniejszych warunkach terenowych. Niezależnie od tego, czy stajesz na starcie wyścigu CX, czy po prostu szukasz narzędzia do treningów po błocie i piachu, ten model oferuje wszystko, czego można oczekiwać od nowoczesnego roweru przełajowego: niską wagę, błyskawiczną reakcję na ruchy kierownicy i znakomite tłumienie wibracji. To sprzęt, który nie rozprasza i nie ogranicza – pozwala skupić się tylko na jednym: jak najszybszym dotarciu do mety.
Rower Giant TCX Avanced PRO 2 waży około 8,4 kg.Włókno węglowe klasy Advanced – lekkość i wytrzymałośćRama wykonana z kompozytu Advanced klasy premium to serce całej konstrukcji. Dzięki zaawansowanej obróbce karbonu udało się uzyskać znakomity stosunek sztywności do masy, co bezpośrednio przekłada się na lepsze przyspieszenie i bardziej precyzyjne prowadzenie. Jednocześnie rama skutecznie tłumi drgania pochodzące z nierówności terenu, co pozwala zachować większą kontrolę i komfort jazdy nawet na najbardziej rozkopanych trasach. Wewnętrzne prowadzenie przewodów i czysta linia konstrukcyjna podkreślają wyścigowy charakter modelu.
Geometria podporządkowana dynamice
Układ ramy został opracowany z myślą o agresywnej, ale zrównoważonej pozycji za kierownicą. Nieco wyższy przód ułatwia manewrowanie na zakrętach i zwiększa stabilność podczas zjazdów na śliskiej nawierzchni, natomiast odpowiednio dobrana długość tylnego trójkąta sprzyja błyskawicznemu przyspieszaniu po wyjściu z zakrętu. Całość tworzy zwartą i reaktywną geometrię, która dobrze pracuje zarówno pod presją rywalizacji, jak i w trakcie intensywnego treningu.
Lekki widelec z kompozytu Advanced
Przedni widelec z pełnego włókna węglowego, zintegrowany z rurą sterową OverDrive 2, gwarantuje maksymalną sztywność i dokładność prowadzenia w trudnym terenie. Jego konstrukcja nie tylko skutecznie tłumi mikrodrgania, ale również zwiększa bezpieczeństwo i precyzję sterowania, szczególnie przy dużych prędkościach i w ciasnych łukach. Sztywna oś 12x100 mm dodatkowo podnosi stabilność całego układu i zapobiega ugięciom przy intensywnym hamowaniu.

Niezawodny napęd
Układ napędowy oparto na komponentach Shimano GRX, zaprojektowanych specjalnie do jazdy poza asfaltem. Tylny mechanizm RD-RX812 z systemem stabilizacji łańcucha zapewnia cichą i pewną pracę nawet na wyboistym terenie. Kaseta 11–40T w połączeniu z przednią zębatką 40T daje szeroki zakres przełożeń, wystarczający na strome podjazdy i szybkie odcinki. Klamkomanetki GRX ST-RX600 oferują doskonałą ergonomię i pewność chwytu nawet w deszczu czy błocie, co docenisz przy każdej zmianie biegu.
Hamulce hydrauliczne – pełna kontrola w każdych warunkach
Za siłę hamowania odpowiada układ Shimano GRX BR-RX400 z tarczami o średnicy 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu. To konfiguracja, która dobrze sprawdza się w przełajowym środowisku, oferując nie tylko moc, ale też doskonałą modulację. Hydrauliczny system zapewnia przewidywalną reakcję niezależnie od pogody i warunków podłoża, co daje większe bezpieczeństwo i pozwala później hamować w zakrętach.
Koła dostosowane do warunków terenowych
Zestaw aluminiowych kół Giant P-X2 Disc współpracuje z oponami Maxxis All-Terrene o szerokości 33c, które świetnie radzą sobie na mieszanych nawierzchniach typowych dla przełajów. Bieżnik zaprojektowano z myślą o samooczyszczaniu i przyczepności na mokrej trawie, piachu i błocie, co przekłada się na większą pewność prowadzenia i mniejsze opory toczenia. Sztywne osie w standardzie 12 mm dbają o stabilność całego układu, nawet podczas mocnych sprintów i ciasnych nawrotów.
Specyfikacja
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
| Rozmiar ramy | 51,5 cm | 53 cm | 54,5 cm | 56 cm | 57,5 cm | 59 cm |
| Rozmiar koła | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" | 28" |
| Wzrost | 158 - 168 | 166 - 174 | 172 - 180 | 178 - 186 | 184 - 192 | 190 - 198 |
| TT Efektywna długość górnej rury | 515 | 530 | 545 | 560 | 575 | 590 |
Ramy Gravele
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
| Rozmiar koła | 28" |
| Wzrost | 184-192 |
| TT Efektywna długość górnej rury | 575 |
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”. Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.
Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.