Szybki, aerodynamiczny rower szosowy, z którym osiągniesz każdy zamierzony cel i sprostasz swoim ambicjom? Model EnviLiv Advanced 2 o marki LIV jest tym, na jaki warto postawić. Z nim osiągniesz jeszcze lepsze wyniki i powalczysz o wykręcenie krótszych czasów. Świetnie sprawdzi się zarówno w długodystansowych wyścigach, jak i szybkich, intensywnych treningach, dając przewagę tam, gdzie liczy się każdy metr.
Karbonowe elementy
W tym modelu producent postawił na ramę i widelec wykonane w autorskiej fabryce kompozytów. Z wyselekcjonowanego włókna węglowego powstały komponenty o doskonałym stosunku sztywności do wagi, co rzutuje na większą dynamikę i natychmiastowe przyspieszanie. To nie tylko lżejsza konstrukcja od poprzedniej generacji, a wyraźnie wyczuwalna różnica, którą poczujesz w każdej sekundzie jazdy. W tylnej części trójkąta znajduje się wbudowane miejsce na nadajnik RideSense monitorujący prędkość i kadencję, który idealnie integruje się z konstrukcją roweru, a system PowerCore w okolicy suportu gwarantują efektywne przenoszenie mocy na asfalt.
Aerodynamika na pierwszym miejscu
EnviLiv Advanced 2 to efekt zaawansowanych badań nad przepływem powietrza – wirtualnych symulacji, jak i rzeczywistych badań w tunelu aerodynamicznym. Na podstawie wyników udało się uzyskać opływowe łączenia i kształty rury ramy, wydajny mostek oraz specjalnie zaprojektowaną kierownicę Contact SLR Aero. Kokpit ze spłaszczonym górnym chwytem o zoptymalizowanych wymiarach został specjalnie dostosowany do kobiet. W efekcie kolarka może liczyć na kontrolę przy zachowaniu komfortu i mniejsze opory powietrza. Rura sterowa w kształcie litery D, zastosowana w główce ramy, to połączenie doskonałej aerodynamiki i funkcjonalności. Upraszcza również serwisowanie wewnętrznie poprowadzonych linek. Wszystko w myśl systemu OverDrive Aero.
Wysokiej klasy napęd i hamulce
Napęd zbudowany na komponentach Shimano 105 to gwarancja precyzyjnego i płynnego przełączania biegów, nawet podczas intensywnego wysiłku, więc zawsze utrzymasz optymalne obroty i tempo jazdy. Lekka i sztywna konstrukcja korby zapewnia efektywne przenoszenie mocy. Z kolei szeroki zakres przełożeń kasety pozwala dostosować opór do każdego terenu, od stromych wzniesień po szybkie zjazdy. Dobrze i cicho pracujący łańcuch jest bardzo trwały i lekki. Pewne i kontrolowane dozowanie siły hamowania niezależnie od pogody gwarantują hydrauliczne hamulce tarczowe – 160mm z przodu, 140mm z tyłu. Mają ergonomiczne dźwignie, które są perfekcyjnie dopasowane do kobiecej dłoni.
Siodło dopasowane do anatomii
Siodło Liv Approach zostało zaprojektowane z myślą o kobiecej anatomii. Zapewnia optymalne podparcie nawet podczas długich dystansów i redukuje punkty nacisku. W połączeniu z lekką sztycą karbonową Giant Vector tworzy system skutecznie tłumiący wibracje, zachowując przy tym sztywność potrzebną do efektywnego pedałów.
System kół aero tubeless
Koła z oponami Giant Gavia Course 1 to połączenie szybkości i wytrzymałości. Lekkie aluminiowe obręcze P-A2 Disc w standardzie tubeless ready współpracują z łożyskowanymi piastami Giant i wytrzymałymi szprychami Sapim Race, tworząc zestaw gotowy na intensywną eksploatację. Opony Giant GaviaCourse 1 zapewniają doskonałą przyczepność i ochronę przed przebiciami, dzięki dwuwarstwowej ochronie R-Shield. To nic innego jak specjalna nylonowa warstwa ochronna, rozciągająca się na całej powierzchni bieżnika, skutecznie zapobiega przebiciom od ostrych krawędzi, kamieni czy szkła – bez kompromisów w lekkości i zwrotności.
Technologie
Advanced Composite
Innowacyjne rozwiązanie technologiczne marki Giant pozwalające na połączenie carbonu z polimerami żywicznymi. Pozwala to na stworzenie stopu cechującego się niską masą i dużą sztywnością.
OverDrive Aero
Autorska technologia marki Giant. Polega ona na zwiększeniu rozmiaru rury sterowej widelca. Powiększone łożyska główki ramy razem ze stożkowym kształtem rury odpowiadają za ich optymalną sztywność, zapewniając nawet do 15% lepszą wydajność.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
AeroSystem Shaping
To aerodynamiczna optymalizacja ramy przy użyciu zaawansowanych symulacji CFD (Computational Fluid Dynamics) uzupełniona testami w tunelu aerodynamicznym, gdzie analizuje się interakcje przepływu powietrza pod różnymi kątami.
Powercore
To powiększony, w pełni zintegrowany obszar suportu o szerokości 86,5 mm z symetryczne ułożonymi widełkami dolnymi, które zwiększają sztywność dla efektywnego przenoszenia mocy, podczas gdy po przeciwnej stronie optymalizują stabilność i kontrolę drgań.
RS Ready
To fabryczna kompatybilność ramy z systemem Giant RideSense, która pozwala na mocowanie bezprzewodowego czujnika monitorującego prędkość i kadencję.
Wspornik kierownicyGiant Contact SL Aero, długość 110mm (L)
SiodłoLiv Approach
Wspornik siodłaGiant Vector, kompozyt, długość 350mm
Pedałybrak w zestawie
Kod EAN4712878946002
Kod producenta1036002107
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Geometria ramy
Dopasowanie rozmiaru ramy
TABELA ROZMIARÓW [cm]
Rozmiar ramy
50 cm
51 cm
52,5 cm
54 cm
55,5 cm
Rozmiar koła
28"
28"
28"
28"
28"
Wzrost
145 - 157
152 - 163
158 - 169
164 - 176
170 - 182
ST Długość rury podsiodłowej
440
470
500
530
560
TT Efektywna długość górnej rury
498
508
524
540
555
HT Długość główki ramy
105
120
135
155
175
SA Kąt rury podsiodłowej
75
75
74.5
74
73.5
HA Kąt główki ramy
70
71
72
72,5
72,5
CS Długość tylnych widełek
405
405
405
405
405
WB Baza kół
970
973
977
984
996
Reach
364
370
377
382
386
Stack
499
517
532
553
569
BB Drop
72
72
72
72
72
Ramy Szosowe
Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.
<< mniej
Geometria ramy
Wybierz rozmiar ramy:
Rozmiar koła
28"
Wzrost
170-182
ST Długość rury podsiodłowej
560
TT Efektywna długość górnej rury
555
HT Długość główki ramy
175
SA Kąt rury podsiodłowej
73.5
HA Kąt główki ramy
72,5
CS Długość tylnych widełek
405
WB Baza kół
996
Reach
386
Stack
569
BB Drop
72
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.