Lapierre Aircode DRS 7.0 to rower szosowy przeznaczony dla zaawansowanych kolarzy, którzy chcą brać udział w dużych wyścigach i szukają niezawodnego sprzętu od zaufanego producenta. Pozwoli w pełni wykorzystać Twój potencjał i uzyskać przewagę nad rywalami. Model zapewnia nie tylko rewelacyjne osiągi, ale także dużą wygodę i bardzo dobrą aerodynamikę. Osoby, które wysoko cenią sobie atrakcyjną stylistykę, z pewnością docenią przemyślany i stonowany design tego roweru. W tym produkcie zastosowane zostały wszystkie doświadczenia i know-how profesjonalnych projektantów marki Lapierre.
Karbonowa rama i widelec
Zarówno rama, jak i widelec wykonano z włókna węglowego. To materiał ceniony w świecie kolarskim za niezwykle niską masę, a także dużą sztywność. Jego zastosowanie gwarantuje doskonałą responsywność roweru i pewne prowadzenie. Dodatkową zaletą, jest tłumienie mikrodrgań i wibracji, co znacznie zwiększa komfort jazdy. Typowo wyścigowa geometria pozwala na przyjęcie mocno pochylonej, aerodynamicznej pozycji i efektywne pedałowanie. To rozwiązanie zaprojektowane specjalnie do jazdy z dużą prędkością. Kierownica typu baranek pozwala na zmianę chwytów. Jeden rzut oka wystarczy, aby dostrzec, że przewody całkowicie ukryto we wnętrzu ramy. Dzięki temu cały rower prezentuje się niezwykle estetycznie i przyciąga spojrzenia.

Wysokiej klasy napęd elektroniczny
Lapierre Aircode DRS 7.0 wyposażono w jedną z najlepszych na świecie grup osprzętu – Shimano Ultegra Di2. To komponenty charakteryzujące się niezwykle precyzyjną pracą i bardzo niską masą. Połączenie między manetką a przerzutką odbywa się poprzez przewód elektroniczny, nie trzeba więc martwić się o wymianę linek, czy regulację. Bardzo ciekawa jest konfiguracja układu napędowego – 2x12. Gwarantuje aż 24 biegi, dzięki którym szybko dostosujesz biegi do swoich potrzeb. Korba z blatami 52-36T w połączeniu z kasetą o rozpiętości 11-30T gwarantują szeroki zakres przełożeń umożliwiający efektywną jazdę zarówno na równej nawierzchni, jak i na drogach obfitujących we wzniesienia.

Solidne hamulce
Wysokie prędkości rozwijane w trakcie wyścigów wymagają również niezawodnego osprzętu. Dlatego rower wyposażony został w mocne, hydrauliczne hamulce tarczowe z grupy Shimano XT. Tarcze w rozmiarach 160 mm z przodu oraz 140 mm z tyłu gwarantują pewne hamowanie, dzięki czemu w porę zatrzymasz się, jeżeli na trasie pojawi się niespodziewana przeszkoda. Zaciski charakteryzują się wysoką kulturą pracy i sprawnym działaniem zarówno w suche, słoneczne dni, jak i podczas jazdy w deszczową pogodę.
Obręcze z wysokim stożkiem
Producent zadbał o dobrą aerodynamikę kół. Dlatego zastosował w nich karbonowe obręcze New Lapierre Road Disc 50 dostosowane do użytku z systemami tubeless. Charakteryzują się one wysokim stożkiem, co znacznie poprawia ich aerodynamikę. Założono na nie bezdętkowe opony Continental GP5000S. Specjalna mieszanka gumowa i bieżnik z gładką strefą centralną oraz bocznymi żłobieniami, gwarantują bardzo niskie opory toczenia i doskonalą przyczepność zarówno na prostej drodze, jak i na zakrętach.