Otwieranie i zamykanie tego menu:
Ctrl + M
Niebieskie tło - informacja o otwarciu sklepu stacjonarnego
Odwiedź nasz salon w Krakowie. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Koszyk jest pusty

Rower szosowy LAPIERRE Xelius DRS 8.0 C2

Dostawa GRATIS
17 999  zł
Cena katalogowa: 26 399
Do 10 rat 0%

1799.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do marca nie płacisz!

Ilość
17 999  zł
Ostatnia 1 szt.
Kupiono dziś o godz. 16:33
Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
    Kolor: czarny
  • Rozmiar koła:
  • Rozmiar ramy:
Wyślemy w 2-4 dni

Możliwy odbiór złożonego roweru

Dostępny również stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!

Zobacz również

Lapierre Xelius DRS 8.0 to rower szosowy, który dostarcza wręcz doskonałe osiągi. Jego konstrukcja łączy nowoczesne technologie z nieprzeciętną estetyką. Model stworzono z myślą o wymagających kolarzach, chcących czerpać maksimum przyjemności z jazdy, niezależnie od rodzaju trasy. Idealnie sprawdzi się zarówno na stromych podjazdach, dynamicznych sprintach, jak i długich trasach po płaskim.

Rower szosowy LAPIERRE Xelius DRS 8.0 C2

Wyścigowa precyzja na najwyższym poziomie


Zbudowany na lekkiej i aerodynamicznej ramie z włókna węglowego UD SLI, Xelius DRS 8.0 wyróżnia się nie tylko doskonałym transferem mocy, ale także zwiększonym komfortem na długich dystansach. Udoskonalona technologia 3D Tubular – nietypowo zaprojektowanego tylnego trójkąta – sprawia, że sztyca jest bardziej elastyczna, co skutecznie redukuje wibracje, zapewniając płynność jazdy na trudnych nawierzchniach. Widelec oraz półzintegrowany kokpit z karbonu podkreślają wyścigowy charakter roweru, gwarantując jednocześnie lepsze właściwości aerodynamiczne.

Ważony rower szosowy Lapierre Xelius DRS 8.0 C2. Waga wskazuje 7,50 kg.Rower szosowy Lapierre Xelius DRS 8.0 waży 7,5 kg.

Model został wyposażony w grupę Shimano Ultegra Di2 2x12, która oferuje precyzyjną i błyskawiczną zmianę przełożeń. Koła DT Swiss ERC1600 Spline z 45-milimetrowym stożkiem i oponami Continental GP 5000S TR pozwalają na uzyskanie niesamowitej prędkości, a ich kompatybilność z systemem tubeless dodatkowo poprawia osiągi. Hamulce hydrauliczne z tarczami Shimano RT-CL900 oferują niezrównaną kontrolę w każdych warunkach, od zjazdów po intensywną jazdę w deszczu.

Najważniejsze cechy

Rama karbonowa UD SLI

Rower szosowy LAPIERRE Xelius DRS 8.0 C2

Ultralekka, sztywna i aerodynamiczna rama karbonowa UD SLI, stworzona z myślą o profesjonalistach lub zaawansowanych amatorach.

Elektroniczny napęd Ultegra Di2

Rower szosowy LAPIERRE Xelius DRS 8.0 C2

Układ 2x12 zapewnia płynną oraz precyzyjną zmianę przełożeń, nawet pod dużym obciążeniem.

Uniwersalne koła DT Swiss ERC1600 Spline

Rower szosowy LAPIERRE Xelius DRS 8.0 C2

Uniwersalne koła DT Swiss ERC1600 Spline z 45-milimetrowym stożkiem, zoptymalizowane pod kątem aerodynamiki, doskonałe do wyścigów oraz treningów.

Opony Continental GP 5000S TR z niskimi oporami toczenia

Rower szosowy LAPIERRE Xelius DRS 8.0 C2

Opony Continental GP 5000S TR znane z niskich oporów toczenia i wyjątkowej trwałości, idealne na długie dystanse.

Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 

Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano gwarantują maksymalną siłę hamowania i bezpieczeństwo w każdej sytuacji.

Karbonowy kokpit Lapierre, czyli trwałość i funkcjonalność

Karbonowy kokpit Lapierre poprawia aerodynamikę i estetykę, oferując doskonałą ergonomię.

Marka

Lapierre

Lapierre

Firma założona w 1946 roku przez Gastona Lapierra w Dijon we Francji. Od tego czasu zyskała miano jednego z wiodących producentów rowerów w Europie. W katalogu marki znajdują się zarówno modele dla profesjonalistów startujących w najważniejszych zawodach kolarskiego świata, jak i dla amatorów. Lapierre jest również znana z wkładu w rozwój nowoczesnych technologii rowerowych, od dekad inwestując w innowacyjne rozwiązania poprawiające komfort oraz efektywność jazdy. Testuje je przy współpracy z zawodowymi drużynami.

Specyfikacja

  • Rozmiar ramy 57 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta L
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Lapierre, Carbon UD SLI
  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2 FD-R8150 (Brazed-On), 2s
  • Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 RD-R8150, 12s
  • Manetki Shimano Ultegra ST-R8170
  • Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8150 (52/36T)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano Ultegra CS-R8100-12 (11-34T)
  • Wkład suportu Shimano SM-BB72-41B (PressFit)
  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Ultegra BR-R8170, tarcze 160/140mm
  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss ERC1600 Spline 45mm, Centerlock (tubeless compatible)
  • Opony p/t Continental GP5000S TR Tubeless ready, (25-622)
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm
  • Kierownica Lapierre, Drop bar, Semi-int. Combo UD carbon, -10°, drop 125mm, reach 72mm
  • Wspornik kierownicy Lapierre, zintegrowany z kierownicą
  • Siodło Prologo Dimension
  • Wspornik siodła Lapierre, Non Suspension, Carbon, Xelius DRS, offset 0mm, długość 350mm
  • Kod EAN 3660423390613
  • Kod producenta LXDTB520
  • Dane producenta GHOST-Bikes GmbH
    An der Tongrube 3, D-95652, Waldsassen
    Niemcy
    info@ghost-bikes.de
    https://www.accell-group.com/en

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 185-192
ST Długość rury podsiodłowej 520
TT Efektywna długość górnej rury 568
HT Długość główki ramy 160
SA Kąt rury podsiodłowej 74
HA Kąt główki ramy 73
CS Długość tylnych widełek 405
WB Baza kół 1005
Reach 403
Stack 557
BB Drop 67
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

W ramach dostawy oferujemy:

  • różne rodzaje przesyłki kurierskiej
  • odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).

Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”. Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi „roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.

Rower do samodzielnego złożenia

Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*. Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.

Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Rower wstępnie złożony

Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu? Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę, a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**. Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.

Dostawa kurierem: GRATIS!
Koszt usługi: 99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy

Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*. Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym, ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**

Pamiętaj, aby po przejechaniu około 100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.

Dostawa kurierem: Ambro Express GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł

*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.

** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.