Otwieranie i zamykanie tego menu:
Ctrl + M
Niebieskie tło - informacja o otwarciu sklepu stacjonarnego

Odwiedź nasz salon w Poznaniu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

WYPRZEDAŻ

Rower szosowy R-RAYMON Kirana Ultra

-18% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 19 499
15 799  zł
Do 10 rat 0%

1579.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do grudnia nie płacisz!

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Ostatnie 2 szt.
Gdańsk (CR Gdańsk - Morski Park Handlowy) ul. Przywidzka 10A, 80-174 Gdańsk

Dostępne: 1 szt.

Wrocław (CR Wrocław - CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

    Kolor: czerwony
  • Rozmiar ramy:
  • Rozmiar koła:
Zobacz również

To model stworzony dla pasjonatów, którzy oczekują od sprzętu nie tylko lekkości, ale przede wszystkim precyzji i przewidywalności. Tu nie ma miejsca na przypadek – każdy komponent został dobrany tak, by całość działała jak zsynchronizowany mechanizm, a jazda dawała czyste poczucie kontroli.


Waga poniżej 8 kg, karbonowe koła, elektroniczna grupa osprzętu i przemyślana geometria czynią z tego roweru konstrukcję gotową na wyścigi, ale również na długie treningi, gdzie liczy się efektywność i ergonomia. To rower, który nie rozprasza – tylko pozwala jechać szybciej, pewniej i dłużej.

Karbonowy rower szosowy poniżej 8 kg.

Najważniejsze cechy

Karbonowa rama, czyli lekkość i tłumienie drgań w jednym

Sercem roweru jest rama wykonana w całości z włókna węglowego, zintegrowana z widelcem z tego samego materiału. Karbon pozwala projektować ramy o bardzo niskiej masie bez kompromisów w zakresie sztywności. 

Konstrukcja jest sztywna bocznie i skrętnie tam, gdzie potrzebna jest bezpośrednia transmisja mocy – np. w okolicach suportu – a jednocześnie oferuje kontrolowaną elastyczność na tylnych widełkach, co zmniejsza zmęczenie podczas długiej jazdy. 

Równowaga między sztywnością a komfortem to jeden z kluczowych wyróżników dobrze zaprojektowanej ramy szosowej – tutaj został on osiągnięty z dużą precyzją.

Geometria dopracowana z myślą o efektywnej jeździe

Ten rower nie narzuca agresywnej pozycji, ale zdecydowanie ją premiuje. Nisko osadzona główka ramy, zwarty tylny trójkąt i wyważona długość górnej rury wspierają aerodynamiczną sylwetkę, zachowując przy tym pewność prowadzenia. 

Geometria została zaprojektowana tak, aby rower zachowywał się stabilnie przy dużych prędkościach, ale jednocześnie błyskawicznie reagował na ruchy kierownicy – zarówno na krętych zjazdach, jak i w ciasnych zakrętach w peletonie. To geometria, która sprzyja długim treningom, intensywnym interwałom i dynamicznym przyspieszeniom.

Napęd Shimano Ultegra Di2 – precyzja, która wyprzedza ruch

Hamulce tarczowe Ultegra w rowerze R-Raymon.

Elektroniczna grupa osprzętu Shimano Ultegra Di2 to jeden z najważniejszych atutów tego modelu. Zmiana biegów odbywa się bez linki – manetki komunikują się z przerzutkami bezprzewodowo, a napęd sam reguluje swoje ustawienie. Znika problem oporu linek, brudu, konieczności częstych korekt czy opóźnień. Przerzucanie przełożeń jest absolutnie natychmiastowe i wymaga minimalnego nacisku – szczególnie istotne podczas sprintu czy w trakcie jazdy pod górę.

Dzięki funkcji multi-shift i synchronizacji przełożeń system może automatycznie dopasować ustawienia przedniej przerzutki do pozycji tylnej, co eliminuje przeskoki czy zbędne przeciążenia. Korba 52/36T połączona z kasetą 11-34T oferuje szeroki zakres przełożeń, który sprawdzi się zarówno na równinach, jak i w górskich przełęczach. To układ, który nie tylko usprawnia jazdę, ale także realnie zwiększa wydajność.

Pewna kontrola prędkości niezależnie od warunków

Napęd w napędzie szosowym roweru R-Raymon.

W zestawie hamulcowym zastosowano kompletną grupę Shimano Ultegra z dwutłoczkowymi zaciskami oraz tarczami o średnicy 160 mm z przodu i z tyłu. To konfiguracja dobrze znana ze swojej skuteczności – zarówno w suchych, jak i mokrych warunkach. Hydrauliczny układ pozwala nie tylko zatrzymać rower w krótkim czasie, ale przede wszystkim kontrolować hamowanie z dużą precyzją. 

Modulacja siły hamowania jest płynna, a ergonomia klamek zaprojektowana z myślą o długiej jeździe w dolnym chwycie. Niezależnie od sytuacji – zjazd z przełęczy czy nagła reakcja w peletonie – hamulce działają intuicyjnie i przewidywalnie.

Technologie

RAYMON Care / CarePlus

RAYMON Care / CarePlus

Program RAYMON Care oferuje dożywotnią gwarancję na ramę roweru. Dodatkowo niemiecki producent oferuje też rozszerzenie powyższego systemu o nazwie RAYMON CarePlus, czyli trzy lata gwarancji na jednostkę napędową, baterię i pozostałe komponenty elektroniczne w e-bike’ach R-RAYMON z elektrycznym napędem Yamaha.

Co istotne – warunki gwarancji, obowiązującej wyłącznie w kolekcji z 2025 roku, spełnia tylko pierwszy właściciel, który w ciągu 90 dni od kupna roweru zarejestruje go na stronie internetowej www.raymon-bicycles.com. Utrzymanie przez Klienta ciągłości gwarancji wymaga również regularnych corocznych przeglądów, udokumentowanych wpisem w książce gwarancyjnej lub innym dokumentem potwierdzającym zrealizowanie usługi.

Di2

Di2

Dopracowana technologia elektronicznej zmiany biegów gwarantuje niezawodność niezależnie od pogody, sposobu użytkowania i zakłóceń radiowych.

Marka

R-Raymon

R-Raymon

Marka powstała z inicjatywy dwóch byłych członków zespołu Winora, Susanne i Felixa Puello. Połączyli oni swoje bogate doświadczenie ze świeżym spojrzeniem na projektowanie, tworząc produkty obok których nie sposób przejść obojętnie. Firma błyskawicznie zyskała uznanie wśród rowerzystów, z uwagi na swoją innowacyjność. Zasłynęła chociażby opracowaniem i produkcją ultralekkich rowerów elektrycznych z serii AirRay. Marka oferuje szeroki wybór rowerów do różnych segmentów, skierowanych zarówno do profesjonalnych drużyn, jak i amatorów.


Specyfikacja

  • Kod produktu DD259178
  • Marka R-RAYMON
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor czerwony
  • Kolor wg producenta carmine red stealth
  • Waga produktu 7,7 kg (wg danych ze strony producenta R-RAYMON)
  • Gwarancja R-RAYMON Care
  • Rocznik modelowy 2025
  • Rozmiar ramy 59 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta XXL (60)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec Carbon Road Disc
  • Napęd 2x12
  • Przerzutka przednia Shimano Ultegra Di2 FD-R8150, 2s
  • Przerzutka tylna Shimano Ultegra Di2 RD-R8150, 12s
  • Manetki Shimano Ultegra Di2 ST-R8170
  • Mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8100 (52/36T), długość ramienia korby 175mm (XL,XXL)
  • Kaseta/wolnobieg Shimano 105 CS-R7100 (11-34T)
  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Ultegra BR-R8170 (2-tłoczkowe), tarcze Shimano SM-RT70 160/160mm
  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Newmen Advanced A.50 (carbon)
  • Opony p/t Continental Grand Prix 5000S (30-622), 28"
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm
  • Kierownica Raymon carbon, średnica 31.8mm, szerokość 440 (XL,XXL)
  • Wspornik kierownicy Raymon/Satori alloy, średnica 31.8mm, długość 110mm (XL,XXL)
  • Siodło Raymon 140 SL VM Fit
  • Wspornik siodła Raymon carbon, średnica 31.8mm, długość 400mm (XL,XXL)
  • Pedały brak w zestawie
  • Kod EAN 710497327817
  • Kod producenta 7402500360
  • Dane producenta R RAYMON Bicycles GmbH
    Rudolf-Diesel-Str. 35, 97424, Schweinfurt
    Niemcy
    info@raymon-bicycles.com
    https://www.raymon-bicycles.com/

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm

Ramy Szosowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Wzrost 188-198
ST Długość rury podsiodłowej 556
TT Efektywna długość górnej rury 590
HT Długość główki ramy 210
SA Kąt rury podsiodłowej 73
HA Kąt główki ramy 73,5
CS Długość tylnych widełek 415
WB Baza kół 1020
Reach 402
Stack 613
BB Drop 70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.