Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Siodełko FIZIK Antares 00 Versus Evo to ręcznie produkowany we Włoszech, ultralekki i wykonany praktycznie w całości z włókna węglowego komponent, zaprojektowany do najwyższej jakości rowerów szosowych. Lekko falisty profil siodełka został stworzony dla kolarzy o średniej elastyczności ciała i niskiej rotacji miednicy w trakcie pedałowania, nastawionych na agresywne ściganie i dynamiczne dłuższe treningi. Edycja 00 Versus Evo została wyposażona w rozwiązania dedykowane dla najbardziej wymagających. Wysokomodułowa, w pełni karbonowa skorupa, została pokryta dwuczęściową nakładaną próżniowo wyściółką o progresywnej charakterystyce amortyzacji z dodatkową przyczepnością, pomiędzy którą swoje miejsce znalazł pełnowymiarowy kanał centralny, zmniejszający nacisk na wrażliwą tkankę miękką. Zwieńczeniem zaawansowanej konstrukcji jest pełniąca rolę prętów montażowych, zamknięta pętla Mobius Carbon, zapewniająca zrównoważony rozkład ciężaru i maksymalizację przenoszenia mocy.

Najważniejsze cechy:

Arione, Aliante czy Antares? 

Gama modelowa siodełek szosowych FIZIK to trzy główne serie Arione, Aliante i Antares. Pytanie czy różnią się wyłącznie kształtem? A jeśli nie, to którą serię wybrać, aby siodełko w pełni spełniło oczekiwania? Arione, o podłużnym kształcie i spłaszczonym, ale wąskim profilu, to wybór ścigantów, oczekujących wielu wariantów pozycji jazdy, bez konieczności odrywania się z siedziska. Z kolei Aliante, z wyraźnie zakrzywionym profilem, obszerną wyściółką i zadartym tyłem, to wybór mniej dynamicznych jeźdźców, oczekujących długodystansowego komfortu. W końcu Antares, to połączenie dwóch światów, biorące z obu to co najlepsze. To wszechstronny komponent zorientowany na wydajność.

00, R1, R3 czy może R5?

Przy wyborze siodełka FIZIK, warto zwrócić uwagę na istotne oznaczenie. Każde z siodełek, w nazwie posiada jeden z tych symboli – 00, R1, R3, bądź R5. Jednak co to oznacza w praktyce i na co to ma wpływ? W największym skrócie, im mniejsza cyfra, tym siodełko bardziej zaawansowane technicznie, lżejsze i z większą ilością karbonu. 00 to w pełni karbonowa skorupa połączona z opatentowaną konstrukcją zamkniętej karbonowej pętli Mobius Carbon. R1 to wzmocniona włóknem węglowym nylonowa skorupa, połączona z prętami Carbon Braided z włókna węglowego. R3 w zależności od wersji jest połączona z prętami Carbon Braided, bądź prętami ze stopu tytanu K:ium. W końcu R5 to podstawowa wersja z prętami S-Alloy.

Technologie: 

Mobius Carbon Rails

Technologia zamkniętej pętli o przekroju 7x10 mm, z najwyższej jakości włókna węglowego, stosowana w najwyższych modelach siodełek FIZIK, m.in. w seriach Antares, czy Vento. To opatentowane, najwyższej klasy rozwiązanie, zapewniające wyjątkową sztywność oraz płynne wsparcie w przenoszeniu mocy na napęd. Bezpośrednie połączenie z karbonową profilowaną skorupą, zapewnia zrównoważony rozkład ciężaru kolarza oraz eliminuje punkty nacisku na kości kulszowe.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka FIZIK
  • Kolor czarny
  • Otwór anatomiczny nie
  • Płeć męskie
  • Pręty carbon
  • Szerokość 152 mm
  • Waga produktu 159 g

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD189280
  • Kod EAN 8021890469212

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Oferujemy trzy sposoby dostawy tego rodzaju produktu: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 i kurierem DPD.

  • Logo InPost
    Kurier InPost
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo InPost
    Paczkomaty InPost 24/7
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.