Szytka CONTINENTAL Grand Prix 4000 S II

Brak opinii

(0)

Ręcznie wyprodukowana w Niemczech szytka z bezszwową konstrukcją osnowy, która poprawia osadzenie na obręczy i jednorodność. Zapewnia niezrównaną ochronę przed przebiciem. Charakteryzuje się niskimi oporami toczenia i znakomitą przyczepnością.

Zobacz więcej...
349.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD85682
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 22 mm Waga: 270 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 15-30 dni

Cena: 489.00 zł 349.00 zł Cena kat. 489.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%
349.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Bezdętkowa tak
  • Budowa zwijana
  • Dodatkowe 28" x 22 mm (27x1)
  • Kolor czarny
  • Przeznaczenie szosa
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 22 mm

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.


Produkt flagowy

Szytka Grand Prix 4000 S II Tubular - przeznaczenie - szosa

Ręcznie wyprodukowana w Niemczech szytka z bezszwową konstrukcją osnowy, która poprawia osadzenie na obręczy ijednorodność. Zapewnia niezrównaną ochronę przed przebiciem. Charakteryzuje się niskimi oporami toczenia i znakomitą przyczepnością.




Trzykrotny zwycięzca z rzędu!
Zwycięzca wsród szytek, testowanych przez magazyn "Tour"
Ogólne wrażenie: "Twarda, szybka, bezpieczna. Idealna oponodętka na zawody i maratony."



Testowana wśród 9 najlepszych opon wyścigowych przez magazyn "Roadbike"
"Zwycięstwo testu za doskonałe właściwości jezdne, doskonałą ochronę przed przebiciem oraz szybkość."



People's Choice! Ulubione opony rowerowe
"Lekkie, przyczepne i odporne na przebicie. Najnowsza wersja tej niezwykle popularnej niemieckiej opony.
Jej fani cenią ją za niskie opory toczenia, oraz inne cechy."


    CECHY:
    • Wykonane ręcznie w Niemczech z dumą, tradycją i perfekcją
    • Nowatorskie technologie i najnowsze materiały
    • Uhonorowane niezliczonymi zwycięstwami w najtrudniejszych i najbardziej poważanych wyścigach na świecie
      np. używał ich Cadel Evans podczas Tour de France w 2011 r.
    • Używane przez kolarzy i triathlonistów odnoszących największe sukcesy
    • Bezsprzecznie referencyjne oponodętki w kolarstwie
    • Opona dla zwycięzców, ręcznie produkowana w Niemczech
    • Szytka 4000 S II została poddana faceliftingowi, a jednocześnie zachowała swoje główne zalety
    • Bezszwowa konstrukcja osnowy poprawia osadzenie na obręczy i jednorodność.
    • W przypadku szytki 4000s nie zapomniano o oplocie Vectran™, zapewniającym niezrównaną ochronę przed przebiciem
    • BlackChili Compound wpływa na niskie opory toczenia i znakomitą przyczepność

    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - szosowa
    • Segment - Premium
    • GrandTour / Tour / Race
    • TPI - 4/240
    • PSI - 115-170
    • PU - 10



    TECHNOLOGIA:

    BlackChili Compound


    BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

    Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

    Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.



    Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem


    Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.

    To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:



    Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy


    W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.



Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku