Koszyk

Koszyk jest pusty

Szytki

POLECAMY

5,0

2 opinie

-10% 132,90 zł
119 ,99 zł
Dostawa GRATIS

POLECAMY

5,0

2 opinie

-10% 132,90 zł
119 ,99 zł
Dostawa GRATIS

POLECAMY

5,0

2 opinie

134 ,99 zł
Dostawa GRATIS

POLECAMY

-33% 429 zł
287 ,90 zł
Dostawa GRATIS

POLECAMY

-34% 479 zł
315 ,90 zł
Dostawa GRATIS
-5% 36,90 zł
34 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-13% 62,90 zł
54 ,99 zł
Dostawa GRATIS
5,0

1 opinia

-8% 109 zł
99 ,99 zł
Dostawa GRATIS
4,0

1 opinia

-23% 149 zł
113 ,99 zł
Dostawa GRATIS
145  zł
Dostawa GRATIS

bestseller

4,0

1 opinia

-19% 235 zł
189 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-25% 285 zł
214 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-23% 349 zł
268 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-29% 495 zł
349 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-9% 395 zł
359 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-17% 459 zł
379 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-17% 459 zł
379 ,99 zł
Dostawa GRATIS
545  zł
Dostawa GRATIS
Produkty z dostawą od 72 godzin
-25% 145 zł
108 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-28% 495 zł
356 ,99 zł
Dostawa GRATIS
-7% 489 zł
454 ,99 zł
Dostawa GRATIS
545  zł
Dostawa GRATIS

Odbiór
w punkcie

Dowiedz się więcej

Darmowa
dostawa

Dowiedz się więcej

Szytka to rodzaj ogumienia rowerowego, które jest popularne zwłaszcza wśród profesjonalnych kolarzy szosowych oraz pół-zawodowców. Szytki są równie chętnie montowane w rowerach górskich, zwłaszcza w modelach biorących udział w zawodach XC. Szytki odznaczają się wyjątkową konstrukcją, która składa się z dętki oraz opony, połączonych ze sobą na stałe bawełnianym rękawem. Dzięki temu całość nabiera wyjątkowej odporności na przebicia – brak rantu obręczy niweluje ryzyko wystąpienia „snake’a”, jak to się dzieje w przypadku standardowych opon i dętek. Szytki montuje się na przeznaczonych do tego celu obręczach o charakterystycznym kształcie. Przykleja się je bezpośrednio do obręczy za pomocą kleju lub specjalnej taśmy. Sam montaż jest czasochłonny, ale efekty są tego warte. Wymiana klasycznych opon na szytki pozwala znacznie odchudzić rower oraz pompować koła do wyższych ciśnień niż standardowo. W kwestii walorów jezdnych, szytki wygrywają na zakrętach, gdzie zachowują znacznie lepszą przyczepność oraz stawiają minimalne opory toczenia na asfalcie. Szytki idealnie współgrają z obręczami karbonowymi – wywierają mniejszy nacisk na nie, więc w efekcie wolniej się zużywają.