Szytka CONTINENTAL Sprinter

Brak opinii

(0)

Szytka idealna na drogi, gdzie nie leży najgładszy asfalt. Wykonana z trwałej mieszanki, która zapewnia efektywną ochronę przed przebiciem.

Zobacz więcej...
172.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD11022
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 22 mm Waga: 275 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

10 szt.
Cena: 235.00 zł 172.00 zł Cena kat. 235.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 27%
172.00 zł

DD89371
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 25 mm Waga: 295 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 235.00 zł 172.00 zł Cena kat. 235.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 27%
172.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Bezdętkowa tak
  • Budowa zwijana
  • Dodatkowe 28" x 22 mm (27x1)
  • Kolor czarny
  • Przeznaczenie szosa
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 22 mm
Marka Continental

Szytka idealna na drogi, gdzie nie leży najgładszy asfalt. Wykonana z trwałej mieszanki, która zapewnia efektywną ochronę przed przebiciem.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonane ręcznie w Niemczech z dumą, tradycją i perfekcją
  • Nowatorskie technologie i najnowsze materiały
  • Używane przez kolarzy i triathlonistów odnoszących największe sukcesy
  • Bezsprzecznie referencyjne oponodętki w kolarstwie
  • Prawdziwe rękodzieło stworzone igłą i nicią
  • Trwała mieszanka, efektywna ochrona przed przebiciem
  • Tkanina DuraSkin sprawia, że szytka ta jest niezawodna i odporna na przebicie
  • Zapewnia typową, komfortową jazdę
  • W podobnej konfiguracji jeżdżą zawodowcy podczas wyścigów Paryż–Roubaix
  • Idealna szytka na drogi, gdzie nie leży najgładszy asfalt

    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - szosa
    • Segment - Premium
    • Tour / Race
    • TPI - 3/180
    • PSI - 26" - 115-170 / 28" - 115-170
    • PU - 10



      TECHNOLOGIA:

      BlackChili Compound


      BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

      Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

      Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.



      Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem


      Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.

      To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:



    Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy


    W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku