Zestaw szytek CONTINENTAL Grand Prix Attack + Force Comp

Brak opinii

(0)

Pierwsza szytka z systemem pozycjonowania. Z przodu wąska 22 mm Attack Comp z fenomenalną aerodynamiką, oraz z tyłu napędowa Force Comp o szerokości 24 mm zapewnia dużą powierzchnię styku przy niskich oporach toczenia.

Zobacz więcej...
549.00 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD89357
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 24 mm, 22 mm Waga: 500 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 879.00 zł 549.00 zł Cena kat. 879.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 38%
549.00 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Bezdętkowa tak
  • Budowa zwijana
  • Kolor czarny
  • Przeznaczenie szosa
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 22 mm, 24 mm

Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.


Szytka Grand Prix Force Comp - przeznaczenie - szosa

Pierwsza szytka z systemem pozycjonowania. Z przodu wąska 22 mm Attack Comp z fenomenalną aerodynamiką, oraz z tyłu napędowa Force Comp o szerokości 24 mm zapewnia dużą powierzchnię styku przy niskich oporach toczenia.



    CECHY:
    • Wynik współpracy firmy Continental i drużyn ProTour
    • Całkowicie nowa koncepcja szytki
    • Pierwszy system pozycjonowania opony TPS zastosowany w szytkach
    • Z przodu wąska 22 mm Attack Comp
      wykonuje swoje zadanie i zapewnia lepszą aerodynamikę oraz wysoką reaktywność przy szybszych wejściach w zakręty
    • Z tyłu napędowa Force Comp o szerokości 24 mm
      zapewnia dużą powierzchnię styku, gwarantującą lepsze przekazanie mocy, a także niskie opory toczenia
    • Połączenie tych cech z większymi interwałami serwisowymi oraz wyższym poziomem komfortu dzięki szerszej osnowie
    • Wyjątkowo wiele wybacza przy dzisiejszych wyjątkowo sztywnych szosowych rowerach wyścigowych
    • Ręcznie szyta w Korbach
    • Wykorzystuje BlackChili Compound, a także Vectran™ Breaker, technologię chroniącą przed przebiciem

    SPECYFIKACJA:
    • Przeznaczenie - szosowa
    • Segment - Premium
    • Tour / Race
    • TPI - 3/180
    • PSI - 115-170
    • PU - 10



    TECHNOLOGIA:

    BlackChili Compound


    BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

    Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

    Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.



    Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem


    Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.

    To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:



    TirePositioning® System, czyli system pozycjonowania opony


    Dzięki technologii TirePositioning® System wykorzystano wszystkie obecne możliwości technologiczne. Motocykliści od dawna wiedzą, że przednia i tylna opona spełniają różne funkcje. Węższa przednia opona zmniejsza opór powietrza i zapewnia lepsze prowadzenie. Mieszanka bieżnika dostosowana pod względem przylegania gwarantuje niezbędną przyczepność, szczególnie przy skręcaniu na mokrej nawierzchni. Szeroka tylna opona zapewnia lepszą trakcję dzięki większej powierzchni styku, a jednocześniepoprawia komfort. Dzięki szybko obracającej się, zoptymalizowanej mieszance bieżnika i większej powierzchni styku tylnejopony zmniejsza się zużycie. Wynikiem tego jest wprowadzenie zestawu opon przednich i tylnych do wyścigów szosowych:połączenia opon GP Attack i Force. Nowość w 2013 r.: Pierwsze szytki wykorzystujące technologię TPS!

    Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy


    W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.



Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku