Dętka SCHWALBE Extra Light 20 cali

Brak opinii

(0)

Odchudzona dętka Schwalbe Extra Light zapewnia oszczędność wagi ok 30 do 40% względem dętek nieodchudzonych. 

Zobacz więcej...
26.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD15776
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 20", Szerokość: 47 mm, 50 mm, 57 mm, 42 mm, 54 mm, 40 mm, 44 mm, 60 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 95 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
Cena: 29.00 zł 26.90 zł Cena kat. 29.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 7%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe SV7C / 20x1,5-2,35 cala (40/60-406)
  • Rozmiar koła 20"
  • Szerokość 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm, 50 mm, 54 mm, 57 mm, 60 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy
  • Wersja opakowania standard
Marka Schwalbe

Odchudzona dętka Schwalbe Extra Light zapewnia oszczędność wagi ok 30 do 40% względem dętek nieodchudzonych. Mimo to dętki Extralight Schwalbe zapewniają ten sam poziom ochrony i trzymania ciśnienia co dętki Standard. Złoty środek: redukcja wagi roweru przy zachowaniu tego samego poziomu ochrony i niezawodności co w przypadku produktów nieodchudzanych.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Testowana.
  • Bardzo elastyczna, jeden rozmiar dętki pasuje do opon różnych szerokości.
  • Wersja Extra Light lżejsza o 30 do 40% od standardowych dętek przy zachowaniu tej samej trwałości.
  • Zajmuje mniej miejsca niż standardowa dętka, bez problemu mieści się w tylnej kieszonce koszulki lub w małej torebce podsiodłowej, w średnich i większych torebkach zmieszczą się nawet dętki.
  • Dostępna z różnymi zaworami:
    SV - Zawór Sclaverand (Presta, wąski sportowy)
    AV - Zawór Auto (samochodowy)
    DV - Zawór Dunlop (rowerowy)
  • Dętki Schwalbe utrzymują ciśnienie dłużej niż dętki innych producentów:


TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku