
WTB to amerykański producent części i akcesoriów rowerowych projektowanych i przeznaczonych specjalnie do rowerów górskich.Historia firmy WTB sięga 1982 roku, a produkowane przez nią komponenty charakteryzują się innowacyjnością, oryginalnym wzornictwem,najwyższą jakością wykonana oraz ponadprzeciętną wytrzymałością.
Obręcz ST to przystępne finansowo rozwiązanie dla kolarzy, którzy chcieliby spróbować jazdy na oponach bezdętkowych. Przeznaczone do Cross Country, All Mountain, charatkteryzują się dużą wytrzymałością i stosunkowo niską wagą. Przeznaczone tylko do hamulców tarczowych.
TCS – Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi. Profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji. Podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST) z użyciem obręczy TCS potrzeba dużo mniejszego ciśnienia początkowego by napompować oponę. W większości przypadków można poradzić sobie zwykłą ręczną pompką.Przeznaczone do Cross Country, All Mountain, Gravity. Dostępna w dwóch rozmiarach wewnętrznej szerokości obręczy: 23mm i 25mm. 
WTB stosuje w swych obręczach innowacyjne rozwiązania sprawiające, że koła są wyjątkowo lekkie, sztywne i wytrzymałe, a stosowanie opon bezdętkowych jest łatwe i nie sprawiające problemów. Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi. Profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji. Podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST) z użyciem obręczy TCS potrzeba dużo mniejszego ciśnienia początkowego by napompować oponę. W większości przypadków można poradzić sobie zwykłą ręczną pompką. Global Bead System to nowatorskie mocowanie opony na obręczy - dzięki głębszym rowkom wzdłuż krawędzi opona jest pewnie osadzona. I-beam to dwuteownik, wzmacniający obręcz w centralnej części, przeciwdziałający naprężeniu szprych i zapewniający sztywność boczną. Unbendium Bulge to dodatkowa warstwa aluminium na ściance rawki, która ma za zadanie usztywnić całą obręcz. Dodatkowo sprawia iż cała konstrukcja jest mocniejsza, a wzrost wagi niewielki. Technologia ta wykorzystywana jest w obręczach LaserDisc. 4D Drilling to nowatorski sposób nawiercania otworów na szprychy pod odpowiednim kątem, dzięki czemu unika się niepotrzebnych naprężeń na obręczy. Obręcze wykonane są ponadto z wysokiej jakości wytrzymałego aluminium WT69 Alloy.