Giant Contend AR 1 jest zaawansowanym rowerem szosowym, który został zaprojektowany z myślą o kolarzach oczekujących wszechstronności i komfortu przy zachowaniu maksymalnej wydajności. To propozycja dla kolarzy szukających modelu łączącego cechy kolarzówki z możliwościami gravela. Dzięki temu sprawdza się podczas intensywnych treningów na asfalcie, jak i szutrowych wypraw.
Zaawansowana konstrukcja
Rama wykonana z aluminium ALUXX cechuje się optymalnym stosunkiem wytrzymałości do wagi, co przekłada się na komfort i efektywność jazdy. Geometria Compact Road Design zapewnia stabilność przy dużych prędkościach, a jednocześnie zachowuje zwrotność niezbędną podczas dynamicznych manewrów. To sprawia, że rower jest łatwy w prowadzeniu, a jednocześnie daje poczucie pewności nawet na dłuższych dystansach.
Jednym z istotnych elementów poprawiających komfort jest system D-Fuse zastosowany w kierownicy oraz sztycy. Specjalny, spłaszczony profil komponentów tłumi wstrząsy powstające podczas jazdy na nierównościach. W połączeniu z carbonowym widelcem Advanced composite wyposażonym w technologię OverDrive przekłada się to na precyzyjne prowadzenie i stabilność.
Design Contend AR 1 wyróżnia się czystymi liniami, nowoczesną kolorystyką i starannie zaprojektowanymi detalami. Obniżona górna rura ramy oraz opływowe kształty nadają mu dynamicznego wyglądu, a jednocześnie ułatwiają wsiadanie i zsiadanie. Wewnętrzne prowadzenie przewodów również podnosi estetykę roweru. Przewody hamulcowe i przerzutki są prowadzone wewnątrz ramy oraz kierownicy, co dodatkowo poprawia aerodynamikę oraz chroni je przed uszkodzeniem.
Wysokiej jakości osprzęt
Napęd Shimano 105 w konfiguracji 2x12 oferuje szeroki zakres przełożeń. Pozwala to na płynne dostosowanie tempa do zmieniających się warunków. Ten rower jest wydajny zarówno na płaskim asfalcie, jak i podczas podjazdów. Contend AR 1 wyposażono w hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105. Zapewniają mocne i pewne hamowanie nawet w deszczu. Świetnie sprawdzają się podczas jazdy po mokrej nawierzchni lub w trudnym terenie, dając większą kontrolę nad rowerem.
Ten rower szosowy opiera się na kołach Giant S-X2 Disc pracujących w systemie tubeless ready. Duży prześwit na umożliwia montaż ogumienia nawet do 38 mm szerokości. Dzięki temu możemy zoptymalizować przyczepność i amortyzację. W zestawie znajdziemy opony Giant Gavia Fondo 2 o szerokości 34 mm. Bezdętkowa konstrukcja zmniejsza ryzyko przebicia oraz poprawia komfort jazdy.
Najważniejsze cechy:
rama ALUXX-grade aluminum,
geometria Compact Road Design,
system D-Fuse w kierownicy i sztycy,
widelec Advanced-grade composite z technologią OverDrive,
hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano 105,
napęd Shimano 105 2x12,
koła Giant S-X2 Disc z systemem Tubeless (prześwit na opony do 38 mm),
liczne punkty montażowe na błotniki i bagażnik.
Technologie
ALUXX
Technologia wykonywania ram rowerowych wykorzystywana w fabrykach marki Giant. W procesie produkcji są one hartowane i ręcznie spawane, aby w końcowym efekcie produkt miał jak najlepszą jakość. Wyróżnić można trzy klasy – ALUXX SLR, ALUXX SL i ALUXX.
D-Fuse
Wspornik siodła oraz kierownica to dwa punkty podparcia rowerzysty w trakcie jazdy. Zastosowany w nich charakterystyczny kształt rurki, zaokrąglony przód oraz jej spłaszczony tył, odpowiadają za doskonałą amortyzację drgań powstałych podczas przejazdu po nierównościach. To innowacyjne rozwiązanie znacznie redukuje zmęczenie powodowane wibracjami, znacznie zwiększając wydajność treningu.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Dane producentaGIANT GROUP Dongda Rd., Xitun Dist., 40763, Taichung City Tajwan https://www.giantgroup-cycling.com
Dane osoby odpowiedzialnejGiant Europe B.V. / Giant Europe Manufacturing B.V. Pascallaan 66, 8218, NJ Lelystad Holandia info@giant-europe.com
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.