
Model Level T przeznaczony jest do XC i kategorii trail. Świetnie hamuje, dzięki zaczerpnięciu technologii z topowych produktów SRAM. Jego zaletą jest umiarkowana cena przy zachowaniu tych samych możliwości, co w modelach wyższych. LEVEL T jest kompatybilny z MatchMaker.
Najważniejsze informacje:
- Materiał dźwigni: aluminium; łożysko ślizgowe w punkcie obrotu
- Zacisk – konstrukcja dwutłoczkowa
- Mocowanie zacisku: Post Mount
- Wzorowana na modelu Guide konstrukcja zbiornika wyrównawczego (PiggyBack Reservoir), kształt i materiał przepony (Expandable Bladder)
- Średnica tarcz hamulcowych: dedykowane tarcze Centerline 140 (tył)/160/170/180/200 mm, bez tarczy i adaptera w komplecie
- Okładziny – organiczne na płytce stalowej
- Regulacja: odległość klamki od kierownicy
- Mocowanie klocków hamulcowych: imbus 3 mm
- Płyn hamulcowy: DOT 5.1
- Mocowanie klamki: dwustronna, odwracalna dźwignia, uniwersalny zacisk
- Geometria: dźwignia porusza się zgodnie z naturalnym ruchem ręki
- Kompatybilny z Matchmaker, manetki Trigger
- Mocowanie zacisku do adaptera: bez podkładek 3D—bezpośrednio
- Przeznaczenie: XC, Trail
Technologie:
DOT 5.1. Płyn ten ma najlepsze parametry ze wszystkich, stosowanych w hamulcach rowerowych. Temperatura jego wrzenia to 260 stopni C (dla DOT 4 jest to 230 stop. C)
Kompatybilność z MatchMaker i MMX. Oszczędzaj masę i miejsce na kierownicy. Na jednej obejmie mogą być zamocowane klamki hamulcowe, manetki SRAM i Rock Shox (np. do sterowania sztycą opuszczaną).
PiggyBack Reservoir. Zbiornik wyrównawczy płynu hamulcowego zoptymalizowany pod kątem wydajności i łatwości użycia. PiggyBack oferuje łatwe i bezpieczne odpowietrzanie, a także ma symetryczny wygląd, przez co można go zamontować po obu stronach kierownicy (obracając klamkę).
TPC Plus (Timing Port Closure). Nowe połączenie między zbiornikiem wyrównawczym a głównym cylindrem ma oferować trwałość (odpowiednie uszczelki i gładkie wykończenie), odpowiednie przekazywanie siły i niezawodność.
Expandable Bladder. Nowa konstrukcja dźwigni hamulcowej. Przepona jest tak zaprojektowana, by odprowadzać powietrze z dźwigni i tłoczyć płyn tam, gdzie jest potrzebny. W efekcie hamulce działają z większą mocą.