- Kurier DPD

Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Koła dedykowane do współpracy z oponami bezdętkowymi o dużym rozmiarze. EX 1501 charakteryzują się zwiększoną szerokością obręczy przy zachowaniu niskiej wagi, precyzją wykonania oraz dużą wytrzymałością. Zaplecione są na szprychach DT Competition Straight Pull. Ponadto tylne koło wyposażone jest w bębenek Ratchet System 36T. Idealne do Enduro, a także Freeride'u.
![]() | Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie. |
![]() | Mocowanie tarczy hamulcowej wg systemu Center Lock na licencji Shimano |
![]() | Podwójnie cieniowane szprychy. Odcinek o mniejszej średnicy jest kuty na zimno, przez co średnica szprychy jest mniejsza. Rozwiązanie to pozwala zmniejszyć wagę koła, a jednocześnie zwiększyć elastyczność szprych. |
![]() | Mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub (International Standard) |
![]() | Brak konieczności użycia specjalistycznych narzędzi do serwisu piasty |
![]() | Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła |
![]() | Opatentowany bębenek piasty z precyzyjnym systemem zapadek gwarantujący niezawodną pracę nawet przy dużych obciążeniach. |
![]() | Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem. |
![]() | Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi. |
![]() | Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release. |
![]() | Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 20 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release. |
![]() | Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi. |
![]() | Dzięki procesowi spawania tworzy się najbardziej precyzyjne, lekkie i mocne łączenie na obręczy. Spaw jest następnie dokładnie szlifowany, co zapewnia idealne ułożenie opony. |
![]() | Mocowanie tylnego koła na oś o średnicy 12mm. Jest ono tak samo sztywne i łatwe w użytkowaniu jak standardowe Quick Release przy zachowaniu tej samej wagi. |
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę
kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.