Koło SHIMANO Deore XT M8120

-4% 798
769 ,99 zł
Dostawa gratis
46,20 zł x 20 rat Oblicz ratę
3845 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Kolor: czarny-srebrny
  • Montaż:
  • Rodzaj osi - przód:
  • Rodzaj osi - tył:
  • Rozmiar koła:

Dostawa gratis w 5-10 dni

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Kolor czarny-srebrny
  • Materiał aluminium
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Przeznaczenie enduro, trail
  • Rodzaj osi - przód 15 x 110 mm (E-Thru)
  • Rodzaj osi - tył n/d
  • Rozmiar koła 29"
  • Tubeless ready tak
  • Typ bębenka brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD140905
  • Kod EAN 4550170449452
  • Waga produktu 941 g

Shimano WH-M8120 to koło pozycjonowane w grupie XT. Producent oferuje je z dwoma wielkościami obręczy – 27,5 cala i 29 cali. Koło przeznaczone jest do bardziej agresywnych odmian MTB – trail i enduro.

Koło przednie ma oś 15x110 mm, tylne – 12x148 mm. W porównaniu do modelu M8100 ma szerszą obręcz. 30 milimetrów wewnątrz i 34,7 mm na zewnątrz zapewniają świetnie ułożenie szerokiej opony. Także wysokość jest nieco inna –19,8 mm.

Jakie inne cechy ma koło WH-M8120?

  • Obręcze są przystosowane do opon bezdętkowych. Aby złożyć koło bez dętki, wystarczy uzupełnić zestaw o dedykowany wentyl, oponę i płyn. Koła bezdętkowe znacznie lepiej zachowują się w trudnym terenie, ponieważ umożliwiają jazdę z niższym ciśnieniem.
  • Szprychy są cieniowane, mają zmienną średnicę 2,0-1,8-2,0 mm.
  • Tarcza montowana jest w standardzie Center Lock. Jest to rozwiązanie znacznie szybsze w porównaniu do konkurencyjnych sześciu śrub. Wystarczy odkręcić i przykręcić jeden pierścień.

Sercem tylnej piasty jest nowy bębenek, wykonany w standardzie Micro Spline. Umożliwia ona zastosowanie 12-rzędowej kasety, w której najmniejsza koronka ma 10 zębów. To z kolei – w połączeniu z największą zębatką 51 – przekłada się na bardzo szeroki, 510-procentowy zakres przełożeń.

Standard Boost, który zastosowano w przednim i tylnym kole, wpływa na znaczne zwiększenie sztywności. Producent podaje, że 15-milimetrowa oś z przodu przekłada się na większą sztywność skrętną o 15 procent i 25-procentową większą sztywność boczną. Parametry te podane są w porównaniu do tradycyjnej osi 9 mm.

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.