Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Koło tylne DT SWISS M 1900 Spline - specyfikacja

Informacje

  • Marka DT SWISS
  • Dodatkowe Adapter Center Lock – IS (6-śrub)
  • Kolor czarny
  • Koło - Liczba szprych 28
  • Materiał aluminium
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Piasty - łożyska maszynowe
  • Przeznaczenie MTB
  • Rodzaj osi - przód n/d
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm
  • Rozmiar koła 29"
  • System obręczy Tubeless ready
  • Szerokość wewnętrzna 30 mm
  • Tubeless ready tak
  • Typ bębenka kaseta sram XD
  • Typ hamulca tarczowy
  • Wysokość obręczy 20 mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD165423
  • Kod EAN 7613052101408
  • Waga produktu 1,06 kg


Części rowerowe w szwajcarskiej miejscowości Biel produkowano już na początku XX wieku. W 1934 r. oferta firmy skoncentrowała się na szprychy i obręcze zarówno do rowerów jak i do wózków dziecięcych. W latach 90. XX w. przyjęto obecnie obowiązującą nazwę, która nawiązuje do uznanej na świecie szwajcarskiej tradycji i wysokiej jakości. DT Swiss jest obecnie jednym z najbardziej uznanych na rynku rowerowym producentów piast, szprych, obręczy oraz kompletnych kół - zarówno szosowych jak i górskich. Oferta obejmuje ponadto wysokiej jakości amortyzatory, wszelkie akcesoria, narzędzia jak i odzież sportową.

Wysokiej jakości koła typu All-Mountain, polecane również w Cross Country i Enduro. Lekka (1845g komplet), wytrzymała i sprawdzona konstrukcja kół zawsze sprawdzi się na stromych podjazdach czy na zdobywaniu dzikich singletracków.

  • Do opon bezdętkowych
  • Wymiary obręczy: 584 x 22.5 mm
  • Szerokość wewnętrzna/zewnętrzna obręczy: 22.5 mm / 27 mm
  • Wentyl: Presta / SV 6,5 mm
  • Materiał obręczy: aluminium
  • Mocowanie na hamulec tarczowy Center Lock (Shimano)
  • Szprychy / nyple: DT Champion / DT Pro Lock aluminium
  • Zalecana maksymalna waga kolarza: 120 kg
  • Zaplot na 3 krzyże
  • Każde koło zawiera w komplecie wentyl tubeless oraz adapter do mocowania tarczy na 6 śrub (IS).






Technologie:

Piasty o zwiększonej odległości pomiędzy kołnierzami. Takie rozwiązanie ma istotne zalety: mniejszy kąt i większa symetria szprych umożliwiają zbudowanie sztywnego i mocnego koła, co przydatne jest zwłaszcza dla kół o większej średnicy w wymagającym terenie.
Mocowanie tarczy hamulcowej wg systemu Center Lock na licencji Shimano
Mocowanie tarczy hamulcowej na 6 śrub (International Standard)
Bębenek z pewnie i bezawaryjnie działającymi zapadkami.
Precyzyjnie wykonana mufa do łączenia obręczy gwarantująca maksymalną wytrzymałość na występujące w czasie jazdy obciązenia.
Objęty patentem płyn wstrzykiwany w gwint nypli pozwalający na zbudowanie bardzo wytrzymałego koła
Mocowanie koła na szybkozamykacz (Quick Release)
Technologia kół SPLINE opiera się na zastosowaniu piast StraightPull (z zapadkami Ratchet System) i odpowiedniej sztywności zapewnionej przez szprychy StraightPull. Charatkteryzują się wysoka jakością wykonania, trwałością i nowoczesnym designem.
Celem uzyskania wlaściwych proporcji pomiędzy niską wagą, a odpowiednią wytrzymałością w kołach DT stosuje się szprychy StraightPull. Ich specyficzny kształt bez zagięcia u nasady powoduje, że najsłabszy punkt szprychy zostaje wyeliminowany. Mimo nietypowej budowy mogą one być wymieniane i naciągane za pomocą standardowych narzędzi.
Mocowanie przedniego koła na oś o średnicy 15 mm. Oś taka jest zawsze integralną częścią widelca. Rozwiązanie to nie jest kompatybilne z szybkozamykaczami Quick Release.
Koła przeznaczone do stosowania z oponami bezdętkowymi.
Mocowanie tylnego koła na oś o średnicy 12mm. Jest ono tak samo sztywne i łatwe w użytkowaniu jak standardowe Quick Release przy zachowaniu tej samej wagi.

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.