Otwieranie i zamykanie tego menu:
Ctrl + M
Niebieskie tło - informacja o otwarciu sklepu stacjonarnego

Odwiedź nasz salon w Poznaniu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Lampka przednia CATEYE AMPP 800

249 ,99 zł
Cena katalogowa: 299
Raty odroczone

Do grudnia nie płacisz!

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszych salonów!
Gdańsk (CR Gdańsk - Morski Park Handlowy) ul. Przywidzka 10A, 80-174 Gdańsk

Dostępne: 3 szt.

Poznań (CR Poznań - M1 Poznań) ul. Szwajcarska 14, 61-285 Poznań

Dostępne: 5 szt.

Warszawa (CR Warszawa - CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 5 szt.

Wrocław (CR Wrocław - CH Aleja Bielany II) ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie

Dostępne: 3 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

    Kolor: czarny
  • Moc światła:
  • Mocowanie:
Zobacz również

Zobacz jak świecę

Zobacz, jak lampka CATEYE AMPP 800 sprawdza się w terenie. Porównaj jej tryby świecenia z innymi modelami na unikalnych zdjęciach!

CATEYE Miarki odleglości
Ukryj miarki Pokaż miarki
Moc
  • HIGH
  • MEDIUM
  • LOW
Jak to robimy?
Zobacz lampkę w teście
Strumień
świetlny
800 lm
Czas
świecenia*
1 - 30 h
Barwa
światła
zimna 6650 K
Waga
lampki
136 g

* Parametr oznacza deklarowany przez producenta czas świecenia.
Jest to informacja dotycząca wybranych trybów pracy – najmocniejszego
oraz energooszczędnego – mierzona w optymalnych warunkach.

Jak testujemy oświetlenie rowerowe?

Źródłem informacji na temat sposobu świecenia oraz kształtu wiązki są zdjęcia wykonane w terenie aparatem Canon R6 z obiektywem 70-200 mm.

Wartość przysłony w wariancie podstawowym to 3,2, a ustawienie ISO wynosi między 100 a 200. Czas naświetlania dla trybów ekonomicznych wynosi 3,2 s, natomiast dla trybów mocniejszych jest skrócony o 1 s, aby zdjęcie jak najdokładniej odzwierciedlało warunki oświetleniowe generowane przez konkretny tryb lampki.

Dane w sekcji “Rzeczywisty czas świecenia” pochodzą z badania wykonanego profesjonalnym luksomierzem, czyli miernikiem natężenia światła. Każda lampka została zmierzona w najmocniejszym trybie głównym

AMPP 800 to lampa rowerowa przednia wykorzystująca diodę LED i technologię OptiCube, by zapewnić użytkownikowi komfort i bezpieczeństwo. Producentem jest znana z tworzenia wysokiej jakości oświetlenia japońska firma Cateye.

Za sprawą OptiCube światło emitowane przez diodę rozchodzi się szeroko i równomiernie zapewniając lepszą niż normalnie widoczność, także z boku roweru. Świecenie lampki można dokładnie ustawiać, poruszając się miedzy pięcioma trybami. W najwyższym lampka korzysta z 800 lm.

Akumulator AMPP 800 cechuje się dużą pojemnością, można ładować go przy pomocy złącza USB. Ponadto posiada wbudowany obwód szybkiego ładowania pozwalający na szybkie napełnienie baterii. O jej stanie informują użytkownika zmieniające się kolory diody.

Lampę bez problemu można przymocować standardowym uchwytem FlexTight albo alternatywnie do środkowego wspornika widelca lub kasku.

Specyfikacja

  • Kod produktu DD140032
  • Marka CATEYE
  • Cechy wskaźnik poziomu baterii, wodoodporność IPX4, tryb zapamiętywania światła
  • Czas ładowania 3-7h
  • Dioda LED OPTICUBE
  • Kolor czarny
  • Materiał aluminium, tworzywo
  • Moc światła 800 lm
  • Mocowanie na kierownicy
  • Pojemność akumulatora 2500 mAh
  • Sposób ładowania USB
  • Sposób montażu obejma, szybki montaż
  • Temperatura światła (K) 6650
  • Typ żarówki LED
  • Zasilanie akumulator wewnętrzny
  • Waga produktu 136 g
  • Kod EAN 4990173034567
  • Kod producenta 5340860

Opinie o modelu

  • Łukasz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    bardzo dobre i mocne światło. miłe zaskoczenie. polecam

  • Przemysław
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Mocowanie na kask robi robotę

  • Michał
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    dobra lampka, brakuje tylko możliwości włączenia jej przy podłączonym zewnętrznym zasilaniu typu powerbank.

  • Krzysztof
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Mega. To nie lampka a reflektor. Bardzo mocne światło, super widoczność. Jestem zaskoczony.

  • Zbyszko
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Petarda

  • Rafal
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    To już druga taka sama lampka kupiona przeze mnie .. w tym sklepie.. poprzednią myślałem, że zgubiłem... jestem zadowolony. Dobra jasność.. długo wytrzymuje..

  • Jan
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo dobra i mocna lampka. Sprawdzona w nocy w terenie i na szosie.

  • Patryk
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Jest mocna, ale optykę ma typowo latarkowa, wiec świeci w górę.

  • Dorota
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Polecam.

  • Paweł
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    W trybie max, przy braku innego oświetlenia, oświetla cały pas drogi - bez problemu pozwala na szybką jazdę. W trybie średnim - 400 lm - promień światła jest trochę krótszy, ale bez problemu pozwala na spokojną jazdę. Reszta trybów raczej jako światła pozycyjne. Mały minus to mało precyzyjny przełącznik pomiędzy trybami. W czasie jazdy zmieniały mi się po kilka na raz, nie po kolei. Generalnie jestem zadowolony.

  • Marcin
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Super lampka. Nawet na „przedostatnim” ustawieniu da się całkiem komfortowo jechać w zupełnej ciemności (mam po drodze z pracy do domu spory kawałek żwirowej drogi bez oświetlenia). Mocne światło do przodu, trochę także bardziej na boki. Widać pieszych, widać dziury… Tylko raczej trzeba ładować codziennie. Drobniejsze uwagi: - załączony kabelek do ładowarki jest króciutki i przez to niewygodny (a końcówka jakaś nietypowa, tj. może to jest któryś nowy standard, ale nic innego, co mam w domu, takiej nie ma) - przełączanie trybów leci w jedną stronę i to w nie tą, co trzeba – gdy chcę z „najsłabszego stałego” przełączyć na „średnie stałe”, muszę wciskać guzik kolejno 5 razy (trzy warianty migania, potem najsilniejsze i dopiero to o, które mi chodzi). Jest to kłopotliwe zwłaszcza, gdy jadąc w trybie „stałe-niski” zjadę z oświetlonej drogi na ciemną i chcę szybko zwiększyć ilość światła, a zamiast tego muszę najpierw przejść przez wszystkie tryby migające. - gdy przekroczyłem czas jazdy bez ładowania, zgasła mi nagle całkiem, bez ostrzeżenia (nie mam pretensji że zgasła, bo było to ok. 90 minut jazdy w najsilniejszym trybie - czyli zgodnie z instrukcją – ale oczekiwałbym jednak, że mając ostatnie parę procent przeskoczy w oszczędniejszy tryb).