Olej FINISH LINE Ceramic Wax Lube

Brak opinii

(0)

Olej do łańcucha działający na zasadzie wosku co sprawia, że napęd jest czysty i nie ma tendencji do brudzenia się.

Zobacz więcej...
41.90 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD3998
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Opakowanie: 120 ml
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

8 szt.
Cena: 41.90 zł 41.90 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Opakowanie 120 ml
  • Warunki uniwersalne
  • Zastosowanie do łańcucha

Olej do łańcucha działający na zasadzie wosku co sprawia, że napęd jest czysty i nie ma tendencji do brudzenia się. Uniwersalny ale najlepiej sprawdza się w warunkach suchych i mieszanych.

Najważniejsze informacje:

  • Wosk z cząsteczkami ceramicznymi nakłada się warstwa na warstwę z każdym kolejnym smarowaniem zapewniając poślizg i poziom ochrony nieosiągalny dla tradycyjnych smarów opartych na produktach ropopochodnych.
  • Po smarowaniu powierzchnia łańcucha jest sucha, nie ma tendencji do łapania kurzu i brudu.
  • Ceramic Wax Lube jest idealnym wyborem dla rowerzystów którzy chcą zminimalizować ilość czasu spędzaną na konserwowaniu układu napędowego i zmaksymalizować ilość czasu spędzaną w siodle.
  • W warunkach suchych dystans jazdy bez potrzeby smarowania może wynosić nawet do 200 km co jest niespotykane dla smarów które pozostawiają łańcuch tak czystym i suchym Ceramic Wax Lube

Uwaga: Przy pierwszych smarowaniach może pojawić się zjawisko wiązania starego smaru i brudu przez białe cząsteczki ceramiczne. Może wystąpić szara lub czarna warstwa smaru wraz brudem na łańcuchu. Po kolejnych czyszczeniach i smarowaniach napędu zjawisko powinno się zmniejszać do całkowitego zaniku a napęd będzie czysty.

Finish Line zaleca smarowanie kolejnych tulejek łańcucha jak na załączonym zdjęciu. Obracając korby w tył smarujemy kolejne tulejki i sworznie łańcucha. Dzięki temu, że znajdują się one na zębatce, smar wnika między tulejkę a sworzeń najpierw z jednej, a po zejściu ogniwa z zębatki, z drugiej strony. Smarowanie zębatek kasety i korby nie jest wskazane. Jeśli zaaplikowaliśmy za dużą ilość smaru i znajduje się on na zębatkach i kółkach przerzutki, warto dla zachowania czystości napędu usunąć go przed jazdą suchą szmatką.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku