Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
BARDZO FAJNY ROWER. Solidna konstrukcja! Bardzo szybki rower HUSQVARNA Cross Tourer CT3! Solidny silnik elektryczny i oprzyrządowanie! Bardzo praktyczny konstrukcja roweru w codziennej eksploatacji! W Więcej iele lat będę korzystał z roweru HUSQVARNA Cross Tourer CT3. Miła i sympatyczna obsługa w sklepie CENTRUM ROWEROWYM. Wrócę do CENTRUM ROWEROWEGO w tym miesiącu na kolejne zakupy do roweru sakwy, mocowanie sakw itp. - już nie mogę się doczekać! Polecam! Mniej
Super frajda z jazdy, spełnia moje oczekiwania.
Rower kupiłem na końcówce sezonu ale udało mi się jeszcze przejechać 120 km. Jak by powiedzieli testerzy samochodowi rower jest bardzo responsywny. Silnik Boscha klasa sama w sobie. Cichy, czuły na na Więcej ciski pedałów szczególnie przy trybie auto. Przerzutki bez zastrzeżeń chociaż najczęściej używam biegu 8-7. Na tych niższych spokojnie wjechał bym na jakąś górkę. Hamulce robią swoje. Oświetlenie drogi wystarczające. Rower na tych oponach aż rwie się na szutry czy leśne dróżki. Kioks 300 bardzo fajnie pokazuje dane. Dokupuję jeszcze gripa do smartfona bo zależy mi na rozszerzonej nawigacji. Ogólne wrażenie bardzo dobre. Przesyłka super. Polecam Mniej
Rewelacja.
Ja tam po Beskidach jeżdżę. a nawet dwoma:) Amor to nie ta miłość. Ale zestaw z ekstra baterią w ratach 40x0 to je przełom na rynku. Raz odbiór osobiście , raz online. Wszystko pro. Jaram się na Krakó Więcej w. Polecam. a sama marka i ich amory i enduro legenda. mocne 7.5/10 Mniej
polecam
Bardzo dobry i wygodny rower Odczucia z jazdy bardzo pozytywne
Rower z tym wyposażeniem w tej cenie (4999 PLN) to rewelacja. Kupiłbym ponownie bez wahania. Jest jednak kilka mankamentów projektowych o których warto wspomnieć. Bateria jest wyciągana kluczykiem al Więcej e osłona baterii jest na tyle duża że bez demontażu przedniego koła łatwo się jej nie wyciągnie, więc ładowanie w zasadzie tylko całego roweru (ładowarka zresztą nie pozwala na ładowanie samej baterii, trzeba by dokupić jakiś adapter do baterii Shimano). Rower przychodzi wstępnie złożony - niczego nie brakuje. Ale sporo części trzeba wyregulować i dokręcić, jeśli nie masz doświadczenia w składaniu roweru to lepiej zamów do jakiegoś serwisu. Siodełko dla mnie było niewygodne ale to kwestia indywidualna, innemu może pasować. Zamek do zwolnienia baterii jest brzydko spasowany, myślałem że to może kwestia regulacji ale nie da się go dobrze ustawić, tak po prostu zaprojektowano ramę. Oprócz tego rower spisuje się wyśmienicie. przerzutki chodzą jak należy, wspomaganie jest przyjemne i daje bardzo naturalne odczucia w jeździe, rower jest lekki jak na elektryka a geometria idealna do miasta. Myślałem że spasowanie typowej przerzutki mtb 11-51T z przednim blatem 47T to jakaś aberracja - generalnie na MTB łączy się je z blatami raczej 32 ale okazuje się że w elektryku o bardziej miejskiej charakterystyce to strzał w 10. Dzięki tak dużej ilości zębów z przodu i elektrycznemu wspomaganiu w zasadzie jeździ się na środkowych przełożeniach a skrajne pozycje sprawdzają się w ekstremalnych momentach. 11 na długich zjazdach pozwala bez wysiłku rozpędzić rower pod 45km/h a 51 wdrapać się nawet pod strome wzniesienia. Podsumowując świetny rower z niewielką ilością wad Mniej
oceniam na 5 mimo tego że rower nie jest bez wad. hamulce tak jak inni potwierdzam że są słabe ale po 100 km się dotarły i jest ok. Amortyzator puszcza olej od nowości ale za te pieniądze cóż czego w Więcej ymagać więcej mam nowy rower z silnikiem Yamahy w cenie używanego. Mniej
Rower bardzo starannie wykonany, na żywo robi dobre wrażenie. Jest stosunkowo lekki, niezły osprzęt, silnik może nie jest najmocniejszy (tylko 3 tryby wspomagania + walk assist), ale jazda jest bardzo Więcej przyjemna. Zasięg ponad 100 km dla mojej żony jest wystarczający. Moim zdaniem bardzo dobra relacja ceny do jakości. Mniej
Dobra jakość, taka jakiej się spodziewałem.
Chciałem kupić rower z silnikiem Boscha, a system Bosch wspomaga inteligentnie. Po 246 km jestem zadowolony bateria 100%, przejechałem 76 km, a pozostało 52% tj. 30-60 km do przejechania. Używam tylko Więcej 1 i 2 biegu - teren płaski z lekkimi wzniesieniami. Bez wspomagania rower nie chodzi ciężko, malutki minusik za wentyle DV w dętkach i brak otworów na koszyk bidonu. Mniej
Rower godny polecenia.
Wszystko odbyło się zgodnie z zamówieniem , szybko i sprawnie. Trudności są z ustaleniem z kurierem godziny odbioru. Trzeba wziąć urlop, żeby odebrać przesyłkę, a to bardzo trudne jest w dzisiejszych Więcej czasach. Mniej
Polecam wszystko zgodne z zamówieniem. Jazda sama przyjemność.
Rower naprawdę dobrze wykonany. Przy mojej wadze około 90 kg i wzroście 181cm (rama 21,5) zasięg w trybie mieszanym Eco/standard w okolicach 100-120km (sprawdzone). Opony szuter/asfalt ok kopny piach Więcej nie ma dramatu. Jak dla mnie siodełko trochę niewygodne pewnie dlatego że przez 15 lat użytkowałem "plastik" w rowerach MTB. Jedyna uwaga jaką mam to lekko problematyczne blokowanie baterii po jej wyjęciu trzeba nabrać wprawy oraz instrukcja w języku szatana(niemieckim) szkoda że brak wersji chociaż angielskiej . Rower zakupiony on-line i odebrany złożony w punkcie. Mniej
Rower świetny. Żona zadowolona zasięg przy jej stylu jazdy w granicach 140 km. Opony dają radę na szutrze i asfalcie w kopnym piachu nie ma dramatu ale trzeba się pilnować.
Bardzo zwarta konstrukcja. Komponenty dobrej jakości. zasięg w trybie ECO sięga 140km. Szybkie ładowanie 4A. Polecam każdemu kto szuka roweru do codziennej jazdy.
Rower zgodny z opisem i oczekiwaniami