Otwieranie i zamykanie tego menu:
Ctrl + M
Niebieskie tło - informacja o otwarciu sklepu stacjonarnego

Odwiedź nasz salon w Poznaniu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Opona PIRELLI Cinturato Gravel Hard TLR

Dostawa GRATIS
254 ,99 zł
Cena katalogowa: 319
Raty odroczone

Do grudnia nie płacisz!

Ilość
254 ,99 zł
Kupiono dziś o godz. 21:22
Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
    Kolor: czarny-brązowy
  • Rozmiar:
U Ciebie w czwartek! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w czwartek! Dostawa jest GRATIS.

Ubita ziemia, wymagające szutry i kamieniste drogi – na takich nawierzchniach Pirelli Cinturato Gravel Hard TLR zapewni wyjątkową przyczepność, prędkość oraz komfort. Wszystko dzięki niskim, zwartym klockom bieżnika i mieszance SpeedGRIP, która minimalizuje opory toczenia.

Cinturato Gravel Hard TLR – opona na twardą nawierzchnię


To ogumienie marki Pirelli świetnie spisze się zarówno na mokrych, jak i na suchych drogach. Zaletami modelu są też: wzmocnienie TechWALL Gravel (na całej szerokości opony) oraz przystosowanie do systemów: Tubeless Ready i Hookless.




Opona Cinturato Gravel HNajważniejsze cechy opony:

  • Typ: zwijana, Tubeless Ready;
  • Może być użyta z obręczami Hookless (limit 5 barów);
  • Mieszanka: SpeedGRIP – wysoka trwałość i przyczepność bez utraty prędkości;
  • Bardzo niski i gęsty bieżnik w wersji Hard (H) – duża powierzchnia styku z podłożem i wysoka efektywność na twardych drogach;
  • Konstrukcja ze wzmocnieniem TechWALL Gravel chroniącym całą oponę przed rozdarciami i przebiciami;
  • Opona zaprojektowana do jazdy w każdych warunkach pogodowych, z naciskiem na twarde nawierzchnie.


Parametry:

  • Do kół: 28 cali (wersje 700) lub 27,5 cala (wersje 650);
  • Szerokość: 35-50C (w zależności od wariantu);
  • Masa: ok. 435-670 g (w zależności od wariantu);
  • Oplot: 120 TPI.




Przeznaczenie:

  • Dla kogo? Dla kolarzy gravelowych, którzy najczęściej poruszają się po utwardzonych szutrach, gruntowych trasach i asfaltowych łącznikach, szukając maksymalnej szybkości oraz lekkości toczenia;
  • Warunki: suche i mokre, twarde nawierzchnie.

Jak Cinturato Gravel Hard TLR wypada w testach?


Serwis bicyclerollingresistance.com przetestował oponę Pirelli Cinturato Gravel H w rozmiarze 40 mm i ocenił, że to świetny wybór dla osób szukających modelu na twarde nawierzchnie. Ogumienie sprawdzi się tak na utwardzonych szutrach, jak i kamieniach czy asfalcie, gdzie opona oferuje niskie opory toczenia z wysokim ciśnieniem – są zbliżone do większości opon gravelowych w teście.


Co najbardziej istotne – model Cinturato Gravel Hard TLR jest bardziej przyczepny na mokrej nawierzchni od wszystkich porównywanych opon. Cechuje się także wyższą odpornością na przebicia niż większość konkurencji (lepszy jest tylko Michelin Power Gravel) i zapewnia dużo niższe opory toczenia od Schwalbe G-One Bite Super Ground Speedrip, czyli ogumienia o podobnej masie.

Podsumowanie:

Pirelli Cinturato Gravel Hard TLR (H) to idealny wybór dla miłośników szybkiej jazdy po twardych trasach. Dzięki niskiemu i zwartemu bieżnikowi w wersji Hard, zaawansowanej mieszance SpeedGRIP oraz wzmocnieniu TechWALL Gravel, opona świetnie łączy szybkość, trwałość i przyczepność. To model, który w każdych warunkach pogodowych sprosta zarówno dynamicznym treningom, jak i wyścigom czy długim, wielodniowym wyprawom na twardych szutrach oraz asfalcie.

Technologie

Tubeless Ready System (TRS)

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi. 

Opony Hookless

Opony Hookless

Opona przeznaczona do obręczy Hookless pozwoli stworzyć koło o licznych zaletach. Do najważniejszych walorów należy możliwość stosowania niższego ciśnienia oraz aerodynamiczny profil – obie te cechy zapewnią szybszą jazdę. Kolejną przewagę stanowi większa wytrzymałość na dobicie spowodowana brakiem haczyków na rantach obręczy, do których dopasowane są opony Hookless. Dokładniejsze ułożenie ogumienia w kole może też przełożyć się na poprawioną przyczepność na zakrętach poprzez większy kontakt opon z nawierzchnią.

SpeedGRIP

SpeedGRIP

SpeedGRIP to mieszanka gumy stworzona z myślą o oponach gravelowych. Przy jej tworzeniu projektanci firmy Pirelli wykorzystali doświadczenia uzyskane w rajdowych mistrzostwach świata WRC.

Technologia ta została opracowana na bazie polimerowej matrycy znanej z systemu SmartGRIP, ale zoptymalizowanej pod kątem prędkości. Dzięki temu mieszanka SpeedGRIP łączy niskie opory toczenia z przyczepnością zarówno na szosie, jak i na szutrach oraz w terenie. Oferuje też przewidywalne prowadzenie w różnych warunkach, a dodatkowym atutem jest podwyższona odporność na przebicia i rozdarcia.

TechWALL Gravel

TechWALL Gravel

TechWALL Gravel to zaawansowany karkas 120 TPI przeznaczony do jazdy po szutrach, który łączy technologie znane z modeli szosowych i MTB. Został stworzony z innowacyjnych tkanin i grubych warstw gumy umieszczonych na całej szerokości opony. Dzięki temu zapewnia doskonałą ochronę przed przebiciami oraz przecięciami, również od strony ścianek bocznych.

Marka

Pirelli

Pirelli

Włoska marka Pirelli znana jest z lekkich, wytrzymałych i przyczepnych opon, nie tylko do rowerów. Produkowane na południu Europy ogumienie świetnie sprawdza się zarówno na szosie (topowa linia P Zero), jak i na wymagających szutrach (Cinturato Gravel). Nie zabrakło też propozycji do MTB (Scorpion) czy do jazdy miejskiej (Angel).

Specyfikacja

  • Kod produktu DD134741
  • Marka PIRELLI
  • ETRTO 45-584
  • Gęstość oplotu 127 TPI
  • Kolor brązowy-czarny
  • Mieszanka SpeedGrip
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie gravel
  • Rozmiar 650 x 45C
  • Szerokość 45 mm / 1.75"
  • Tubeless ready tak
  • Typ zwijana
  • Waga produktu 505 g
  • Kod EAN 8019227387469
  • Kod producenta 3874600

Opinie o modelu

  • Dariusz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Dobra, solidna jakość, bieżnik typowo szutowo-asfaltowy. Trochę ciasno wkłada się na obręcz, co może być kłopotliwe przy ewentualnej zmianie dętki w terenie.

  • Piotr
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Dobra opona, według mnie lepsza niż gravel rc, jest znacznie lepszy komfort i mniejsze opory toczenia.

  • Łukasz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    To już moje kolejne opony Gravel H, zakupione do drugiego roweru - na poprzedniej ponad około 2000 km, bez ani jednego defektu i to na dętkach! Teren mieszany asfalt70teren30 - i jeśli ktoś obawia się o dość niewysoki bieżnik to muszę przyznać że po takim przebiegu wygląda jak na nowej oponie, i to bieżnik z opony napędowej. Zakupioną oponę zamontowałem już bezdętkowo - montaż i uszczelnianie bez żadnego problemu. Bardzo odpowiada mi bieżnik tej opony - jest szybki, układ klocków sprawia że nie strzela kamykami spod kół i nie zbiera ich między klockami. Trakcja dla mnie nawet jak na przednią oponę jest bardzo dobra i zupełnie wystarczająca, przewidywalna. Dodatkowo opona prezentuje się po prostu pięknie! Jedyny minus to spora rozpiętość wagowa - producent podaje 480g, a u mnie trafiały się modele i 470g i 510g. Mimo to polecam je jak najbardziej!

  • Jacek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Po roku mam przejechane około 5,649 km przy moich 95kg. Nie zauważyłem żadnego przebicia. Tylni bieżnik na środku jest płaski, więc niedługo będę wymieniać, ale ogólnie spoko na asfalt 70% - cokolwiek innego 30%. Na suchym podjeździe i liściach na single tracku szału nie robiły. Jeżdżę na około 40psi, ale zdarzało mi się spuszczać i jechać na 20 i czasem mniej... Przednią sam nałożyłem bez kompresora, tylną musiałem wstrzelić w serwisie. https:imgur.comapirelli-cinturato-gravel-h-5167-km-VQqTOoO przy 5167km wyglądały tak.

  • Andy
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Opony szybkie, bardzo ciche i bardzo pewnie trzymają się podłoża (szuter, leśne drogi, kamieniste ścieżki). Na błocie trochę się ślizgają, ale nie są to opony na bardzo duże błoto. Na mokrej nawierzchni też świetnie się spisują. Opony na koła zakładał i zalewał mlekiem serwis i nie zgłaszali problemów z ułożeniem, jak czytałem w komentarzach. Leżą idealnie.

  • Piotr
    3,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Opony spoko, ale żadna z nich nie układa się idealnie na feldze i bije w jednym miejscu. Następnym razem kupię coś innego.

  • Jan
    1,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo drogie rozczarowanie. Opon nie da się założyć prosto, okropnie biją. próbowałem wszystkiego- wody z mydłem, talku, układania dętki, mniejszej dętki, nabijania do wysokich ciśnień i nic! Serwis rowerowy też nie podołał. Za taką cenę to niedopuszczalne. Przejechałem na nich tylko kilkadziesiąt km, bo z tym biciem nie da się wytrzymać, więc nie wypowiem się o pozostałych wadach lub zaletach tej opony. Straszny gniot.

  • Krzysztof
    3,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Opony wyglądają super. Po założeniu, rower wygląda naprawdę rasowo. Powiedział bym, że jak bolid Formuły 1. Niestety jedna opona ma bicie. Proszę mi uwierzyć, że próbowałem wielu sztuczek (m.in. naciągałem oponę na obręcz kilkakrotnie, pompowałem maksymalną dozwoloną wartość ciśnienia, a następnie opuszczałem ciśnienie i ponowne pompowałem, itp.) i żadna czynność nie przyniosła zamierzonego efektu, tj. opona dalej ma bicie. I o tyle nie przeszkadza mi to jak jeżdżę w terenie, to przy szybszych zjazdach, szczególnie po asfalcie (powyżej 30kmh) czuć to dość intensywnie ww. bicie. Zastanawiał się tylko jaki ma to wpływ na łożyska w kołach. Reasumując. Opony wyglądają naprawdę dobrze, ale ja ich bym nie zakupił ponownie.

  • Krzysztof
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Solidna opona na każde warunki

  • Darek
    3,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Dałem "3" tylko dlatego, że opony ładnie wyglądają na rowerze... kupiłem dwie sztuki, jedna waży 470g, druga 492g - dość duża rozbieżność między oponami w tym samym modelu i rozmiarze... Generalnie to żałuję zakupu bo ponad ok 550 zł wydane, a opony toczą się bardzo ciężko - próbowałem różnych ciśnień i nic to nie daje... Są głośniejsze niż Tufo Thundero, Tufo Speedero oraz Schwalbe G-one Allround Performance TLE... nie polecam...nie warte swojej ceny

  • Chrystian
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    zastąpiły TUFO które pękają jak... zobaczymy jak się będą sprawować po 500km widać że lepiej trzymają w zakrętach

  • Marcin
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    To moje trzecie opony i ostatnie. Dalej nie szukam, dla mnie są idealne. Szybkie na asfalcie - oczywiście szum gumy jest jak to na takiej gravelowej oponie, ale za to na szutrach dobrze trzymają i świetnie się jeździ. Nie testowałem na mokrym i w błocie, ale na suche dni POLECAM!

  • Marcin
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Opony dobrze sprawują się na asfalcie, trochę gorzej na piasku, ale znakomicie na żwirze, a na tym zależało mi najbardziej. Bez problemu współpracują z systemem bezdętkowym.

  • ^^Piotr66
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    świetnie się prowadzi zdecydowanie wzrósł komfort jazdy po szutrach

  • SEBASTIAN
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Opona 45 na 28, z dętkami. Świetna opona do gravela. Stosunkowo szybka na asfalcie, lecz z racji rozmiaru dosyć głośna. Radzi sobie świetnie na szutrach, a nawet lekkich podlaskich piaskach. Jak na razie jestem zadowolony. Warto przetestować różne ciśnienia. Zdecydowanie wzrósł komfort w stosunku do opon 35.

Dostawa

W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.

  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost 24/7
Koszty wysyłki: GRATIS!
Czas dostawy: 1-2 dni robocze
  • Kurier DPD
  • Punkty DPD Pickup
Koszty wysyłki: GRATIS!

Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.

Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

GdańskPoznańWarszawaWrocław
Dostawa do sklepu
stacjonarnego
Dostawa kurierem: GRATIS!