Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Dodatkowe 32 otwory / centerlock
  • Grupa XT
  • Ilość biegów pozostałe, pozostałe
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Łożyska kulkowe
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Przeznaczenie tył
  • Rodzaj osi - przód n/d
  • Rodzaj osi - tył 10 x 135 mm (QR)
  • Typ bębenka sram / shimano

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD88687
  • Kod EAN 4524667324072
  • Waga produktu 331 g

marka shimano baner

Piasta Shimano Deore XT FH-M8000 jest przeznaczona do MTB, w szczególności Cross Country i All-mountain. Produkt posiada aluminiową konstrukcję korpusu i osi, stalowy wolnobieg, skośne łożyska kulkowe oraz mocowanie na szybkozamykacz, który jest zawarty w komplecie.


    Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: MTB, Cross Country, All Mountain
  • Kompatybilność: napędy 8,9,10,11-rzędowe
  • Materiał: aluminium anodowane (korpus i oś), stal (wolnobieg)
  • System montażu: szybkozamykacz
  • Szerokość montażowa: 135 mm
  • Skośne łożyska kulkowe
  • Zestaw zawiera szybkozamykacz
  • Średnica otworu (lewa/prawa): 44/45 mm
  • Średnica kołnierza (lewy/prawy): 52,8/53,8 mm
  • Rozstaw kołnierza: 57,4 mm
  • Offset: 6,6 mm
  • Technologia: Cup and Cone

Opinie

Piasta SHIMANO Deore XT FH-M8000 - opinie

  • marek.runge
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Nic dodać nic ująć kolejna piasta z serii XT w mojej kolekcji do kompletu z osprzetem z serii 8000, z poprzednich bylem zadowolony, tą jak narazie testuję i jak dotąd bez uwag, toczenie super, montaż tarczy center lock wręcz idealnie spasowany, jakosc wykonania mowi sama za siebie. Splecione z obrecza WTB chodzi calkiem dobrze. W piaście tylnej tego modelu wkurza dosc glosna grzechotka, ale w zasadzie dzieki niej ludzie usuwaja sie z drogi (poprzednia silent clutch byla cicha) moze kwestia przyzwyczajenia. Zdecydowanie polecam

  • lukdob
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Kupiłem piastę i ocenie na początku ocenię zanim złożę na niej koło - Przede wszystkim konstrukcja uproszczona. Jest tylko jeden odkręcany konus - serwis będzie sporo prostszy, drugi jest zamontowany do piasty - a przynajmniej tak to wygląda. Piasty rozkręca się jednym kluczem do konusów i imbusami. Osie, czy raczej części wchodzące w haki ramy są gładkie - dobra rzecz. Widać, że piasta przystosowana jest do większych osi. Może będą jakieś kity do konwersji do osi sztywnych 135x10 albo 135x12? Jakość wykonania piasty jest super. B ębenek zazębia się częściej niż fh-m756 (takie odnoszę wrażenie, poza tym tylko do takiej mam porównanie). Na sucho - jeszcze bez koła - łożyska poruszają się luźno i płynnie. Mój egzemplarz waży 331g, a z szybkozamykaczem 394. Not bad :-) Ważę ponad 90kg i mam zamiar stosować tą piastę w jeździe szlakowej i lekkim enduro. Poprzednia FH-M756 wytrzymała 8 lat zanim bieżnie korozja zjadła (trochę zaniedbałem ją w połowie jej życia). Zobaczymy ile wytrzyma nowy mechanizm. Być może uda mi się dodać jeszcze jedną opinię jak pojeżdżę. Póki co wygląda na wartą polecenia

  • lukdob
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

  • marek.runge
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

  • vbblues66
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo dobrze zrobiona, solidna i lekka.

  • Andzej
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Polecam dobra jakość w niskiej cenie.