Koszyk

Koszyk jest pusty

Piasta SHIMANO SLX HB-M7110

-30% 218
152 ,99 zł
Dostawa gratis
9,18 zł x 20 rat Oblicz ratę
760 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Kolor: czarny
  • Ilość otworów:
  • Montaż:
  • Rodzaj osi - przód:
Ostatnia sztuka

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż przód
  • Rodzaj osi - przód 15 x 100 mm (E-Thru)
  • Rodzaj osi - tył n/d
  • Typ bębenka brak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD131319
  • Kod EAN 4550170447779

Przednia piasta Shimano HB-M7110 to produkt serii SLX, która jest przeznaczona do rowerów górskich. Komponent umożliwia skonfigurowanie niestandardowego koła. Dzięki zastosowaniu sztywnej osi przelotowej E-Thru piasta świetnie zda egzamin na ostrych wirażach.

  • Ten model piasty przeznaczony jest do rowerów z hamulcem tarczowym.
  • Szybki i łatwy montaż tarczy hamulcowej umożliwia system Center Lock z pierścieniem blokującym.
  • Oś przelotowa wykonana jest w systemie zacisku E-Thru, który zapewnia dużą sztywność i nie wymaga używania narzędzi.
  • Część można zakupić w dwóch wariantach szerokości: 100 mm i 110 mm.

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: MTB
  • Do hamulców tarczowych (Center Lock)
  • Szerokość piasty O.L.D: 100 lub 110 mm
  • Średnica kołnierza: 52,8 mm
  • Odległość kołnierza: 60,2 mm lub 70,2 mm
  • Mocowanie osi: E-Thru 15 mm
  • Otwory na szprychy: 32
  • Technologie: E-Thru, Center Lock
  • Masa katalogowa: 142 lub 147 g

Technologie:

E-Thru

Oś przelotowa E-Thru ma wiele zalet, oferując między innymi wysoką sztywność i niską masę. Ten standard przydaje się przede wszystkim w przypadku ostrych zakrętów, które rowerzysta pokonuje z dużą prędkością.

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć skuteczność hamowania.

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.