Piasta SHIMANO XT FH-M8010-B

-29% 393
279 ,99 zł
Dostawa gratis
16,80 zł x 20 rat Oblicz ratę
1395 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Kolor: czarny
  • Ilość otworów:
  • Mocowanie tarczy:
  • Montaż:

Dostawa gratis w 5-10 dni

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Rodzaj osi - tył 148 x 12 mm (E-Thru)
  • Typ bębenka sram / shimano

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD125730
  • Kod EAN 4524667853619

Marka Shimano

Tylna piasta Shimano XT FH-M8010 wykorzystuje szereg technologii znanych z najbardziej zaawansowanej grupy XTR. Łożyska kulkowe ze szlifowanymi bieżniami zapewniają gładką pracę z minimalnymi oporami toczenia. Zastosowanie osi w standardzie Boost pozwala zbudować sztywniejsze koło dzięki większemu rozstawowi kołnierzy piasty. Model XT FH-M8010 przystosowany jest do współpracy z tarczami hamulcowymi z mocowaniem Center Lock.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: Cross Country, All-Mountain, Enduro
  • Korpus wykonany z anodowanego aluminium
  • Bębenek wykonany ze stali
  • Kompatybilna z kasetami MTB 8/9/10/11-rzędowymi
  • Przeznaczona do hamulców tarczowych
  • Mocowanie tarczy Center Lock
  • Ilość otworów na szprychy: 32
  • Szerokość piasty O.L.D: 148 mm
  • Oś przelotowa E-Thru o średnicy 12 mm
  • Uszczelnienie łożysk w korpusie: labiryntowe i kontaktowe
  • Uszczelnienie łożysk w bębenku: kontaktowe
  • Szlifowane bieżnie łożysk
  • Średnica rozstawienia otworów na szprychy lewa/prawa: 44/45 mm
  • Średnica kołnierzy lewa/prawa: 52,8/53,8 mm
  • Rozstaw kołnierzy: 63,4 mm
  • Liczba punktów zazębień: 36 (co 10°)
  • Masa: 367 g

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć precyzję, sztywność połączenia, a tym samym skuteczność hamowania.

Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.