Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Reklamacja gwarancyjna

CentrumRowerowe.pl zapewnia błyskawiczne rozwiązanie każdej sprawy. Skonsultuj się z nami jeśli chcesz zareklamować wadliwy produkt z tytułu reklamacji gwarancyjnej.

Jak przebiega proces reklamacji gwarancyjnej produktu?

  • Kontakt z nami - zgłoś nam reklamację gwarancyjną wysyłając wiadomość email na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl lub telefonicznie dzwoniąc na 52 363 40 50.
  • Formularz - pobierz i wypełnij formularz reklamacji gwarancyjnej.
  • Odbiór - umówimy kuriera, który odbierze od Ciebie reklamowany towar lub poprosimy o zwrot towaru przez Paczkomaty InPost.
  • Ekspertyza - specjalistyczny serwis przeprowadzi badanie towaru.
  • Decyzja - wydamy decyzję, o której poinformujemy Cię mailowo, na piśmie lub telefonicznie.

Wynik reklamacji

  • Decyzja pozytywna:
    • Naprawa - jeśli to możliwe w pierwszej kolejności produkt zostanie naprawiony, a wymagające tego części zostaną wymienione na nowe.
    • Wymiana - w przypadku braku możliwości naprawy produktu, wymienimy go na nowy. Przesyłkę bezpłatnie dostarczymy na wskazany adres.
    • Zwrot środków - w sytuacji braku możliwości naprawy oraz wymiany produktu na nowy, dokonamy zwrotu środków finansowych. Środki otrzymasz na kartę, z której dokonywana była płatność albo na rachunek bankowy, jeśli płatność dokonywana była przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze towaru. Zwrot pieniędzy nastąpi po potwierdzeniu faktury korygującej, która zostanie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu.
  • Decyzja negatywna:
    • Zwrot produktu - jeżeli zdecydujesz się na zwrot produktu, reklamowany produkt zostanie odesłany na wskazany przez Ciebie adres.
    • Utylizacja - jeżeli zdecydujesz się na utylizację, produkt zostanie zniszczony z zachowaniem obowiązujących przepisów w zakresie ochrony środowiska.

Co zrobić, gdy przesyłka jest uszkodzona?

  • Dostawa kurierem DPD:
    • Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.
  • Dostawa kurierem Ambro:
    • Przed odebraniem przesyłki od kuriera sprawdź, czy karton i opakowanie produktu nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, możesz odmówić przyjęcia paczki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru zamówienia od kuriera, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.
  • Dostawa do paczkomatu lub kurierem InPost:
    • Po wyjęciu przesyłki z paczkomatu - jeśli masz zastrzeżenia co do stanu przesyłki lub jest ona uszkodzona, nie zamykaj skrytki, z której została ona wyjęta. Umieść przesyłkę z powrotem w skrytce. Wybierz odpowiednią opcję na ekranie paczkomatu lub w aplikacji mobilnej i postępuj według wyświetlanych komunikatów.
    • Przed odebraniem przesyłki od kuriera - sprawdź, czy karton i opakowanie nie są uszkodzone. Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości możesz odmówić przyjęcia przesyłki – w takiej sytuacji pilnie poinformuj nas o tym fakcie.
    • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru, niewidocznych w momencie odbioru przesyłki z paczkomatu lub od kuriera InPost, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody w dniu odebrania przesyłki.

W przypadku wszelkich uszkodzeń towaru, prosimy o pilne poinformowanie nas o takiej sytuacji wysyłając opis sprawy wraz ze zdjęciami na adres reklamacje@centrumrowerowe.pl - pamiętaj o bezzwłocznym spisaniu protokołu szkody!

Zobacz jak przebiega proces reklamacji produktu

Platforma ODR

Jako Konsument masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia swoich praw oraz roszczeń za pomocą specjalnej platformy ODR. Umożliwia ona bezstronne i niezależne rozstrzyganie sporów między Konsumentami a Przedsiębiorcami, które dotyczą zobowiązań powstałych przy zawieraniu umów internetowych. Platforma jest przeznaczona dla Konsumentów oraz Przedsiębiorców mających siedzibę w Unii Europejskiej.

Stosownie do treści art. 14 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., konsumenci mogą skorzystać z pozasądowej drogi rozstrzygania sporów związanych umową sprzedaży lub świadczenia usług zawartą przy wykorzystaniu sieci Internet.

Skargi można składać pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Pomoc

Potrzebujesz pomocy? Skonsultuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Odpowiemy na wszystkie pytania. Zadzwoń na 52 363 40 50 lub napisz na reklamacje@centrumrowerowe.pl